quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:32 schreef Chen het volgende:
Geen sneak deze week?
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:33 schreef botterfly het volgende:
(...)
volgende week en de week daarop geen sneak
Ik was naar Sherlock gegaan ipv de Sneak. Bagger film zeg, spijt vanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:34 schreef Chen het volgende:
En wat was het bij jullie? Hierzo A Serious Man, leuke film
.
Maar zag je die in Schouwburgplein? Ik kan me niet herinneren dat ze ooit een Sneak hadden die daar helemaal niet ging draaien en Parnassus gaat alleen in de Kuip in R'dam draaien..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:01 schreef botterfly het volgende:
Precious is ook een PAC film en die zagen we ook in de sneak!
Nee, die draaide iig in Eindhoven!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:26 schreef Jeeh het volgende:
[..]
Maar zag je die in Schouwburgplein? Ik kan me niet herinneren dat ze ooit een Sneak hadden die daar helemaal niet ging draaien en Parnassus gaat alleen in de Kuip in R'dam draaien..
Er draaien ook wel PAC films in de sneak, maar sommige steden hebben meerdere bioscopen waarvan er maar één PAC films draait. PAC films komen ook alleen daar in de sneak en meestal niet (of een andere keer) in de niet-PAC bioscoop. Zo had ik twee weken geleden het geluk om Creationquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:36 schreef botterfly het volgende:
[..]
Nee, die draaide iig in Eindhoven!
Volgens mij hebben er wel meer PAC films in de sneak gedraaid.
Sala!Waarom meld jij de sneaks niet meer?
Oke! Het was Pathe.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:39 schreef koei het volgende:
[..]
Er draaien ook wel PAC films in de sneak, maar sommige steden hebben meerdere bioscopen waarvan er maar één PAC films draait. PAC films komen ook alleen daar in de sneak en meestal niet (of een andere keer) in de niet-PAC bioscoop. Zo had ik twee weken geleden het geluk om Creationte krijgen in de sneak, een film die op het spui nooit in de sneak zou zijn gekomen.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:36 schreef botterfly het volgende:
[..]
Nee, die draaide iig in Eindhoven!
Volgens mij hebben er wel meer PAC films in de sneak gedraaid.
Sala!Waarom meld jij de sneaks niet meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |