quote:mailtje van Zanger/gitarist:
Het spijt me als dit heel erg onverwachts komt, maar ik heb er goed over nagedacht en
ben tot de pijnlijke beslissing gekomen om uit onze band te stappen.
Bij Tonika?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:10 schreef Gitaarmat het volgende:
Jezus! 60 euro voor afstelbeurt.Vanaf nu ga ik naar Westerhaven ofzo.
Wel lullig dat hij dat via een mailtje doet. Een echte kerel vertelt het gewoon en daarna met z'n allen bier slempen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:57 schreef KaMo het volgende:
Ondanks dat het er al een tijdje eraan zat te komen, valt het toch wel zwaar.
[..]
Nu de vraag, wie wil hem kunnen spelen / is er trots op dat hij hem kan spelen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:57 schreef Quantie het volgende:
Wie kan hierzo Canon Rock (in D) van JerryC?
iddquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wel lullig dat hij dat via een mailtje doet. Een echte kerel vertelt het gewoon en daarna met z'n allen bier slempen.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:35 schreef Cynic het volgende:
Ik heb vandaag mijn Dual Terror binnen gekregen!
Dat is dan weer minder.quote:Alleen kan ik hem dus niet aansluiten omdat de speakerkasten nog steeds in de studio staan.
Ik kan hem ook niet eens aanzetten dus...
Ow wij 2en hebben het er vaak over gehad, dit maakt het gewoon definitiefquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wel lullig dat hij dat via een mailtje doet. Een echte kerel vertelt het gewoon en daarna met z'n allen bier slempen.
Om meer tijd vrij te maken voor z'n The Village People cover band?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:57 schreef KaMo het volgende:
Ondanks dat het er al een tijdje eraan zat te komen, valt het toch wel zwaar.
[..]
We gaan dit jaar nog ff samen zitten als de kerst over is. Laatste week van 2010 heb ik vrij. Dan leer ik je wel hoe je je gitaar goed moet stemmenquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:31 schreef genakt het volgende:
[..]
volgens me tab wel jah
bijna alles van metallica is normaal getuned![]()
iemand advies dan ? voor goed tunen
Dat duurt nog wel even dus.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:29 schreef DrD00m het volgende:
[..]
We gaan dit jaar nog ff samen zitten als de kerst over is. Laatste week van 2010 heb ik vrij. Dan leer ik je wel hoe je je gitaar goed moet stemmen
Dat is Noorderzon Muziekhuis gewordenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bij Tonika?
Ik vind het nog steeds jammer dat het Noorder Muziekhuis er niet meer is. Leuke winkel was dat met goed personeel.
En er is aan me gevraagd om een liedje voor tijdens de jaarwisseling te componerenquote:Op woensdag 23 december 2009 07:43 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Nog 2 dagen werken .....
Dan![]()
![]()
![]()
*Ik moet nog 2 cadeaus kopen maar heb er geen tijd voor
Balen...quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:19 schreef -Menn0- het volgende:
Godver! Vandaag dus niet nieuwe gitaar gekocht. Kut treinen
laatste week van 2010quote:Op woensdag 23 december 2009 00:29 schreef DrD00m het volgende:
[..]
We gaan dit jaar nog ff samen zitten als de kerst over is. Laatste week van 2010 heb ik vrij. Dan leer ik je wel hoe je je gitaar goed moet stemmen
Vandaar dat Dean zei : dat duurt nog wel even dus...quote:Op woensdag 23 december 2009 09:58 schreef genakt het volgende:
[..]
laatste week van 2010
dat is ee jaar wachten ahaha
de 28e krijg ik de sleutel
dus dan is het wel verhuizen maar komt denk ik wel goed
Esnips?quote:Op woensdag 23 december 2009 09:52 schreef DrD00m het volgende:
Weet iemand een site waar ik een zelf gemaakt mp3'tje kan uploaden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |