Ik denk dat practisch iedereen hem hier wel kan spelenquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:57 schreef Quantie het volgende:
Wie kan hierzo Canon Rock (in D) van JerryC?
Ben ik mee bezig.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:57 schreef Quantie het volgende:
Gast stemmen!!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:13 schreef genakt het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
geniet
SEARCHINNGGG SEEK AND DESTROy![]()
morgen komt de nieuwe versiequote:
Ik niet, zou het ook niet eens willen. Eigenlijk kan ik überhaupt geen covers spelen...quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:57 schreef Quantie het volgende:
Dan zou ik je aanraden toch maar snel op gehoor te leren stemmen, een goed gehoor is toch wel het minst dat je nodig hebt wil je een beetje vooruit komen met gitaar (met alle muziekinstrumenten, eigenlijk).quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:26 schreef genakt het volgende:
[..]
dan ligt het denk ik aan me apparaatje
komt ook van de liddle
op gehoor stemmen heb ik nog nooit geprobeerd
als ik zo tekeer ga hoor ik het niet maar als je het terug luisterd hebben jullie wel gelijk
hoe kan je dan het beste stemmen iets via internet ofzo ?
Jij schrijft al je nummers zelf?quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik niet, zou het ook niet eens willen. Eigenlijk kan ik überhaupt geen covers spelen...
dan ga ik het morgen maar proberenquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:38 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dan zou ik je aanraden toch maar snel op gehoor te leren stemmen, een goed gehoor is toch wel het minst dat je nodig hebt wil je een beetje vooruit komen met gitaar (met alle muziekinstrumenten, eigenlijk).
keihard, echt stoer als je die kanquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik denk dat practisch iedereen hem hier wel kan spelenOp die snelle sweep stukken na dan, of zitten die er niet in? Ik kan het nummer niet meer horen =D
Ik snap niet waarom ej het niet zelf doetquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:10 schreef Gitaarmat het volgende:
Jezus! 60 euro voor afstelbeurt.Vanaf nu ga ik naar Westerhaven ofzo.
Áls ik het al zelf ga doen heb ik liever dat iemand anders me de eerste keer daarbij helpt maar ik ken zo niemand die daar zelf verstand van heeft.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ej het niet zelf doetOp internet staat alle info die je nodig hebt, weet je gelijk hoe je gitaar werkt en het kost gewoon totaal geen tijd en al helemaal geen geld en iedereen kan het
Er kan echt niks fouts aan gaan,draai je hem te laag of iets, dan draai je gewoon weer de andere kant op dat het weer staat zoals het wasquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:32 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Áls ik het al zelf ga doen heb ik liever dat iemand anders me de eerste keer daarbij helpt maar ik ken zo niemand die daar zelf verstand van heeft.
Wie niet waagt blijft maagdquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Er kan echt niks fouts aan gaan,draai je hem te laag of iets, dan draai je gewoon weer de andere kant op dat het weer staat zoals het was
Zo eng is zo'n halspen ook niet
Heb je toevallig links? Ik wil wel weten hoe dat dan in z'n gang gaat, en, mocht je die links hebben, het is ook handig voor de OPquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ej het niet zelf doetOp internet staat alle info die je nodig hebt, weet je gelijk hoe je gitaar werkt en het kost gewoon totaal geen tijd en al helemaal geen geld en iedereen kan het
Ik voel een "ïkgooglehetevenvoorje"linkje aankomen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:14 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Heb je toevallig links? Ik wil wel weten hoe dat dan in z'n gang gaat, en, mocht je die links hebben, het is ook handig voor de OP.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:32 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Áls ik het al zelf ga doen heb ik liever dat iemand anders me de eerste keer daarbij helpt maar ik ken zo niemand die daar zelf verstand van heeft.
quote:mailtje van Zanger/gitarist:
Het spijt me als dit heel erg onverwachts komt, maar ik heb er goed over nagedacht en
ben tot de pijnlijke beslissing gekomen om uit onze band te stappen.
Bij Tonika?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:10 schreef Gitaarmat het volgende:
Jezus! 60 euro voor afstelbeurt.Vanaf nu ga ik naar Westerhaven ofzo.
Wel lullig dat hij dat via een mailtje doet. Een echte kerel vertelt het gewoon en daarna met z'n allen bier slempen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:57 schreef KaMo het volgende:
Ondanks dat het er al een tijdje eraan zat te komen, valt het toch wel zwaar.
[..]
Nu de vraag, wie wil hem kunnen spelen / is er trots op dat hij hem kan spelen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:57 schreef Quantie het volgende:
iddquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wel lullig dat hij dat via een mailtje doet. Een echte kerel vertelt het gewoon en daarna met z'n allen bier slempen.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:35 schreef Cynic het volgende:
Ik heb vandaag mijn Dual Terror binnen gekregen!
Dat is dan weer minder.quote:Alleen kan ik hem dus niet aansluiten omdat de speakerkasten nog steeds in de studio staan.
Ik kan hem ook niet eens aanzetten dus...
Ow wij 2en hebben het er vaak over gehad, dit maakt het gewoon definitiefquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wel lullig dat hij dat via een mailtje doet. Een echte kerel vertelt het gewoon en daarna met z'n allen bier slempen.
Om meer tijd vrij te maken voor z'n The Village People cover band?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:57 schreef KaMo het volgende:
Ondanks dat het er al een tijdje eraan zat te komen, valt het toch wel zwaar.
[..]
We gaan dit jaar nog ff samen zitten als de kerst over is. Laatste week van 2010 heb ik vrij. Dan leer ik je wel hoe je je gitaar goed moet stemmenquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:31 schreef genakt het volgende:
[..]
volgens me tab wel jah
bijna alles van metallica is normaal getuned![]()
iemand advies dan ? voor goed tunen
Dat duurt nog wel even dus.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:29 schreef DrD00m het volgende:
[..]
We gaan dit jaar nog ff samen zitten als de kerst over is. Laatste week van 2010 heb ik vrij. Dan leer ik je wel hoe je je gitaar goed moet stemmen
Dat is Noorderzon Muziekhuis gewordenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bij Tonika?
Ik vind het nog steeds jammer dat het Noorder Muziekhuis er niet meer is. Leuke winkel was dat met goed personeel.
En er is aan me gevraagd om een liedje voor tijdens de jaarwisseling te componerenquote:Op woensdag 23 december 2009 07:43 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Nog 2 dagen werken .....
Dan![]()
![]()
![]()
*Ik moet nog 2 cadeaus kopen maar heb er geen tijd voor
Balen...quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:19 schreef -Menn0- het volgende:
Godver! Vandaag dus niet nieuwe gitaar gekocht. Kut treinen
laatste week van 2010quote:Op woensdag 23 december 2009 00:29 schreef DrD00m het volgende:
[..]
We gaan dit jaar nog ff samen zitten als de kerst over is. Laatste week van 2010 heb ik vrij. Dan leer ik je wel hoe je je gitaar goed moet stemmen
Vandaar dat Dean zei : dat duurt nog wel even dus...quote:Op woensdag 23 december 2009 09:58 schreef genakt het volgende:
[..]
laatste week van 2010
dat is ee jaar wachten ahaha
de 28e krijg ik de sleutel
dus dan is het wel verhuizen maar komt denk ik wel goed
Esnips?quote:Op woensdag 23 december 2009 09:52 schreef DrD00m het volgende:
Weet iemand een site waar ik een zelf gemaakt mp3'tje kan uploaden?
Dat.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 10:34 schreef DrD00m het volgende:
Ik was zelf een tijdje terug bezig om een intro te maken voor een nr.
Nu heb ik een (slordige) opzet, en ben ik benieuwd wat jullie ervan vinden![]()
poging
Let dus niet op de timingsfoutjes![]()
Waar moet je dan in vredesnaam vandaan komen?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:50 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dan ben ik ¤60 kwijt aan reiskosten.
Als je ouder bent heb je doorgaans iets meer knaken.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:14 schreef Libelah het volgende:
Hoezo heeft je leeftijd daar iets mee te maken?
Via Leeuwarden, dan rijd je een stuk om. Je moet dan in Feanwâlden uitstappen en dan lijn 53 richting Damwâld nemen.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:12 schreef Gitaarmat het volgende:
nou jah ¤60 is overdreven maar van winschoten naar leeuwarden en dan nog naar damwoude is wel prijzig als je 16 bent
Volgens mij toch wel andersom ook hoor. Ik had meer geld toen ik nog geen huur, electriciteit, boodschappen ed. moest betalen.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:15 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Als je ouder bent heb je doorgaans iets meer knaken.
Van Feanwâlden naar Damwâld is 4 strippen, dat is dus ongeveer 2 euro.quote:
Kan nooit ver zijn. Damwoude (:P) is kleiner dan mijn wijkquote:Op woensdag 23 december 2009 11:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Van Feanwâlden naar Damwâld is 4 strippen, dat is dus ongeveer 2 euro.
Je moet in Damwâld dan nog wel een stukje lopen.
Qua inwonersaantal of qua oppervlakte?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Kan nooit ver zijn. Damwoude (:P) is kleiner dan mijn wijk.
Was het maar zo'n feest.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:15 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Als je ouder bent heb je doorgaans iets meer knaken.
Zeg dat welquote:Op woensdag 23 december 2009 11:59 schreef Gitaarmat het volgende:
Ja je hebt wel wat meer. Maar in verhouding gaat er nóg weer meer uit.
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:00 schreef genakt het volgende:
eindelijk me gitaar weten stemmen wat klinkt hij mooi
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:00 schreef genakt het volgende:
eindelijk me gitaar weten stemmen wat klinkt hij mooi
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Qua inwonersaantal sowieso. Blijdorp heeft zo'n 9500 inwoners, Damwâld iets van 5600? Blijdorp heeft veel portiekwoningen, dus dan krijg je sowieso al een vergroting van inwoners t.o.v. een gemeente met vooral eengezinswoningen. Wel veel tuinen en parken in Blijdorp (en een dierentuinquote:Op woensdag 23 december 2009 11:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Qua inwonersaantal of qua oppervlakte?
Vergeet niet dat bijna iedereen daar een voor en achtertuin heeft en dat het redelijk ruim is opgezet.
Youtube.quote:
moet zeggen dat dat bij mij aardig lukt nu...quote:
Paar foto's van jezelf erbijquote:Op woensdag 23 december 2009 12:14 schreef DrD00m het volgende:
[..]
gewoon een mp3tje he, geen filmpie
gaan ze je contract nie verlengen?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:13 schreef The_Dean het volgende:
Ja, ik moet er ook maar even iets naast hebben ofzo...
En wat nieuws, vanaf februari![]()
Hmm, Blijdorp kruis je wel in een half uur ofzo. Damn, Rotterdam is eigenlijk best grootquote:Op woensdag 23 december 2009 12:05 schreef The_Dean het volgende:
Met dit weer anderhalf uur.
Normaal een 20-25 minuten? Schat ik? Herman?
Je komt daar lopend nog niet fatsoenlijk over de drempels manquote:Op woensdag 23 december 2009 12:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hmm, Blijdorp kruis je wel in een half uur ofzo. Damn, Rotterdam is eigenlijk best groot.
Toen ik nog op Zuid woonde en ik wilde naar een vriend van me in het noorden (Zevenkamp) was ik wel ruim een uur onderweg met de metro.
Tot nu toe niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:14 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
gaan ze je contract nie verlengen?
Geen idee hoe lang je dan onderweg bent, ik heb dat lopend nog nooit gedaan.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Qua inwonersaantal sowieso. Blijdorp heeft zo'n 9500 inwoners, Damwâld iets van 5600? Blijdorp heeft veel portiekwoningen, dus dan krijg je sowieso al een vergroting van inwoners t.o.v. een gemeente met vooral eengezinswoningen. Wel veel tuinen en parken in Blijdorp (en een dierentuin). Maar qua oppervlakte dacht ik. Als je diagonaal Damwâld door wilt lopen, hoe lang ben je onderweg?
Tuurlijk wel joh. Je moet alleen geen verlaagde auto hebbenquote:Op woensdag 23 december 2009 12:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je komt daar lopend nog niet fatsoenlijk over de drempels man
Alleen is het gelukkig nog net geen Delft
Ja, dat moet wel zo'n beetje te doen zijn, dan moet je wel een beetje doorlopen.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:05 schreef The_Dean het volgende:
Met dit weer anderhalf uur.
Normaal een 20-25 minuten? Schat ik? Herman?
Rekende nu van de ijsbaan [Akkerwoude] tot de paraplu kerk.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dat moet wel zo'n beetje te doen zijn, dan moet je wel een beetje doorlopen.
Ja, dat was een ramp toen. Heb in dat hele Delft toen met Westerpop volgens mij geen moment niet aan de grond gezetenquote:Op woensdag 23 december 2009 12:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tuurlijk wel joh. Je moet alleen geen verlaagde auto hebben.
Nee, Delft... als je daar al door de straat past, knal of tegen een hobbel aan of de plomp in en als je dat weet te ontwijken, blijkt dat aan het einde van de straat hij dood te lopen, want de enige zijstraat is óf voorzien van paaltjes óf éénrichtingsverkeer.
Was dat niet omdat ik confuus voor je reed met 30 km/u?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat was een ramp toen. Heb in dat hele Delft toen met Westerpop volgens mij geen moment niet aan de grond gezeten
Ja, het is maar net hoe je rekent. Ik rekende vanaf het voetbalterrein naar het huis van mijn ouders.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Rekende nu van de ijsbaan [Akkerwoude] tot de paraplu kerk.
Ja, daar zat ik net ook wat mee. Als je van Akkerwoude tot aan Romo wil lopen ben je nog veel langer onderweg...quote:Op woensdag 23 december 2009 12:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, het is maar net hoe je rekent. Ik rekende vanaf het voetbalterrein naar het huis van mijn ouders.
Maar wat moet je eigenlijk als diagonaal pakken? Want de afstand oost-west is ongeveer 3x zo groot als noord-zuid.
Ze hebben trouwens een behoorlijke fout gemaakt, nu ze in Dantumadeel ook de Fryske plaatsnamen hebben aangenomen, zou het eigenlijk Dimwâld moeten zijn.
Dat is bijna elke wijk in Delftquote:Op woensdag 23 december 2009 12:31 schreef The_Dean het volgende:
Die daar door die wijk bij dat water langs
Je krijgt een acces denied waarschuwingquote:Op woensdag 23 december 2009 12:21 schreef DrD00m het volgende:
Van foto's van mij wordt niemand blij![]()
Nieuwe poging![]()
02 Track 02.mp3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |