Welke film?quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:05 schreef Jeeh het volgende:
Nou, ik vond hem best aardig.
Het einde is too much, maar verder heb ik me de 1e 110 minuten goed vermaakt
ik denk dat hij Remember Me bedoeld.quote:
Ik heb me daar dus totaal niet aan gestoord. Prachtfilm.quote:Op woensdag 24 maart 2010 07:04 schreef wdn het volgende:
[..]
ik denk dat hij Remember Me bedoeld.
Was niet slecht maar het einde was weer erg amerikaans
Ik geef ook maar door wat er in mijjn oor gefluistert wordt!quote:
En daar word ik blij vanquote:Op donderdag 1 april 2010 19:31 schreef botterfly het volgende:
[..]
Ik geef ook maar door wat er in mijjn oor gefluistert wordt!
Omdat ze te schijterig zijn voor de schrikmomenten... In Pathe Rembrandt viel het allerzins mee! Erg vermakelijke film.quote:Op woensdag 7 april 2010 01:52 schreef ddx het volgende:
In Pathe Arena was het The Crazies vanavond, helaas teveel mensen die hele tijd commentaar op de film aan het geven waren.
quote:Op donderdag 1 april 2010 19:31 schreef botterfly het volgende:
[..]
Ik geef ook maar door wat er in mijjn oor gefluistert wordt!
Laat ik het nu over veel dingen gehad hebben afgelopen week, maar niet over de sneak van aankomende week!quote:Op donderdag 8 april 2010 22:39 schreef EHV-Pathe het volgende:
[..]
Heeeye Botterfly, kun je misschien zeggen welke titel er nu in je oor is gefluisterd.... je bent doorgaans zo snel
Fijn he!?quote:
Dat is nou waar ik op hoopquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:27 schreef EHV-Pathe het volgende:
Ik hoor van eenop mijn schouder dat we waarschijnlijk een film krijgen die KONTTRAPT !!
Ik vond het nuken juist tofquote:Op zondag 11 april 2010 14:05 schreef wdn het volgende:
The Crazies was gooooooooooed
Ik kende het origineel al ... maar er schijnen nog steeds mensen te zien die niet snappen dat in de jaren 70 het antwoord 'nuken' was als het om zombies en biologische afwijkingen gingen die niet lokaal tegen te houden zijn.
hmm goed punt!quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:33 schreef koei het volgende:
Draait Kick-Ass ook in Spui? Daar hebben ze zondag namelijk al een voorpremiére gehad. Ik weet niet of ze normaal gesproken een film dan ook nog in de sneak laten zien...
dat maakt niks uit, dat is wel vaker gebeurt.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:38 schreef motherflocker het volgende:
huh kick ass die draait komende donderdag al?
En dat dan alleen Chuck Norris nog overeind staatquote:Op zondag 11 april 2010 21:13 schreef lelouch het volgende:
[..]
Ik vond het nuken juist tofMogen ze vaker doen (in films dan)!
Idem dito in arenaquote:Op woensdag 14 april 2010 00:44 schreef koei het volgende:
Ik vond hem erg tof! Was een tijd geleden dat ik een sneak in Spui gezien heb maar ik vond de zaal ook erg leuk! Vorige keer waren er nog allemaal mensen die vervelend aan het doen waren en waardoor de film stilgezet werd, maar deze keer helemaal geen last van gehad. Ik vond de volle zaal zelfs wat toevoegen aan de film, die op zich zelf ook al geweldig was!
Jean Reno! Dat kan nooit verkeerd zijnquote:
A.k.a. 22 bullets, klinkt veelbelovendquote:
Ach zo wordt het toch beperkt tot 3 opties!quote:Aankomende dinsdag is het in alle pathe-theaters een tombola van pac-films.
The Ghost Writer
Soul Kitchen
Ondine
Welk theater welke film krijgt is (nog) niet bekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |