Dan kunnen we dit topic wel opdoekenquote:
Aan de toespraak aan het begin te horen was dit niet de eerste keerquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:22 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
millenium in spui, maar het toppunt en het mooiste van de avond was nog wel dat er een groepje marrokanen door de politie eruit gezet werden, eindelijk doen ze er wat aan
Gewoon apengedrag van de marrokanen. 1 begint met herrie maken, de rest volgt..quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:27 schreef Bob. het volgende:
Wat gebeurt er allemaal in die bios van jullie joh dat er mensen uitgezet moeten worden?
Omdat je een topic terug bang was wat er zou gebeuren als ze erachter kwamen dat je de sneak informatie lekte.quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:50 schreef lelouch het volgende:
[..]
Omdat je een topic terug bang was wat er zou gebeuren als ze erachter kwamen dat je de sneak informatie lekte.
En terecht, Pathéquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:31 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Oo zo, nee hoor ben gewoon vrijwillig weggegaan vond het niet echt leuk meer
ja omdat alle andere bioscopen ook geen 5 gulden meer kostenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:22 schreef lelouch het volgende:
[..]
De serviceDe prijzen van het eten/drinken
Het bestelsysteem
![]()
En toch zit ik er elke weer
Ik heb nog een 5 gulden munt over, kopen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:48 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ja omdat alle andere bioscopen ook geen 5 gulden meer kosten
ja die in Delft is best mooi maar als je de externe factoren niet meeweegt, wint hij het niet van de nieuwe pathe op spui.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb nog een 5 gulden munt over, kopen?
Maar serieus, de voordelen van Pathé zijn veel minder dan vroeger, aangezien dingen als MustSee ook al een Unlimited alternatief hebben. Daarnaast is die bios (in Delft iig..) in alle opzich relaxter dan de Pathé; betere eet-/drinkprijzen, meer beenruimte over het algemeen en het luidruchtige tjappie gehalte ligt een factor 10 lager
Mmh, dan moet ik daar maar eens langsquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:53 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ja die in Delft is best mooi maar als je de externe factoren niet meeweegt, wint hij het niet van de nieuwe pathe op spui.
Dat je nu pas naar Buitenhof overstaptquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:37 schreef 2Mini het volgende:
Eindelijk gooien ze die Marokkanen eruit bij Spui.
Ik had altijd last van hun.. de laatste weken dat ik naar de sneak ging, was de film niet eens te volgen en personeel deed ook niks. Toen kwam er een preek. 2 weken daarna was het weer raak. Toen ging ik naar Buitenhof. De rust..
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:21 schreef botterfly het volgende:Spoiler het volgende keer alsjeblieft? Hoe heb je deze informatie eigenlijk, welke bioscoop is het met die andere film?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[14.gif]
Inderdaad. Gewoon zo posten, daarvoor is het topicquote:Op zondag 24 januari 2010 11:12 schreef Esje-lief het volgende:
waarom moet ze het spoileren? dit topic is juist om te laten weten wat de sneak is...
We hebben nog nooit gespoilerd
De titel die wordt gepost is inderdaad voor de Pathe bioscopen.quote:Op maandag 1 februari 2010 01:38 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ojee is dit alleen voor Pathe sneakers![]()
Ik ben een MustSee sneaker in Groningen! Ik ga zelfs alleenmeestal niet hoor..
Maar vanavond hadden wij A single man. Mooie beelden en mooie ogen
Schijnt een beetje een flop te zijn in Amerika. Hoop toch dat die me niet teleur zal stellen, ga er gewoon met mindere verwachtingen heen, dan dat ik eerst had.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:31 schreef motherflocker het volgende:
Mmm Nine, lijkt me persoonlijk niks aan..
Oh ik hoef het ook niet perse van te voren te weten. Erger nog, ik heb zelfs bij de mustsee gewerkt en mijn ex-collega wil het nooit vertellen. Ik vraag alleen soms: als het horror of met geesten is, zeg het ff dan ga ik niet :p Maar ik zal eens in jullie vorige topics kijken of er veel verschil zit tussen de pathe en de mustsee.. Anders kan ik misschien ook naar de sneak in de pathe als ik me op dinsdag verveel en ik heb de rest al gezienquote:Op maandag 1 februari 2010 22:13 schreef lelouch het volgende:
[..]
De titel die wordt gepost is inderdaad voor de Pathe bioscopen.
Je mag ook je MustSee avonturen hier kwijt hoor, meer films om over te discussieren, altijd goed
Kan dinsdag niet, ben dan bij een concert. Maar Daybreakers lijkt me niet heul leuk. Dus zo erg is het volgens mij niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:07 schreef botterfly het volgende:
Ik zie het al: ik heb niets gemist!
Daybreakers!
Thanks for sharing!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kan dinsdag niet, ben dan bij een concert. Maar Daybreakers lijkt me niet heul leuk. Dus zo erg is het volgens mij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |