Dan kunnen we dit topic wel opdoekenquote:
Aan de toespraak aan het begin te horen was dit niet de eerste keerquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:22 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
millenium in spui, maar het toppunt en het mooiste van de avond was nog wel dat er een groepje marrokanen door de politie eruit gezet werden, eindelijk doen ze er wat aan
Gewoon apengedrag van de marrokanen. 1 begint met herrie maken, de rest volgt..quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:27 schreef Bob. het volgende:
Wat gebeurt er allemaal in die bios van jullie joh dat er mensen uitgezet moeten worden?
Omdat je een topic terug bang was wat er zou gebeuren als ze erachter kwamen dat je de sneak informatie lekte.quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:50 schreef lelouch het volgende:
[..]
Omdat je een topic terug bang was wat er zou gebeuren als ze erachter kwamen dat je de sneak informatie lekte.
En terecht, Pathéquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:31 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Oo zo, nee hoor ben gewoon vrijwillig weggegaan vond het niet echt leuk meer
ja omdat alle andere bioscopen ook geen 5 gulden meer kostenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:22 schreef lelouch het volgende:
[..]
De serviceDe prijzen van het eten/drinken
Het bestelsysteem
![]()
En toch zit ik er elke weer
Ik heb nog een 5 gulden munt over, kopen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:48 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ja omdat alle andere bioscopen ook geen 5 gulden meer kosten
ja die in Delft is best mooi maar als je de externe factoren niet meeweegt, wint hij het niet van de nieuwe pathe op spui.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb nog een 5 gulden munt over, kopen?
Maar serieus, de voordelen van Pathé zijn veel minder dan vroeger, aangezien dingen als MustSee ook al een Unlimited alternatief hebben. Daarnaast is die bios (in Delft iig..) in alle opzich relaxter dan de Pathé; betere eet-/drinkprijzen, meer beenruimte over het algemeen en het luidruchtige tjappie gehalte ligt een factor 10 lager
Mmh, dan moet ik daar maar eens langsquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:53 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ja die in Delft is best mooi maar als je de externe factoren niet meeweegt, wint hij het niet van de nieuwe pathe op spui.
Dat je nu pas naar Buitenhof overstaptquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:37 schreef 2Mini het volgende:
Eindelijk gooien ze die Marokkanen eruit bij Spui.
Ik had altijd last van hun.. de laatste weken dat ik naar de sneak ging, was de film niet eens te volgen en personeel deed ook niks. Toen kwam er een preek. 2 weken daarna was het weer raak. Toen ging ik naar Buitenhof. De rust..
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:21 schreef botterfly het volgende:Spoiler het volgende keer alsjeblieft? Hoe heb je deze informatie eigenlijk, welke bioscoop is het met die andere film?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[14.gif]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |