eigenschappen-> compibilitie-> runs as windows xp service pack 3 en administrator aanvinken ?!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik haat m'n toneport echtonder windows 7 krijg ik constant dropouts dat het geluid helemaal wegvalt, het duurt niet lang paar sec, maar wel super irritant
En er zijn geen officiele drivers voor, en de beta drivers helpen niet
Iemand een idee hoe je dat op zou kunnen lossen ?
Ja ik weet niet wat het isquote:
Het proberen waard!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:34 schreef genakt het volgende:
[..]
eigenschappen-> compibilitie-> runs as windows xp service pack 3 en administrator aanvinken ?!
Die onthou ik ff voor als het weer fout gaatquote:Op woensdag 23 december 2009 14:34 schreef genakt het volgende:
[..]
eigenschappen-> compibilitie-> runs as windows xp service pack 3 en administrator aanvinken ?!
front usb volgt wel een net iets ander pad over het moederbord, maar zou essentieel niks uit mogen maken idd...quote:Op woensdag 23 december 2009 14:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat het isik heb die poort net met ander apparaat geprobeert en dat gaat wel goed.
Toneport zit er nu aan de voorkant in, maar dat zou geen verschil moeten maken aangezien het alle 10 usb 2 poorten zijn
Ja beetje raar is het wel, maarja hopen dat het blijft werkenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:43 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
front usb volgt wel een net iets ander pad over het moederbord, maar zou essentieel niks uit mogen maken idd...
Ik kijk echt nergens meer raar van op als het over computers gaat...quote:Op woensdag 23 december 2009 14:43 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
front usb volgt wel een net iets ander pad over het moederbord, maar zou essentieel niks uit mogen maken idd...
Ik merk ook wel verschil bij verschillende usb-poorten; sommigen leveren net wat meer stroom dan anderen. Dat kan net de doorslag geven. Als je die Toneport extern kunt voeden heb je waarschijnlijk helemaal geen problemen meer.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat het isik heb die poort net met ander apparaat geprobeert en dat gaat wel goed.
Toneport zit er nu aan de voorkant in, maar dat zou geen verschil moeten maken aangezien het alle 10 usb 2 poorten zijn
Ja hij kan niet extern worden gevoed dus dat zal het wel zijn waarschijnlijk dan. Nouja mooi dat het opgelost is in ieder gevalquote:Op woensdag 23 december 2009 14:49 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik merk ook wel verschil bij verschillende usb-poorten; sommigen leveren net wat meer stroom dan anderen. Dat kan net de doorslag geven. Als je die Toneport extern kunt voeden heb je waarschijnlijk helemaal geen problemen meer.
quote:
En vaak zie je juist dat front USB-poorten geen voeding geven. Ik vind het wel jammer dat je het meestal aan de USB-poort niet kunt zienquote:Op woensdag 23 december 2009 14:49 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik merk ook wel verschil bij verschillende usb-poorten; sommigen leveren net wat meer stroom dan anderen. Dat kan net de doorslag geven. Als je die Toneport extern kunt voeden heb je waarschijnlijk helemaal geen problemen meer.
quote:
Eensquote:
Bad Religionquote:
Nieuw is ie een tientje duurder... voor een leuke prijs heb ik wel interesse...quote:Op woensdag 23 december 2009 15:09 schreef Kvack het volgende:
[..]
Eens
Heeft iemand hier interesse om een Line6 POD Studio GX kopen?
75 euro, 1 keer gebruikt. Was een nogal doelloze aankoop van mij
Ik bied een appel.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:09 schreef Kvack het volgende:
[..]
Eens
Heeft iemand hier interesse om een Line6 POD Studio GX kopen?
75 euro, 1 keer gebruikt. Was een nogal doelloze aankoop van mij
60 euro. ex. verzenden vind ik wel een leuke prijs.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:12 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nieuw is ie een tientje duurder... voor een leuke prijs heb ik wel interesse...
Appeltaartquote:
Appel+ei+krentenbol + heftige nacht met brother52quote:
Succes op marktplaats dan. Je mag blij zijn als ze daar 4 tientjes bieden.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:18 schreef Kvack het volgende:
60 euro. ex. verzenden vind ik wel een leuke prijs.
Ik moet mijn toekomstige akoustische bas ermee financieren, dus lager ga ik niet
Anders zet ik hem binnenkort op marktplaats
Wil jij je even stil houden als de grote mensen aan het praten zijn?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:19 schreef genakt het volgende:
Appel+ei+krentenbol + heftige nacht met brother52
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |