Arena naar het schijnt. Daar begint de sneak ook een kwartier eerder.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:51 schreef zoekmedan het volgende:
En waar gaan we vanavond voor Invictus ???
Serieusquote:
Komt toch wel vaker voor? Zo kort voor de premiere.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
SerieusDie komt donderdag 4 maart al uit
Dat is waar, maar ik vind dat altijd zo zondequote:Op zondag 21 februari 2010 18:52 schreef botterfly het volgende:
[..]
Komt toch wel vaker voor? Zo kort voor de premiere.
Ik had em in een voorpremiere al gezien... misschien hun ook..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:48 schreef Charmedmatzzie het volgende:
nou in groningen was het Eli =)
liepen flink wat mensen weg trouwens. sunde
Zie 5 posts boven jequote:Op maandag 8 maart 2010 20:56 schreef ThuleWulf het volgende:
Heeft iemand al enig idee?
Ik hoop op Solomon Kane
Vanuit Rotterdam valt toch wel mee? Dat is 25 minuten met de trein en dan 10 minuten lopen...quote:Op maandag 8 maart 2010 22:15 schreef lelouch het volgende:
[..]
Zie 5 posts boven je
Waarom heeft buitenhof telkens een goede filmIs zover weg voor mij.
Rotterdam centrum is nog kwartiertje rijden voor mij. Half uurtje metro, dan nog trein en lopen..quote:Op maandag 8 maart 2010 22:36 schreef koei het volgende:
[..]
Vanuit Rotterdam valt toch wel mee? Dat is 25 minuten met de trein en dan 10 minuten lopen...
Ik ben wel erg benieuwd naar the Road. Als er niks tussenkomt dan ga ik daar heen!
volgende week in sommige theatersquote:Op maandag 8 maart 2010 20:56 schreef ThuleWulf het volgende:
Heeft iemand al enig idee?
Ik hoop op Solomon Kane
Het was I love you, Philip Morris. Zonde dat je hem hebt gemist, ik vond hem wel tof.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:40 schreef Charmedmatzzie het volgende:
Wat was er gister in Groningen, anyone?
Ben benieuwd of ik wat heb gemist ik ga bijna altijd maar dit keer had ik even overgeslagen.
Ik ben erbij in de Kuip, net gereserveerd. Wel weer eens zin in een Sneakquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:40 schreef botterfly het volgende:
[..]
volgende week in sommige theaters
Ik hou niet van dit soort films.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:01 schreef Jeeh het volgende:
Saai met grappige stukjes en je loopt na 40 minuten weg..
Ik zal weglopen nooit begrijpen vrees ik
quote:Op zondag 21 maart 2010 19:03 schreef Tangarine het volgende:
Ik wil in Groningen ook Nowhere Boy in plaats van die poepfilm...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |