Sorry geen idee!quote:
Eeenschquote:
Valt mee dat je geen 2.50 extra hoefde te dokken dan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:14 schreef Yesse het volgende:
Zoooo gratis 3D brilfilm was cliché na cliché na cliché. Maar het dansen was wel leuk en ik heb genoten van de Londen-overviews
Oh god, kon je je weer niet inhouden?quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:14 schreef Yesse het volgende:
Zoooo gratis 3D brilfilm was cliché na cliché na cliché. Maar het dansen was wel leuk en ik heb genoten van de Londen-overviews
Waren juist heel weinig weglopers. Het was niet echt druk maar toch zaten er meer mensen dan ik had verwacht.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:55 schreef lelouch het volgende:
[..]
Valt mee dat je geen 2.50 extra hoefde te dokken dan.
Veel weglopers in de zaal? Was het überhaupt wel druk?
Je bent een Nederlander of je bent het nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh god, kon je je weer niet inhouden?
Die wil ik wel zienquote:
Ik vond de preview eigenlijk wel vet maar ik ben bang dat ik anders 10 weken niet meer normaal slaapquote:
Het staat er al schelequote:Op zondag 16 mei 2010 23:36 schreef Hendmic het volgende:
Iemand al een idee wat deze week de sneak is ??
Wooooooooooooooooquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:49 schreef botterfly het volgende:
Terwijl we nog moeten/mogen genieten van onze vriend Freddy werd me net de sneak van volgende week al verteld!
Arena, de Kuip, Groningen, Scheveningen krijgen:She's out of my league
En voor de rest: Repo Men
Volgens mij pas achteraf. Maar probeer het uit?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:04 schreef sensei_sensurround het volgende:
Had gehoopt op een alternatief in de Buitenhof, maar helaas ook Repo Men.
Je vraagt je af en toe af waarom Pathe een film als Sneak Preview draait, als je anderhalve week eerder de film gewoon aangekondigd hebt gezien bij Pathe.
Wat ik me eigenlijk afvraag, kun je in Mijn Pathe al direct na aankoop van je kaartje zien welke film het is, of verschijnt die informatie pas als de film al begonnen is?
She is out of my laegue behalve waar deze afgelopen sneak draaide. Daar is het killers!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:26 schreef zoekmedan het volgende:
iemand al een idee voor volgende week. Hopen dat het vanavond zo goed wordt als verwacht met repo
Tofquote:Op donderdag 27 mei 2010 01:30 schreef botterfly het volgende:
[..]
She is out of my laegue behalve waar deze afgelopen sneak draaide. Daar is het killers!
Groningen had geen killersquote:Op donderdag 27 mei 2010 01:30 schreef botterfly het volgende:
[..]
She is out of my laegue behalve waar deze afgelopen sneak draaide. Daar is het killers!
Oh Oke, but don't shout the messenger!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:18 schreef reconnect het volgende:
[..]
Groningen had geen killersDie had Repo Man
Nee bij mij nog niet bekend! Misschien bij andere wel?!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:04 schreef SwOoSh het volgende:
repo was cool ja, is aanstaande dinsdag al bekend?
Nee joh, vond het geen probleemquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:02 schreef botterfly het volgende:
[..]
Oh Oke, but don't shout the messenger!
Repo Man was ook cool toch?
Hangt van de film af uiteraardquote:
De nostalgiequote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:31 schreef Bravebart het volgende:
Oeh dan hebben we een echte sneak morgen vandaag
Nu de hints nog terug en dan is het helemaal oldschoolquote:
Wtf?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:46 schreef botterfly het volgende:
Uit onbetrouwbare bron (en op een andere site) vanavond Rammstein!
Speciaal voor Bravebart een hint!
Hij staat nog gewoon op de site, dus nee, nog nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:59 schreef Charmedmatzzie het volgende:
De sneak heeft geen vakantie?
Hier in Grunn in ieder geval nog niet dacht ik? Hoop ik?
TT slaat nog op de kerstperiode toen er 2 weken geen sneak was. Topic loopt niet zo storm.quote:
Tis een prima film, maar als je een film al meer dan een jaar legaal op dvd in een buurland kan krijgen begrijp ik het nut van een biosrelease niet, en al helemaal niet om deze als 'sneak' te voeren......quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:59 schreef wdn het volgende:
Oh het is een meesterwerkje hoor![]()
Maar ja,.... 2 jaar oud ofzoWaarom ze de moeite nog doen om die film formeel uit te brengen
Dat lijkt me heel sterk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:56 schreef wdn het volgende:
Jammer van het einde he
Had het een jaren 70 film geweest waren ze hier niet mee weggekomen. Dan had de film zeker 10 secondes langer geduurd
Volgens iemand in onze bios krijgen we "die DiCaprio film" binnenkort in de sneak (wat dan Inception zou zijn).
Maar wel tof.quote:
Graag gedaan!quote:
quote:
Dit dus... en dat eindequote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:57 schreef lelouch het volgende:
Inderdaad Brooklyn Finest. Ik vond het een langdradige saaie film![]()
De rest wou hem afkijken, anders was ik weggeweest.
En weinig zonquote:
quote:
isdagrieks?quote:
Serieusquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:11 schreef koei het volgende:
Iemand die weet of die griekse film ook leuk is als je Forgetting Sarah Marshall niet gezien hebt? Het wordt gebracht als een semi-opvolger.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Serieus
Alleen maar omdat de regisseur weer Stoller is en Jonah Hill en Russell Brand er in spelen?
Oh dat zou nog wel eens kunnen ook ja, daar was hij ook al een celebquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:23 schreef koei het volgende:
[..]
En Russel Brand speelt dezelfde persoon als hij in FSM ook speelde. Maar die film heb ik dus niet gezien, dus ik weet niet of ik wat mis door deze nieuwe film wel al te gaan kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |