Inderdaad. Gewoon zo posten, daarvoor is het topicquote:Op zondag 24 januari 2010 11:12 schreef Esje-lief het volgende:
waarom moet ze het spoileren? dit topic is juist om te laten weten wat de sneak is...
We hebben nog nooit gespoilerd
De titel die wordt gepost is inderdaad voor de Pathe bioscopen.quote:Op maandag 1 februari 2010 01:38 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ojee is dit alleen voor Pathe sneakers![]()
Ik ben een MustSee sneaker in Groningen! Ik ga zelfs alleenmeestal niet hoor..
Maar vanavond hadden wij A single man. Mooie beelden en mooie ogen
Schijnt een beetje een flop te zijn in Amerika. Hoop toch dat die me niet teleur zal stellen, ga er gewoon met mindere verwachtingen heen, dan dat ik eerst had.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:31 schreef motherflocker het volgende:
Mmm Nine, lijkt me persoonlijk niks aan..
Oh ik hoef het ook niet perse van te voren te weten. Erger nog, ik heb zelfs bij de mustsee gewerkt en mijn ex-collega wil het nooit vertellen. Ik vraag alleen soms: als het horror of met geesten is, zeg het ff dan ga ik niet :p Maar ik zal eens in jullie vorige topics kijken of er veel verschil zit tussen de pathe en de mustsee.. Anders kan ik misschien ook naar de sneak in de pathe als ik me op dinsdag verveel en ik heb de rest al gezienquote:Op maandag 1 februari 2010 22:13 schreef lelouch het volgende:
[..]
De titel die wordt gepost is inderdaad voor de Pathe bioscopen.
Je mag ook je MustSee avonturen hier kwijt hoor, meer films om over te discussieren, altijd goed
Kan dinsdag niet, ben dan bij een concert. Maar Daybreakers lijkt me niet heul leuk. Dus zo erg is het volgens mij niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:07 schreef botterfly het volgende:
Ik zie het al: ik heb niets gemist!
Daybreakers!
Thanks for sharing!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kan dinsdag niet, ben dan bij een concert. Maar Daybreakers lijkt me niet heul leuk. Dus zo erg is het volgens mij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |