quote:Op woensdag 23 december 2009 12:55 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, daar was ik al bang voor... zul je net zien dat de deal afketst op de foto's...
Haha, ik zei ketsen!
beter ga je naar KLB zit meer van jou soortquote:Op woensdag 23 december 2009 12:55 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, daar was ik al bang voor... zul je net zien dat de deal afketst op de foto's...
Haha, ik zei ketsen!
Ja, nu ga je te ver hèquote:Op woensdag 23 december 2009 13:03 schreef genakt het volgende:
[..]
beter ga je naar KLB zit meer van jou soort
zal het zo goed maken met een mooi nummerquote:
Woonde jij niet in Delft?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Qua inwonersaantal sowieso. Blijdorp heeft zo'n 9500 inwoners, Damwâld iets van 5600? Blijdorp heeft veel portiekwoningen, dus dan krijg je sowieso al een vergroting van inwoners t.o.v. een gemeente met vooral eengezinswoningen. Wel veel tuinen en parken in Blijdorp (en een dierentuin). Maar qua oppervlakte dacht ik. Als je diagonaal Damwâld door wilt lopen, hoe lang ben je onderweg?
haha waar woont ze dan naast de stokstaartjes ?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:12 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Woonde jij niet in Delft?Een vriendin van me woont ook in Blijdorp, echt bij de dierentuin om de hoek ongeveer
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:13 schreef DrD00m het volgende:
Pogingggggggggggggggggg 3
http://www.speedyshare.com/files/19938050/02_Track_02.mp3
Bij de ijsberenquote:Op woensdag 23 december 2009 13:16 schreef genakt het volgende:
[..]
haha waar woont ze dan naast de stokstaartjes ?
of tussen de apen
Nee, ik heb nooit in Delft gewoond. Ik woon bij de dierentuin om de hoekquote:Op woensdag 23 december 2009 13:12 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Woonde jij niet in Delft?Een vriendin van me woont ook in Blijdorp, echt bij de dierentuin om de hoek ongeveer
Van Wikipedia:quote:Op woensdag 23 december 2009 13:16 schreef genakt het volgende:
[..]
haha waar woont ze dan naast de stokstaartjes ?
of tussen de apen
quote:Bij de naam "Blijdorp" denkt iedereen bijna direct aan de eveneens in de wijk liggende Diergaarde Blijdorp en als je vertelde in de wijk "Blijdorp" te wonen was de steevaste grap: 'Zeker bij de aappies!'
quote:
Dat scheelt inderdaad niet veel neequote:Op woensdag 23 december 2009 13:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit in Delft gewoond. Ik woon bij de dierentuin om de hoek![]()
(nee echt, ik kijk zo op de ingang)
En ik maar wachten op die vette soloquote:Op woensdag 23 december 2009 13:34 schreef genakt het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
nieuwe poging
niet geheel foutloos mjah![]()
Klinkt netjes alleen dat distortion geluid vind ik redelijk ruk, hoe heb je het opgenomen ?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:13 schreef DrD00m het volgende:
Pogingggggggggggggggggg 3
http://www.speedyshare.com/files/19938050/02_Track_02.mp3
Dan ben ik vorig jaar met oud en nieuw bij jou in de buurt geweestquote:Op woensdag 23 december 2009 13:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit in Delft gewoond. Ik woon bij de dierentuin om de hoek![]()
(nee echt, ik kijk zo op de ingang)
quote:
Netjes.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:34 schreef genakt het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
nieuwe poging
niet geheel foutloos mjah![]()
Ze hebben zo'n forum daar zijn mensen die hetzelfde probleem hebben en sommige die nergens last van hebben, onduidelijk dus waar het probleem zitquote:
Ja er staat 1 snaar niet helemaal goed ofzo, maar niet heel storendquote:Op woensdag 23 december 2009 14:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Netjes.
Klinkt ook een stuk zuiverder. Is volgens mij nog niet helemaal zuiver maar het is nu in elk geval niet storend.
Net als met dat stotterende ding van mij dus...quote:Op woensdag 23 december 2009 14:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ze hebben zo'n forum daar zijn mensen die hetzelfde probleem hebben en sommige die nergens last van hebben, onduidelijk dus waar het probleem zit
Ja ik kan em wel via m'n laptop draaien, maar eht is gewoon irritant als ik die erbij op moet starten dan als ik wat wil doenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:13 schreef TeleluvR het volgende:
Win XP is niet eens zo'n gekke tip, zijn in ieder geval prima drivers voor te vinden.
Ondersteuning voor 7 zal nog wel even duren!
xp in virtual machine draaien?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ze hebben zo'n forum daar zijn mensen die hetzelfde probleem hebben en sommige die nergens last van hebben, onduidelijk dus waar het probleem zit
Geld over?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |