quote:Op woensdag 23 december 2009 10:34 schreef DrD00m het volgende:
Ik was zelf een tijdje terug bezig om een intro te maken voor een nr.
Nu heb ik een (slordige) opzet, en ben ik benieuwd wat jullie ervan vinden![]()
poging
Let dus niet op de timingsfoutjes![]()
Waar moet je dan in vredesnaam vandaan komen?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:50 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dan ben ik ¤60 kwijt aan reiskosten.
Als je ouder bent heb je doorgaans iets meer knaken.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:14 schreef Libelah het volgende:
Hoezo heeft je leeftijd daar iets mee te maken?
Via Leeuwarden, dan rijd je een stuk om. Je moet dan in Feanwâlden uitstappen en dan lijn 53 richting Damwâld nemen.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:12 schreef Gitaarmat het volgende:
nou jah ¤60 is overdreven maar van winschoten naar leeuwarden en dan nog naar damwoude is wel prijzig als je 16 bent
Volgens mij toch wel andersom ook hoor. Ik had meer geld toen ik nog geen huur, electriciteit, boodschappen ed. moest betalen.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:15 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Als je ouder bent heb je doorgaans iets meer knaken.
Van Feanwâlden naar Damwâld is 4 strippen, dat is dus ongeveer 2 euro.quote:
Kan nooit ver zijn. Damwoude (:P) is kleiner dan mijn wijkquote:Op woensdag 23 december 2009 11:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Van Feanwâlden naar Damwâld is 4 strippen, dat is dus ongeveer 2 euro.
Je moet in Damwâld dan nog wel een stukje lopen.
Qua inwonersaantal of qua oppervlakte?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Kan nooit ver zijn. Damwoude (:P) is kleiner dan mijn wijk.
Was het maar zo'n feest.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:15 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Als je ouder bent heb je doorgaans iets meer knaken.
Zeg dat welquote:Op woensdag 23 december 2009 11:59 schreef Gitaarmat het volgende:
Ja je hebt wel wat meer. Maar in verhouding gaat er nóg weer meer uit.
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:00 schreef genakt het volgende:
eindelijk me gitaar weten stemmen wat klinkt hij mooi
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:00 schreef genakt het volgende:
eindelijk me gitaar weten stemmen wat klinkt hij mooi
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Qua inwonersaantal sowieso. Blijdorp heeft zo'n 9500 inwoners, Damwâld iets van 5600? Blijdorp heeft veel portiekwoningen, dus dan krijg je sowieso al een vergroting van inwoners t.o.v. een gemeente met vooral eengezinswoningen. Wel veel tuinen en parken in Blijdorp (en een dierentuinquote:Op woensdag 23 december 2009 11:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Qua inwonersaantal of qua oppervlakte?
Vergeet niet dat bijna iedereen daar een voor en achtertuin heeft en dat het redelijk ruim is opgezet.
Youtube.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |