Oh, ja hoor, maar valt wel opquote:
is normaal getunedquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Idd, het staat gewoon echt vals, het klinkt bijna harmonischSta je wel in de goeie stemming voor dat nummer niet dat ie een halvetoon omlaag moet ofzo ?
volgens me tab wel jahquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:30 schreef brother52 het volgende:
Volgens mij is Seek & Destroy gewoon in E
De tab moet je niet naar kijken, daar zitten vaak meer fouten in dan je denkt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:31 schreef genakt het volgende:
[..]
volgens me tab wel jah
bijna alles van metallica is normaal getuned![]()
Een goed stemapparaatje kopen lijkt me de beste oplossing.quote:iemand advies dan ? voor goed tunen
Live spelen ze het tegenwoordig altijd in D, een tijd daarvoor (bijv. op Woodstock '99) nog in Eb en daarvoor in E, maar volgens mij is Kill 'em All ook zo'n album dat "slightly off key" is.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:30 schreef brother52 het volgende:
Volgens mij is Seek & Destroy gewoon in E
Ik denk dat practisch iedereen hem hier wel kan spelenquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:57 schreef Quantie het volgende:
Wie kan hierzo Canon Rock (in D) van JerryC?
Ben ik mee bezig.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:57 schreef Quantie het volgende:
Gast stemmen!!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:13 schreef genakt het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
geniet
SEARCHINNGGG SEEK AND DESTROy![]()
morgen komt de nieuwe versiequote:
Ik niet, zou het ook niet eens willen. Eigenlijk kan ik überhaupt geen covers spelen...quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:57 schreef Quantie het volgende:
Dan zou ik je aanraden toch maar snel op gehoor te leren stemmen, een goed gehoor is toch wel het minst dat je nodig hebt wil je een beetje vooruit komen met gitaar (met alle muziekinstrumenten, eigenlijk).quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:26 schreef genakt het volgende:
[..]
dan ligt het denk ik aan me apparaatje
komt ook van de liddle
op gehoor stemmen heb ik nog nooit geprobeerd
als ik zo tekeer ga hoor ik het niet maar als je het terug luisterd hebben jullie wel gelijk
hoe kan je dan het beste stemmen iets via internet ofzo ?
Jij schrijft al je nummers zelf?quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik niet, zou het ook niet eens willen. Eigenlijk kan ik überhaupt geen covers spelen...
dan ga ik het morgen maar proberenquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:38 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dan zou ik je aanraden toch maar snel op gehoor te leren stemmen, een goed gehoor is toch wel het minst dat je nodig hebt wil je een beetje vooruit komen met gitaar (met alle muziekinstrumenten, eigenlijk).
keihard, echt stoer als je die kanquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik denk dat practisch iedereen hem hier wel kan spelenOp die snelle sweep stukken na dan, of zitten die er niet in? Ik kan het nummer niet meer horen =D
Ik snap niet waarom ej het niet zelf doetquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:10 schreef Gitaarmat het volgende:
Jezus! 60 euro voor afstelbeurt.Vanaf nu ga ik naar Westerhaven ofzo.
Áls ik het al zelf ga doen heb ik liever dat iemand anders me de eerste keer daarbij helpt maar ik ken zo niemand die daar zelf verstand van heeft.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ej het niet zelf doetOp internet staat alle info die je nodig hebt, weet je gelijk hoe je gitaar werkt en het kost gewoon totaal geen tijd en al helemaal geen geld en iedereen kan het
Er kan echt niks fouts aan gaan,draai je hem te laag of iets, dan draai je gewoon weer de andere kant op dat het weer staat zoals het wasquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:32 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Áls ik het al zelf ga doen heb ik liever dat iemand anders me de eerste keer daarbij helpt maar ik ken zo niemand die daar zelf verstand van heeft.
Wie niet waagt blijft maagdquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Er kan echt niks fouts aan gaan,draai je hem te laag of iets, dan draai je gewoon weer de andere kant op dat het weer staat zoals het was
Zo eng is zo'n halspen ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |