en wat vind je dan van het merk Bo~el?quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:37 schreef Quantie het volgende:
Nee, over dat Fender een B-merk is.
Zo bedoelde ik het niet, Fender is een A-merk, samen met Gretsch, Gibson, Jackson en ja.. Gewoon die grote namen.
Daarbij vind ikzelf Yamaha een B-merk, Ibanez ookEn ja.. Epiphone eigenlijk ook, maar ik ga toch zelf voor een Epiphone als ik 399 euro heb.
Bo~el is natuurlijk B-merk, want het is niet bekend bij de grote massa.. Dus...quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:45 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
en wat vind je dan van het merk Bo~el?
daarnaast, jackson is tegenwoordig in handen van Fender, en op die manier eigenlijk een b-merk...
Dus als een merk veel verkoopt en dus een grote naam is, is het een A-merk?quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:37 schreef Quantie het volgende:
Zo bedoelde ik het niet, Fender is een A-merk, samen met Gretsch, Gibson, Jackson en ja.. Gewoon die grote namen.
Daarbij vind ikzelf Yamaha een B-merk, Ibanez ookEn ja.. Epiphone eigenlijk ook, maar ik ga toch zelf voor een Epiphone als ik 399 euro heb.
Bach.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:09 schreef Svyatagor het volgende:
Hmm, wie weet er een gitaarmerk met een B? Afgezien van Bo~el?
Als je niet weet waar je over praat, zeg dan niksquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:37 schreef Quantie het volgende:
Dat dus.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dus als een merk veel verkoopt en dus een grote naam is, is het een A-merk?
Je hebt geen idee waar je over praat, ofwel?
Bichwood!.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:44 schreef DrD00m het volgende:
Bibson, Bepiphone, Bamaha, Bsp ltd, Backson, Bean, Bender, Bort, Btagg...
Bindie!quote:
Catalyst?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:40 schreef The_Dean het volgende:
Amuse STC-33
Maar dat is meer plastic dan hout
Nee, baggerquote:
Ja, zoals Stagg!quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dus als een merk veel verkoopt en dus een grote naam is, is het een A-merk?
Denk het ook nietquote:Je hebt geen idee waar je over praat, ofwel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jan heeft een poepego!quote:
Dus als Squier meer gitaren verkoopt dan Fender dan is Squier een A merk? Nou ja, het zal wel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:08 schreef DrD00m het volgende:
Een groot, en veel verkocht merk is inderdaad een A-merk, net als de grotere merken in de supermarkt.
Maar A-merk of B-merk of whatever zegt niks over de kwaliteit van de gitaren. De gitaar van de lidl kan even lekker smaken (of lekkerder) als de gitaar van de albert heijn
Uhm nee.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:08 schreef DrD00m het volgende:
Een groot, en veel verkocht merk is inderdaad een A-merk, net als de grotere merken in de supermarkt.
Maar A-merk of B-merk of whatever zegt niks over de kwaliteit van de gitaren. De gitaar van de lidl kan even lekker smaken (of lekkerder) als de gitaar van de albert heijn
Ik zei ook Groot, en Squier is niet Grootquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:12 schreef guitarist het volgende:
[..]
Dus als Squier meer gitaren verkoopt dan Fender dan is Squier een A merk? Nou ja, het zal wel.
Met die vergelijking met de supermarkt, zat je wel goed.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:17 schreef DrD00m het volgende:
ok, het is niet hetzelfde als in de supermarkt. Jullie hebben gelijk
(en stiekem komt het uit dezelfde fabriek zonder dat je het doorhebtquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:30 schreef TeleluvR het volgende:
Lidl pindakaas, mmm. Calve is smerig
Zou best kunnen, maar ze smaken niet hetzelfde!quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:30 schreef DrD00m het volgende:
[..]
(en stiekem komt het uit dezelfde fabriek zonder dat je het doorhebt)
Dat kan ook maar zo lijken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:40 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar ze smaken niet hetzelfde!
Nu jij nogquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:48 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, hebben de kinders nu eindelijk geleerd hoe het zit?..
2 hequote:Op dinsdag 22 december 2009 14:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Een merk die maar 1 afnemer heeft in Nederland
Ik waarschijnlijk over een tijdje.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:45 schreef The_Dean het volgende:
En geloof ik nog ergens een verdwaalde Performer E speler, weet alleen niet meer wie.
Ja, maar er moet hier al ergens iemand zijn met zo'n ding.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk over een tijdje.
Ja gewoon snel hammerons, ik ben de term even kwijt, het komt ook bij klassiek gitaar veel voor.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:05 schreef genakt het volgende:
hoe heet het wat hij op minuut 0:50 doet ?
en hoe doe je het
zijn het gewoon snel hammerons ?
Dit blijft trouwens de mooiste Fade to black clip, echt die sfeerquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:35 schreef genakt het volgende:
HA GELUKTgewoon snel ja hameron en hard drukken beetje delay op de achtergrond en hij doet het
thanx
ja de intro is niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:44 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Dit blijft trouwens de mooiste Fade to black clip, echt die sfeer![]()
En de bruutste:
Fade to black![]()
Mijn tweelingbroer kan trouwens de hele eindsolo vlekkeloos op 0.11 snaren: sta ik dan met mijn "come as you are" akkoordjes.......
Ja!quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:00 schreef brother52 het volgende:
Shaun of the dead blijft een briljante film
Pompom lalala pompom lalala lalalalalala!quote:
ga hem zo even opnemen kijken of het ook geod klinkt want als ik zelf speel klinkt het altijd goedquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:10 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Pompom lalala pompom lalala lalalalalala!
Vette intro
Haha ja ik heb ook altijd zo'n gevoel erbij van "zo hoort het, en dus speel ik het ook zo"quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:17 schreef genakt het volgende:
[..]
ga hem zo even opnemen kijken of het ook geod klinkt want als ik zelf speel klinkt het altijd goed
maar als ik het dan terugzie op video
hij is niet perfect maar zo hem zo even postenquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:21 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Haha ja ik heb ook altijd zo'n gevoel erbij van "zo hoort het, en dus speel ik het ook zo".
Out Ta Get Me - GnRquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ga er ook maar een gitaardag van makenIemand nog toffe nummers met vette riffs ?>
Turned out - Helmet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ga er ook maar een gitaardag van makenIemand nog toffe nummers met vette riffs ?>
Ik vond 'm tegenvallen. De remake van Dawn of the Dead was grappig genoeg op zichzelf.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:00 schreef brother52 het volgende:
Shaun of the dead blijft een briljante film
owja GnR dat heb ik eigenlijk nog nooit gedaanquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
owja GnR dat heb ik eigenlijk nog nooit gedaan
Dan ga ik voor Welcome to the jungle die ken ik tenminste nog redleijk
Had je vooraf je gitaar wel gestemd?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:13 schreef genakt het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
geniet
SEARCHINNGGG SEEK AND DESTROy![]()
jaja hij klinkt hier goed komt denk ik door me camera ofzoquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Had je vooraf je gitaar wel gestemd?
Je zit er toch echt wat naast hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:15 schreef genakt het volgende:
[..]
jaja hij klinkt hier goed komt denk ik door me camera ofzo
me versterker moet ook fucking hard staan wil de camera het horen
heel het huis werd gek![]()
hmm me apparaatje geeft wel aan dat hij goed isquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je zit er toch echt wat naast hoor
Goed om te zien dat de Dean in goede handen is
is dat goed of nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:22 schreef The_Dean het volgende:
Je speelt wel erg 'gestudeerd' zo met dat alternate picking
Ik denk niet dat het door de camera komt want dan zou al het geluid verneukt moeten zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:15 schreef genakt het volgende:
[..]
jaja hij klinkt hier goed komt denk ik door me camera ofzo
me versterker moet ook fucking hard staan wil de camera het horen
heel het huis werd gek![]()
dan ligt het denk ik aan me apparaatjequote:Op dinsdag 22 december 2009 17:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het door de camera komt want dan zou al het geluid verneukt moeten zijn.
Oh, ja hoor, maar valt wel opquote:
is normaal getunedquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Idd, het staat gewoon echt vals, het klinkt bijna harmonischSta je wel in de goeie stemming voor dat nummer niet dat ie een halvetoon omlaag moet ofzo ?
volgens me tab wel jahquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:30 schreef brother52 het volgende:
Volgens mij is Seek & Destroy gewoon in E
De tab moet je niet naar kijken, daar zitten vaak meer fouten in dan je denkt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:31 schreef genakt het volgende:
[..]
volgens me tab wel jah
bijna alles van metallica is normaal getuned![]()
Een goed stemapparaatje kopen lijkt me de beste oplossing.quote:iemand advies dan ? voor goed tunen
Live spelen ze het tegenwoordig altijd in D, een tijd daarvoor (bijv. op Woodstock '99) nog in Eb en daarvoor in E, maar volgens mij is Kill 'em All ook zo'n album dat "slightly off key" is.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:30 schreef brother52 het volgende:
Volgens mij is Seek & Destroy gewoon in E
Ik denk dat practisch iedereen hem hier wel kan spelenquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:57 schreef Quantie het volgende:
Wie kan hierzo Canon Rock (in D) van JerryC?
Ben ik mee bezig.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:57 schreef Quantie het volgende:
Gast stemmen!!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:13 schreef genakt het volgende:
geniet
SEARCHINNGGG SEEK AND DESTROy![]()
morgen komt de nieuwe versiequote:
Ik niet, zou het ook niet eens willen. Eigenlijk kan ik überhaupt geen covers spelen...quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:57 schreef Quantie het volgende:
Dan zou ik je aanraden toch maar snel op gehoor te leren stemmen, een goed gehoor is toch wel het minst dat je nodig hebt wil je een beetje vooruit komen met gitaar (met alle muziekinstrumenten, eigenlijk).quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:26 schreef genakt het volgende:
[..]
dan ligt het denk ik aan me apparaatje
komt ook van de liddle
op gehoor stemmen heb ik nog nooit geprobeerd
als ik zo tekeer ga hoor ik het niet maar als je het terug luisterd hebben jullie wel gelijk
hoe kan je dan het beste stemmen iets via internet ofzo ?
Jij schrijft al je nummers zelf?quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik niet, zou het ook niet eens willen. Eigenlijk kan ik überhaupt geen covers spelen...
dan ga ik het morgen maar proberenquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:38 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dan zou ik je aanraden toch maar snel op gehoor te leren stemmen, een goed gehoor is toch wel het minst dat je nodig hebt wil je een beetje vooruit komen met gitaar (met alle muziekinstrumenten, eigenlijk).
keihard, echt stoer als je die kanquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik denk dat practisch iedereen hem hier wel kan spelenOp die snelle sweep stukken na dan, of zitten die er niet in? Ik kan het nummer niet meer horen =D
Ik snap niet waarom ej het niet zelf doetquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:10 schreef Gitaarmat het volgende:
Jezus! 60 euro voor afstelbeurt.Vanaf nu ga ik naar Westerhaven ofzo.
Áls ik het al zelf ga doen heb ik liever dat iemand anders me de eerste keer daarbij helpt maar ik ken zo niemand die daar zelf verstand van heeft.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ej het niet zelf doetOp internet staat alle info die je nodig hebt, weet je gelijk hoe je gitaar werkt en het kost gewoon totaal geen tijd en al helemaal geen geld en iedereen kan het
Er kan echt niks fouts aan gaan,draai je hem te laag of iets, dan draai je gewoon weer de andere kant op dat het weer staat zoals het wasquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:32 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Áls ik het al zelf ga doen heb ik liever dat iemand anders me de eerste keer daarbij helpt maar ik ken zo niemand die daar zelf verstand van heeft.
Wie niet waagt blijft maagdquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Er kan echt niks fouts aan gaan,draai je hem te laag of iets, dan draai je gewoon weer de andere kant op dat het weer staat zoals het was
Zo eng is zo'n halspen ook niet
Heb je toevallig links? Ik wil wel weten hoe dat dan in z'n gang gaat, en, mocht je die links hebben, het is ook handig voor de OPquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ej het niet zelf doetOp internet staat alle info die je nodig hebt, weet je gelijk hoe je gitaar werkt en het kost gewoon totaal geen tijd en al helemaal geen geld en iedereen kan het
Ik voel een "ïkgooglehetevenvoorje"linkje aankomen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:14 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Heb je toevallig links? Ik wil wel weten hoe dat dan in z'n gang gaat, en, mocht je die links hebben, het is ook handig voor de OP.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:32 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Áls ik het al zelf ga doen heb ik liever dat iemand anders me de eerste keer daarbij helpt maar ik ken zo niemand die daar zelf verstand van heeft.
quote:mailtje van Zanger/gitarist:
Het spijt me als dit heel erg onverwachts komt, maar ik heb er goed over nagedacht en
ben tot de pijnlijke beslissing gekomen om uit onze band te stappen.
Bij Tonika?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:10 schreef Gitaarmat het volgende:
Jezus! 60 euro voor afstelbeurt.Vanaf nu ga ik naar Westerhaven ofzo.
Wel lullig dat hij dat via een mailtje doet. Een echte kerel vertelt het gewoon en daarna met z'n allen bier slempen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:57 schreef KaMo het volgende:
Ondanks dat het er al een tijdje eraan zat te komen, valt het toch wel zwaar.
[..]
Nu de vraag, wie wil hem kunnen spelen / is er trots op dat hij hem kan spelen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:57 schreef Quantie het volgende:
iddquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wel lullig dat hij dat via een mailtje doet. Een echte kerel vertelt het gewoon en daarna met z'n allen bier slempen.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:35 schreef Cynic het volgende:
Ik heb vandaag mijn Dual Terror binnen gekregen!
Dat is dan weer minder.quote:Alleen kan ik hem dus niet aansluiten omdat de speakerkasten nog steeds in de studio staan.
Ik kan hem ook niet eens aanzetten dus...
Ow wij 2en hebben het er vaak over gehad, dit maakt het gewoon definitiefquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wel lullig dat hij dat via een mailtje doet. Een echte kerel vertelt het gewoon en daarna met z'n allen bier slempen.
Om meer tijd vrij te maken voor z'n The Village People cover band?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:57 schreef KaMo het volgende:
Ondanks dat het er al een tijdje eraan zat te komen, valt het toch wel zwaar.
[..]
We gaan dit jaar nog ff samen zitten als de kerst over is. Laatste week van 2010 heb ik vrij. Dan leer ik je wel hoe je je gitaar goed moet stemmenquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:31 schreef genakt het volgende:
[..]
volgens me tab wel jah
bijna alles van metallica is normaal getuned![]()
iemand advies dan ? voor goed tunen
Dat duurt nog wel even dus.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:29 schreef DrD00m het volgende:
[..]
We gaan dit jaar nog ff samen zitten als de kerst over is. Laatste week van 2010 heb ik vrij. Dan leer ik je wel hoe je je gitaar goed moet stemmen
Dat is Noorderzon Muziekhuis gewordenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bij Tonika?
Ik vind het nog steeds jammer dat het Noorder Muziekhuis er niet meer is. Leuke winkel was dat met goed personeel.
En er is aan me gevraagd om een liedje voor tijdens de jaarwisseling te componerenquote:Op woensdag 23 december 2009 07:43 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Nog 2 dagen werken .....
Dan![]()
![]()
![]()
*Ik moet nog 2 cadeaus kopen maar heb er geen tijd voor
Balen...quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:19 schreef -Menn0- het volgende:
Godver! Vandaag dus niet nieuwe gitaar gekocht. Kut treinen
laatste week van 2010quote:Op woensdag 23 december 2009 00:29 schreef DrD00m het volgende:
[..]
We gaan dit jaar nog ff samen zitten als de kerst over is. Laatste week van 2010 heb ik vrij. Dan leer ik je wel hoe je je gitaar goed moet stemmen
Vandaar dat Dean zei : dat duurt nog wel even dus...quote:Op woensdag 23 december 2009 09:58 schreef genakt het volgende:
[..]
laatste week van 2010
dat is ee jaar wachten ahaha
de 28e krijg ik de sleutel
dus dan is het wel verhuizen maar komt denk ik wel goed
Esnips?quote:Op woensdag 23 december 2009 09:52 schreef DrD00m het volgende:
Weet iemand een site waar ik een zelf gemaakt mp3'tje kan uploaden?
Dat.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 10:34 schreef DrD00m het volgende:
Ik was zelf een tijdje terug bezig om een intro te maken voor een nr.
Nu heb ik een (slordige) opzet, en ben ik benieuwd wat jullie ervan vinden![]()
poging
Let dus niet op de timingsfoutjes![]()
Waar moet je dan in vredesnaam vandaan komen?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:50 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dan ben ik ¤60 kwijt aan reiskosten.
Als je ouder bent heb je doorgaans iets meer knaken.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:14 schreef Libelah het volgende:
Hoezo heeft je leeftijd daar iets mee te maken?
Via Leeuwarden, dan rijd je een stuk om. Je moet dan in Feanwâlden uitstappen en dan lijn 53 richting Damwâld nemen.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:12 schreef Gitaarmat het volgende:
nou jah ¤60 is overdreven maar van winschoten naar leeuwarden en dan nog naar damwoude is wel prijzig als je 16 bent
Volgens mij toch wel andersom ook hoor. Ik had meer geld toen ik nog geen huur, electriciteit, boodschappen ed. moest betalen.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:15 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Als je ouder bent heb je doorgaans iets meer knaken.
Van Feanwâlden naar Damwâld is 4 strippen, dat is dus ongeveer 2 euro.quote:
Kan nooit ver zijn. Damwoude (:P) is kleiner dan mijn wijkquote:Op woensdag 23 december 2009 11:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Van Feanwâlden naar Damwâld is 4 strippen, dat is dus ongeveer 2 euro.
Je moet in Damwâld dan nog wel een stukje lopen.
Qua inwonersaantal of qua oppervlakte?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Kan nooit ver zijn. Damwoude (:P) is kleiner dan mijn wijk.
Was het maar zo'n feest.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:15 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Als je ouder bent heb je doorgaans iets meer knaken.
Zeg dat welquote:Op woensdag 23 december 2009 11:59 schreef Gitaarmat het volgende:
Ja je hebt wel wat meer. Maar in verhouding gaat er nóg weer meer uit.
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:00 schreef genakt het volgende:
eindelijk me gitaar weten stemmen wat klinkt hij mooi
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:00 schreef genakt het volgende:
eindelijk me gitaar weten stemmen wat klinkt hij mooi
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Qua inwonersaantal sowieso. Blijdorp heeft zo'n 9500 inwoners, Damwâld iets van 5600? Blijdorp heeft veel portiekwoningen, dus dan krijg je sowieso al een vergroting van inwoners t.o.v. een gemeente met vooral eengezinswoningen. Wel veel tuinen en parken in Blijdorp (en een dierentuinquote:Op woensdag 23 december 2009 11:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Qua inwonersaantal of qua oppervlakte?
Vergeet niet dat bijna iedereen daar een voor en achtertuin heeft en dat het redelijk ruim is opgezet.
Youtube.quote:
moet zeggen dat dat bij mij aardig lukt nu...quote:
Paar foto's van jezelf erbijquote:Op woensdag 23 december 2009 12:14 schreef DrD00m het volgende:
[..]
gewoon een mp3tje he, geen filmpie
gaan ze je contract nie verlengen?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:13 schreef The_Dean het volgende:
Ja, ik moet er ook maar even iets naast hebben ofzo...
En wat nieuws, vanaf februari![]()
Hmm, Blijdorp kruis je wel in een half uur ofzo. Damn, Rotterdam is eigenlijk best grootquote:Op woensdag 23 december 2009 12:05 schreef The_Dean het volgende:
Met dit weer anderhalf uur.
Normaal een 20-25 minuten? Schat ik? Herman?
Je komt daar lopend nog niet fatsoenlijk over de drempels manquote:Op woensdag 23 december 2009 12:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hmm, Blijdorp kruis je wel in een half uur ofzo. Damn, Rotterdam is eigenlijk best groot.
Toen ik nog op Zuid woonde en ik wilde naar een vriend van me in het noorden (Zevenkamp) was ik wel ruim een uur onderweg met de metro.
Tot nu toe niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:14 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
gaan ze je contract nie verlengen?
Geen idee hoe lang je dan onderweg bent, ik heb dat lopend nog nooit gedaan.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Qua inwonersaantal sowieso. Blijdorp heeft zo'n 9500 inwoners, Damwâld iets van 5600? Blijdorp heeft veel portiekwoningen, dus dan krijg je sowieso al een vergroting van inwoners t.o.v. een gemeente met vooral eengezinswoningen. Wel veel tuinen en parken in Blijdorp (en een dierentuin). Maar qua oppervlakte dacht ik. Als je diagonaal Damwâld door wilt lopen, hoe lang ben je onderweg?
Tuurlijk wel joh. Je moet alleen geen verlaagde auto hebbenquote:Op woensdag 23 december 2009 12:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je komt daar lopend nog niet fatsoenlijk over de drempels man
Alleen is het gelukkig nog net geen Delft
Ja, dat moet wel zo'n beetje te doen zijn, dan moet je wel een beetje doorlopen.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:05 schreef The_Dean het volgende:
Met dit weer anderhalf uur.
Normaal een 20-25 minuten? Schat ik? Herman?
Rekende nu van de ijsbaan [Akkerwoude] tot de paraplu kerk.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dat moet wel zo'n beetje te doen zijn, dan moet je wel een beetje doorlopen.
Ja, dat was een ramp toen. Heb in dat hele Delft toen met Westerpop volgens mij geen moment niet aan de grond gezetenquote:Op woensdag 23 december 2009 12:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tuurlijk wel joh. Je moet alleen geen verlaagde auto hebben.
Nee, Delft... als je daar al door de straat past, knal of tegen een hobbel aan of de plomp in en als je dat weet te ontwijken, blijkt dat aan het einde van de straat hij dood te lopen, want de enige zijstraat is óf voorzien van paaltjes óf éénrichtingsverkeer.
Was dat niet omdat ik confuus voor je reed met 30 km/u?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat was een ramp toen. Heb in dat hele Delft toen met Westerpop volgens mij geen moment niet aan de grond gezeten
Ja, het is maar net hoe je rekent. Ik rekende vanaf het voetbalterrein naar het huis van mijn ouders.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Rekende nu van de ijsbaan [Akkerwoude] tot de paraplu kerk.
Ja, daar zat ik net ook wat mee. Als je van Akkerwoude tot aan Romo wil lopen ben je nog veel langer onderweg...quote:Op woensdag 23 december 2009 12:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, het is maar net hoe je rekent. Ik rekende vanaf het voetbalterrein naar het huis van mijn ouders.
Maar wat moet je eigenlijk als diagonaal pakken? Want de afstand oost-west is ongeveer 3x zo groot als noord-zuid.
Ze hebben trouwens een behoorlijke fout gemaakt, nu ze in Dantumadeel ook de Fryske plaatsnamen hebben aangenomen, zou het eigenlijk Dimwâld moeten zijn.
Dat is bijna elke wijk in Delftquote:Op woensdag 23 december 2009 12:31 schreef The_Dean het volgende:
Die daar door die wijk bij dat water langs
Je krijgt een acces denied waarschuwingquote:Op woensdag 23 december 2009 12:21 schreef DrD00m het volgende:
Van foto's van mij wordt niemand blij![]()
Nieuwe poging![]()
02 Track 02.mp3
Kolibriequote:Op woensdag 23 december 2009 12:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat is bijna elke wijk in Delft.
Ik eet nu 'gevogelte soep'. Wat zou er in zitten? Kanarie? Buizerd? Papegaai?.
En die ga je voor kerst aan mij geven?quote:
Handig voor de rokers.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat is het nut van dat stomme kapje behalve dat je niet meer kan palm muten ?
In ruil voor je zusjequote:Op woensdag 23 december 2009 12:43 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
En die ga je voor kerst aan mij geven?
Deal!quote:
Ja, daar was ik al bang voor... zul je net zien dat de deal afketst op de foto's...quote:Op woensdag 23 december 2009 12:52 schreef Sloggi het volgende:
Eerst pics van je zusje.
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:55 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, daar was ik al bang voor... zul je net zien dat de deal afketst op de foto's...
Haha, ik zei ketsen!
beter ga je naar KLB zit meer van jou soortquote:Op woensdag 23 december 2009 12:55 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, daar was ik al bang voor... zul je net zien dat de deal afketst op de foto's...
Haha, ik zei ketsen!
Ja, nu ga je te ver hèquote:Op woensdag 23 december 2009 13:03 schreef genakt het volgende:
[..]
beter ga je naar KLB zit meer van jou soort
zal het zo goed maken met een mooi nummerquote:
Woonde jij niet in Delft?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Qua inwonersaantal sowieso. Blijdorp heeft zo'n 9500 inwoners, Damwâld iets van 5600? Blijdorp heeft veel portiekwoningen, dus dan krijg je sowieso al een vergroting van inwoners t.o.v. een gemeente met vooral eengezinswoningen. Wel veel tuinen en parken in Blijdorp (en een dierentuin). Maar qua oppervlakte dacht ik. Als je diagonaal Damwâld door wilt lopen, hoe lang ben je onderweg?
haha waar woont ze dan naast de stokstaartjes ?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:12 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Woonde jij niet in Delft?Een vriendin van me woont ook in Blijdorp, echt bij de dierentuin om de hoek ongeveer
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:13 schreef DrD00m het volgende:
Pogingggggggggggggggggg 3
http://www.speedyshare.com/files/19938050/02_Track_02.mp3
Bij de ijsberenquote:Op woensdag 23 december 2009 13:16 schreef genakt het volgende:
[..]
haha waar woont ze dan naast de stokstaartjes ?
of tussen de apen
Nee, ik heb nooit in Delft gewoond. Ik woon bij de dierentuin om de hoekquote:Op woensdag 23 december 2009 13:12 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Woonde jij niet in Delft?Een vriendin van me woont ook in Blijdorp, echt bij de dierentuin om de hoek ongeveer
Van Wikipedia:quote:Op woensdag 23 december 2009 13:16 schreef genakt het volgende:
[..]
haha waar woont ze dan naast de stokstaartjes ?
of tussen de apen
quote:Bij de naam "Blijdorp" denkt iedereen bijna direct aan de eveneens in de wijk liggende Diergaarde Blijdorp en als je vertelde in de wijk "Blijdorp" te wonen was de steevaste grap: 'Zeker bij de aappies!'
quote:
Dat scheelt inderdaad niet veel neequote:Op woensdag 23 december 2009 13:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit in Delft gewoond. Ik woon bij de dierentuin om de hoek![]()
(nee echt, ik kijk zo op de ingang)
En ik maar wachten op die vette soloquote:Op woensdag 23 december 2009 13:34 schreef genakt het volgende:
nieuwe poging
niet geheel foutloos mjah![]()
Klinkt netjes alleen dat distortion geluid vind ik redelijk ruk, hoe heb je het opgenomen ?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:13 schreef DrD00m het volgende:
Pogingggggggggggggggggg 3
http://www.speedyshare.com/files/19938050/02_Track_02.mp3
Dan ben ik vorig jaar met oud en nieuw bij jou in de buurt geweestquote:Op woensdag 23 december 2009 13:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit in Delft gewoond. Ik woon bij de dierentuin om de hoek![]()
(nee echt, ik kijk zo op de ingang)
quote:
Netjes.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:34 schreef genakt het volgende:
nieuwe poging
niet geheel foutloos mjah![]()
Ze hebben zo'n forum daar zijn mensen die hetzelfde probleem hebben en sommige die nergens last van hebben, onduidelijk dus waar het probleem zitquote:
Ja er staat 1 snaar niet helemaal goed ofzo, maar niet heel storendquote:Op woensdag 23 december 2009 14:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Netjes.
Klinkt ook een stuk zuiverder. Is volgens mij nog niet helemaal zuiver maar het is nu in elk geval niet storend.
Net als met dat stotterende ding van mij dus...quote:Op woensdag 23 december 2009 14:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ze hebben zo'n forum daar zijn mensen die hetzelfde probleem hebben en sommige die nergens last van hebben, onduidelijk dus waar het probleem zit
Ja ik kan em wel via m'n laptop draaien, maar eht is gewoon irritant als ik die erbij op moet starten dan als ik wat wil doenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:13 schreef TeleluvR het volgende:
Win XP is niet eens zo'n gekke tip, zijn in ieder geval prima drivers voor te vinden.
Ondersteuning voor 7 zal nog wel even duren!
xp in virtual machine draaien?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ze hebben zo'n forum daar zijn mensen die hetzelfde probleem hebben en sommige die nergens last van hebben, onduidelijk dus waar het probleem zit
Geld over?quote:
Ik zie de voordelen van een MAC niet meer eigenlijk, het is relatief veeeeel duurder (okee de laptops zijn wel mooi, maar de desktops weer spuuglelijk) en aangezien ik windows ook onder 64bit draai heeft het totaal geen meerwaarde meerquote:
Ja omslachtige methodes kan ik ook bedenken maar dat is gewoon kut, nu is het gewoon alleen gitaar inpluggen en spelen, dat wil ik gewoon geen heel gedoequote:Op woensdag 23 december 2009 14:17 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
xp in virtual machine draaien?
Het is alleen 1000x stabieler en bijna nooit gezeur met drivers.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zie de voordelen van een MAC niet meer eigenlijk, het is relatief veeeeel duurder (okee de laptops zijn wel mooi, maar de desktops weer spuuglelijk) en aangezien ik windows ook onder 64bit draai heeft het totaal geen meerwaarde meer
[..]
Ja omslachtige methodes kan ik ook bedenken maar dat is gewoon kut, nu is het gewoon alleen gitaar inpluggen en spelen, dat wil ik gewoon geen heel gedoe
Ironisch genoeg was ik vorig jaar met Oud & Nieuw in Delftquote:Op woensdag 23 december 2009 14:02 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dan ben ik vorig jaar met oud en nieuw bij jou in de buurt geweest
Toen was ik weer uit Delft weg en in rotterdamquote:Op woensdag 23 december 2009 14:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ironisch genoeg was ik vorig jaar met Oud & Nieuw in Delft.
Dit topic begint echt een psychedelische wending te krijgenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Toen was ik weer uit Delft weg en in rotterdam
ben bezig met de solo maar dan ik nog niet geheel foutloos komt later welquote:Op woensdag 23 december 2009 13:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En ik maar wachten op die vette solo
Maar netjes gespeeld hoor![]()
[..]
Klinkt netjes alleen dat distortion geluid vind ik redelijk ruk, hoe heb je het opgenomen ?
eigenschappen-> compibilitie-> runs as windows xp service pack 3 en administrator aanvinken ?!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik haat m'n toneport echtonder windows 7 krijg ik constant dropouts dat het geluid helemaal wegvalt, het duurt niet lang paar sec, maar wel super irritant
En er zijn geen officiele drivers voor, en de beta drivers helpen niet
Iemand een idee hoe je dat op zou kunnen lossen ?
Ja ik weet niet wat het isquote:
Het proberen waard!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:34 schreef genakt het volgende:
[..]
eigenschappen-> compibilitie-> runs as windows xp service pack 3 en administrator aanvinken ?!
Die onthou ik ff voor als het weer fout gaatquote:Op woensdag 23 december 2009 14:34 schreef genakt het volgende:
[..]
eigenschappen-> compibilitie-> runs as windows xp service pack 3 en administrator aanvinken ?!
front usb volgt wel een net iets ander pad over het moederbord, maar zou essentieel niks uit mogen maken idd...quote:Op woensdag 23 december 2009 14:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat het isik heb die poort net met ander apparaat geprobeert en dat gaat wel goed.
Toneport zit er nu aan de voorkant in, maar dat zou geen verschil moeten maken aangezien het alle 10 usb 2 poorten zijn
Ja beetje raar is het wel, maarja hopen dat het blijft werkenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:43 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
front usb volgt wel een net iets ander pad over het moederbord, maar zou essentieel niks uit mogen maken idd...
Ik kijk echt nergens meer raar van op als het over computers gaat...quote:Op woensdag 23 december 2009 14:43 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
front usb volgt wel een net iets ander pad over het moederbord, maar zou essentieel niks uit mogen maken idd...
Ik merk ook wel verschil bij verschillende usb-poorten; sommigen leveren net wat meer stroom dan anderen. Dat kan net de doorslag geven. Als je die Toneport extern kunt voeden heb je waarschijnlijk helemaal geen problemen meer.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat het isik heb die poort net met ander apparaat geprobeert en dat gaat wel goed.
Toneport zit er nu aan de voorkant in, maar dat zou geen verschil moeten maken aangezien het alle 10 usb 2 poorten zijn
Ja hij kan niet extern worden gevoed dus dat zal het wel zijn waarschijnlijk dan. Nouja mooi dat het opgelost is in ieder gevalquote:Op woensdag 23 december 2009 14:49 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik merk ook wel verschil bij verschillende usb-poorten; sommigen leveren net wat meer stroom dan anderen. Dat kan net de doorslag geven. Als je die Toneport extern kunt voeden heb je waarschijnlijk helemaal geen problemen meer.
quote:
En vaak zie je juist dat front USB-poorten geen voeding geven. Ik vind het wel jammer dat je het meestal aan de USB-poort niet kunt zienquote:Op woensdag 23 december 2009 14:49 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik merk ook wel verschil bij verschillende usb-poorten; sommigen leveren net wat meer stroom dan anderen. Dat kan net de doorslag geven. Als je die Toneport extern kunt voeden heb je waarschijnlijk helemaal geen problemen meer.
quote:
Eensquote:
Bad Religionquote:
Nieuw is ie een tientje duurder... voor een leuke prijs heb ik wel interesse...quote:Op woensdag 23 december 2009 15:09 schreef Kvack het volgende:
[..]
Eens
Heeft iemand hier interesse om een Line6 POD Studio GX kopen?
75 euro, 1 keer gebruikt. Was een nogal doelloze aankoop van mij
Ik bied een appel.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:09 schreef Kvack het volgende:
[..]
Eens
Heeft iemand hier interesse om een Line6 POD Studio GX kopen?
75 euro, 1 keer gebruikt. Was een nogal doelloze aankoop van mij
60 euro. ex. verzenden vind ik wel een leuke prijs.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:12 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nieuw is ie een tientje duurder... voor een leuke prijs heb ik wel interesse...
Appeltaartquote:
Appel+ei+krentenbol + heftige nacht met brother52quote:
Succes op marktplaats dan. Je mag blij zijn als ze daar 4 tientjes bieden.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:18 schreef Kvack het volgende:
60 euro. ex. verzenden vind ik wel een leuke prijs.
Ik moet mijn toekomstige akoustische bas ermee financieren, dus lager ga ik niet
Anders zet ik hem binnenkort op marktplaats
Wil jij je even stil houden als de grote mensen aan het praten zijn?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:19 schreef genakt het volgende:
Appel+ei+krentenbol + heftige nacht met brother52
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:19 schreef genakt het volgende:
[..]
Appel+ei+krentenbol + heftige nacht met brother52
[TK] Line6 POD Studio GXquote:Op woensdag 23 december 2009 15:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Succes op marktplaats dan. Je mag blij zijn als ze daar 4 tientjes bieden.
Dat, en dan wil ik ze toch wel voor zijn!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Succes op marktplaats dan. Je mag blij zijn als ze daar 4 tientjes bieden.
Je hebt geluk. Ik trek mijn bod in. (ik heb net de krentenbol namelijk opgegeten)quote:Op woensdag 23 december 2009 15:38 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat, en dan wil ik ze toch wel voor zijn!
Nice! Ik wil zeer binnenkort er ook één kopen. Wordt wel hard rammen om qua volume een akoestische gitaar bij te houden, maar achquote:Op woensdag 23 december 2009 15:35 schreef Kvack het volgende:
[..]
[TK] Line6 POD Studio GX
Wie weet.
Even kijken wat ik nog meer kan verkopen.
Lijkt me tof om voor de zomer een akoustische bas te hebben, en dan lekker in het park te zitten met bier, bbq, gitaar en bas.
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je hebt geluk. Ik trek mijn bod in. (ik heb net de krentenbol namelijk opgegeten)
Klopt, maar het staat wel stoer, dat is ook wat waardquote:Op woensdag 23 december 2009 15:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nice! Ik wil zeer binnenkort er ook één kopen. Wordt wel hard rammen om qua volume een akoestische gitaar bij te houden, maar ach.
Ik ga voor de Harley Benton van Thomann. 4 snaren is voldoende voor mij en linkshandig voor 145,- vind je nergens andersquote:Op woensdag 23 december 2009 15:52 schreef Kvack het volgende:
[..]
Klopt, maar het staat wel stoer, dat is ook wat waard
Wou wel gaan voor een goedkope 5-snarige huismerk bas van de music-store. Maar volgens youtube klinken die wel tof.
Dat is ook niet duur met koffer. Ga ik ook eens naar kijken. Maar ik ben 5-snaar gewend. Heeft wel mijn voorkeur. (en 5-snaar voor 155 euro is ook echt niks.)quote:Op woensdag 23 december 2009 16:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik ga voor de Harley Benton van Thomann. 4 snaren is voldoende voor mij en linkshandig voor 145,- vind je nergens anders. Lees er goede dingen over en de filmpjes die van de fretloze versie op YouTube staan klinken mij wel goed in de oren. Kan er gelijk een koffer bij bestellen en voor 221,- ben ik klaar
.
Ja die dude inderdaadquote:Op woensdag 23 december 2009 16:46 schreef Witchfynder het volgende:
Die van de grijsharige Duitse kerel he?.
Ik kan inmiddels wel aaaaaardig fretloos spelen, niet helemaal zuiver. Maar hey, zoals Bach ooit zei: "een zuivere toon op een contrabas berust op zuiver toeval". Ik maak mij meer zorgen over het volume wat je krijgt. Liefst ga ik op een akoestische bas met flatwounds spelen, maar dan gaat het volume weer omlaag. Ik vind die bronzen roundwounds echt killer om op te spelen, au
.
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:57 schreef The_Dean het volgende:
Jullie zitten in het verkeerde topic
Ja, we dachten: laten we het in dit topic ook eens over een instrument voor echte mannen hebbenquote:Op woensdag 23 december 2009 16:57 schreef The_Dean het volgende:
Ik schrok van hoe groot de body is van de meeste akoestische bassen. Denk dat naast blaren je in het begin ook wel pijn in je speelarm krijgt van de body die in je arm druktquote:Op woensdag 23 december 2009 16:56 schreef Kvack het volgende:
[..]
Ja die dude inderdaad
Ik heb nooit echt serieus op een acoustische bas gespeeld, dus geen idee hoe dat speelt.
Maar flatwounds spelen over het algemeen een stuk lekkerder ja, dus kan ik me wat bij voorstellen.
Maar ach, van wat blaren is nog nooit iemand doodgegaan
(Kan ik niet met zekerheid zeggen overigens, lijkt me een vrij nare dood)
Maar heb wel eens op de fretloze van mijn bas-leraar gespeeld.
Speelt geweldig, maar wel onmogelijk nog. Gelukkig heb ik bij die van mij de fretlijnen er nog op staan (had de verkeerde kleur opvulling gebruikt)
Dat zal wel inderdaad, maar mag ook wel een beste kast hebben om er wat bas uit te krijgenquote:Op woensdag 23 december 2009 17:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik schrok van hoe groot de body is van de meeste akoestische bassen. Denk dat naast blaren je in het begin ook wel pijn in je speelarm krijgt van de body die in je arm drukt.
Het ontfretten is al klaar, heb het opgevuld met epoxy hars, en afgelakt met een soort van bootlak.quote:Jij bent zelf een bas aan het ontfretten begreep ik trouwens? Wel fineer gebruiken om op te vullen, geen vloeibaar/kneedbaar hout. Dat wordt echt goor (=zonde). Tip: gebruik een Japanse zaag om je fretgleufjes recht en netjes te zagen. Is met mijn bas ook gedaan door mijn oh zo handige vader en ziet er geweldig uit.
Zegt degene die het halve topic heeft volgespammed over Delft en Blijdorpquote:Op woensdag 23 december 2009 16:57 schreef The_Dean het volgende:
Heb weleens nagedacht over een fusiequote:Op woensdag 23 december 2009 17:23 schreef TeleluvR het volgende:
Als deze vol is, gaan we gewoon verder in het bassistentopic...
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:23 schreef Aresdreams het volgende:
he bah, basisten topic, voel ik mij veel te goed voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |