Hangt van de film af uiteraardquote:
De nostalgiequote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:31 schreef Bravebart het volgende:
Oeh dan hebben we een echte sneak morgen vandaag
Nu de hints nog terug en dan is het helemaal oldschoolquote:
Wtf?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:46 schreef botterfly het volgende:
Uit onbetrouwbare bron (en op een andere site) vanavond Rammstein!
Speciaal voor Bravebart een hint!
Hij staat nog gewoon op de site, dus nee, nog nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:59 schreef Charmedmatzzie het volgende:
De sneak heeft geen vakantie?
Hier in Grunn in ieder geval nog niet dacht ik? Hoop ik?
TT slaat nog op de kerstperiode toen er 2 weken geen sneak was. Topic loopt niet zo storm.quote:
Tis een prima film, maar als je een film al meer dan een jaar legaal op dvd in een buurland kan krijgen begrijp ik het nut van een biosrelease niet, en al helemaal niet om deze als 'sneak' te voeren......quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:59 schreef wdn het volgende:
Oh het is een meesterwerkje hoor![]()
Maar ja,.... 2 jaar oud ofzoWaarom ze de moeite nog doen om die film formeel uit te brengen
Dat lijkt me heel sterk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:56 schreef wdn het volgende:
Jammer van het einde he
Had het een jaren 70 film geweest waren ze hier niet mee weggekomen. Dan had de film zeker 10 secondes langer geduurd
Volgens iemand in onze bios krijgen we "die DiCaprio film" binnenkort in de sneak (wat dan Inception zou zijn).
Maar wel tof.quote:
Graag gedaan!quote:
quote:
Dit dus... en dat eindequote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:57 schreef lelouch het volgende:
Inderdaad Brooklyn Finest. Ik vond het een langdradige saaie film![]()
De rest wou hem afkijken, anders was ik weggeweest.
En weinig zonquote:
quote:
isdagrieks?quote:
Serieusquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:11 schreef koei het volgende:
Iemand die weet of die griekse film ook leuk is als je Forgetting Sarah Marshall niet gezien hebt? Het wordt gebracht als een semi-opvolger.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Serieus
Alleen maar omdat de regisseur weer Stoller is en Jonah Hill en Russell Brand er in spelen?
Oh dat zou nog wel eens kunnen ook ja, daar was hij ook al een celebquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:23 schreef koei het volgende:
[..]
En Russel Brand speelt dezelfde persoon als hij in FSM ook speelde. Maar die film heb ik dus niet gezien, dus ik weet niet of ik wat mis door deze nieuwe film wel al te gaan kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |