En Rotterdam is hetzelfde verhaal als Amsterdam.quote:Op maandag 21 december 2009 23:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Lijkt me ook helemaal niet zo leuk, dan is Haarlem leuker. Moet in een beetje een kneuterige provinciestad zijn, dat is toch het gezelligste..
Waarom hebben we hier in het topic elke avond de discussie waar het GH volgend jaar moet zijn?quote:Op maandag 21 december 2009 23:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En Rotterdam is hetzelfde verhaal als Amsterdam.
Welk gekut? Er moet alleen een stad voor volgend jaar gekozen worden, Groningen is dik in ordequote:Op maandag 21 december 2009 23:18 schreef Renesite het volgende:
Al dat gekut over Groningen... Pleurt op![]()
Hu?? Groningen is juist leuk!!quote:Op maandag 21 december 2009 23:18 schreef Renesite het volgende:
Al dat gekut over Groningen... Pleurt op![]()
quote:Op maandag 21 december 2009 23:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ho ho!!Niet zo over mijn geboortestadje praten ja!! Is hartstikke leuk daar
![]()
Omdat Groningen te ver is, te kut is, te saai is, te leeg is, etc, etc, etc, etc, etcquote:Op maandag 21 december 2009 23:19 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Waarom hebben we hier in het topic elke avond de discussie waar het GH volgend jaar moet zijn?
Vreselijke kud plaat. Altijd al gevondenquote:Op maandag 21 december 2009 23:19 schreef Qunix het volgende:
ROXANNE!
Stationsmedewerker wilde me daarnaartoe sturen, in geval van een nieuwe bovenleidingbreuk zat ik dan onwrikbaar in de val.quote:Op maandag 21 december 2009 23:18 schreef Etcetera het volgende:
Ik had vandaag het idee dat het wel eens Deventer ofzo kon gaan worden
Als er één stad bruist....quote:Op maandag 21 december 2009 23:20 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Omdat Groningen te ver is, te kut is, te saai is, te leeg is, etc, etc, etc, etc, etc
Vanwege de stem van Sting?quote:Op maandag 21 december 2009 23:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vreselijke kud plaat. Altijd al gevonden
Nietes!! Groningen doet het hartstikke leuk!! En dat terwijl het hoge noorden zo ongeveer het slechts bereikbaar is op dit momentquote:Op maandag 21 december 2009 23:20 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Omdat Groningen te ver is, te kut is, te saai is, te leeg is, etc, etc, etc, etc, etc
Gelukkig valt er om twist te smaken!quote:Op maandag 21 december 2009 23:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vreselijke kud plaat. Altijd al gevonden
quote:Op maandag 21 december 2009 23:20 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Zeik zeik zeik.quote:Op maandag 21 december 2009 23:20 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 december 2009 23:20 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Waar ik het niet mee eens ben btw.
Als er mensen zijn die Groningen saai vinden moeten ze zichzelf echt laten nakijkenquote:Op maandag 21 december 2009 23:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nietes!! Groningen doet het hartstikke leuk!! En dat terwijl het hoge noorden zo ongeveer het slechts bereikbaar is op dit moment![]()
Breda was een gekkenhuis, het stikte van de drankorgels.quote:Op maandag 21 december 2009 23:20 schreef tha_dark het volgende:
Ik vind tot nu toe dat Groningen het nog niet haalt bij de sfeer van Utrecht en vooral Breda. (maar dat kan ook aan het weer liggen)
Zullen we dan maar niet over het Julianaplein beginnen?quote:Op maandag 21 december 2009 23:21 schreef Renesite het volgende:
Naja, Groningen is niet centraal!!! Blablabla. Het is in feite de meest bereikbare stad van Nederland! Files??!?!?! gekut met treinen?!??!! Prima centrum wb. parkeren en alles mooi compact met 2 grote pleinen voor allerhande zaken
!
* Renesite voelt dat hij zijn stadje moet verdedigenTerwijl het niet eens nodig is
!
Dat zegt ook helemaal niemandquote:Op maandag 21 december 2009 23:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Als er mensen zijn die Groningen saai vinden moeten ze zichzelf echt laten nakijken.
Pleur er 160 bpm onder en ik ben het met je eensquote:Op maandag 21 december 2009 23:21 schreef Qunix het volgende:
[..]
Gelukkig valt er om twist te smaken!
Euhm, dat werd alleen gezegd als tegenargument omdat mensen steden voor volgend jaar afwijzen omdat ze niet centraal liggenquote:Op maandag 21 december 2009 23:21 schreef Renesite het volgende:
Naja, Groningen is niet centraal!!! Blablabla.
quote:Op maandag 21 december 2009 23:22 schreef Dichterbijer het volgende:
Goed om te zien dat er mensen zijn die echt voor Groningen op komen! TOP
Dat is het inderdaad ja, het maakte de nacht shifts wel geweldig om mee te maken/naar te kijken.quote:Op maandag 21 december 2009 23:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Breda was een gekkenhuis, het stikte van de drankorgels.
Maar dat is ook Brabant eigen, een Bourgondisch volk.
Done.quote:Op maandag 21 december 2009 23:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zullen we dan maar niet over het Julianaplein beginnen?
Maar Groningen is tof
Tsja vanaf dag 1 dat ik hier kwam wonen ben ik verliefd op deze stadquote:Op maandag 21 december 2009 23:22 schreef Dichterbijer het volgende:
Goed om te zien dat er mensen zijn die echt voor Groningen op komen! TOP
We hebben het ook in Den Haag gehad, en toen was het ook stervenskoud. Was er toen veel publiek/sfeer?quote:Op maandag 21 december 2009 23:20 schreef tha_dark het volgende:
Ik vind tot nu toe dat Groningen het nog niet haalt bij de sfeer van Utrecht en vooral Breda. (maar dat kan ook aan het weer liggen)
Nja, Utrecht ligt toch wel het meest centraal in Nederland denk ik zo hoor.. Voor een Zeeuw of Limburger is Groningen natuurlijk niet zo handig, echt aan de andere kant van het land, vrije wegen of niet.. Maar het is absoluut een toffe stad, volgens mij is bijna iedereen hier het daar wel over eens!!quote:Op maandag 21 december 2009 23:21 schreef Renesite het volgende:
Naja, Groningen is niet centraal!!! Blablabla. Het is in feite de meest bereikbare stad van Nederland! Files??!?!?! gekut met treinen?!??!! Prima centrum wb. parkeren en alles mooi compact met 2 grote pleinen voor allerhande zaken
!
Die nog niet gebruikt wordenquote:Op maandag 21 december 2009 23:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Done.
Daar liggen nu 2 mooie tunnels onderdoor!
Brabantquote:Op maandag 21 december 2009 23:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Breda was een gekkenhuis, het stikte van de drankorgels.
Maar dat is ook Brabant eigen, een Bourgondisch volk.
In ieder geval mogen de Stadjers en de Ommelanders elkaar beter dan Mokummers en de rest van Noord-Holland.quote:Op maandag 21 december 2009 23:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zullen we dan maar niet over het Julianaplein beginnen?
Maar Groningen is tof
Nu moet je het FC virus nog even oplopen.quote:Op maandag 21 december 2009 23:23 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Tsja vanaf dag 1 dat ik hier kwam wonen ben ik verliefd op deze stad
Op een of andere manier weet ik me dat dan weer minder te herinneren dus dat zou ik niet weten...quote:Op maandag 21 december 2009 23:24 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
We hebben het ook in Den Haag gehad, en toen was het ook stervenskoud. Was er toen veel publiek/sfeer?
Ik loop achterquote:Op maandag 21 december 2009 23:25 schreef Ambrosius het volgende:
Wat lul je Giel? Ik kijk al uren via Ziggo, zonder problemen.
Je weet dat ik ook sympathie heb gekregen voor de plaatselijke FC, Venomquote:Op maandag 21 december 2009 23:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nu moet je het FC virus nog even oplopen.
Volendam is dan ook inteelt tochquote:Op maandag 21 december 2009 23:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In ieder geval mogen de Stadjers en de Ommelanders elkaar beter dan Mokummers en de rest van Noord-Holland.
Hopelijk wordt SR nooit gehouden in Volendam, want dat is een dorp waar je zo snel mogelijk doorheen wilt rijden.
quote:Op maandag 21 december 2009 23:26 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Je weet dat ik ook sympathie heb gekregen voor de plaatselijke FC, Venom
Analoog niet meer denk ik, voorheen wel.quote:Op maandag 21 december 2009 23:25 schreef Ambrosius het volgende:
Daar denken vele andere Ziggo klanten anders over zoals ik een beetje mee gelzen heb vandaag.quote:Op maandag 21 december 2009 23:25 schreef Ambrosius het volgende:
Dit was briljant.quote:21-12-2009 21:17 Gerard gaat weer helemaal in zich zelf op tijdens Robbie Robertson - Somewhere Down The Crazy River... een ware Gerard Sing-a-long!
En dat allemaal dankzij Ziggoquote:Op maandag 21 december 2009 23:25 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Ik loop achterWas jouw bericht aan het lezen, daarna zei hij het pas
Nee.quote:Op maandag 21 december 2009 23:27 schreef Louis22 het volgende:
Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat je plaat gedraaid wordt?
dat verschilt (en soms/vaak helemaal niet)quote:Op maandag 21 december 2009 23:27 schreef Louis22 het volgende:
Klopt inderdaadquote:Op maandag 21 december 2009 23:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Analoog niet meer denk ik, voorheen wel.
Gerard heeft zelfs vorig jaar rond de 50.000 handjes geschud voor ze.
Ziggo analoog heeft er geen rekening mee gehouden om een kanaaltje vrij te maken.quote:Op maandag 21 december 2009 23:25 schreef Ambrosius het volgende:
Ik wacht al sinds zaterdagmiddag.quote:Op maandag 21 december 2009 23:27 schreef Louis22 het volgende:
Ik word zo moe van die sneeuw... On ge lo ve lijk !quote:Op maandag 21 december 2009 23:28 schreef -Hans- het volgende:
Daar is het thema liedje weer...
Damn, wat sneeuwt het nu hard @ Grunn. Was net buiten, maar niet best. Morgen weer ellende op de weg
je vergeet de Grote Markt die meespringt!quote:Op maandag 21 december 2009 23:28 schreef evert het volgende:
he he bijgelezen van half 5 tot half 9 niets kunnen lezen of zien.
hoogtepunten waren er vandaag veel. de kindermiddag moest ik wel erg om lachen. vooral annemiek met 'die kutclown met die bananen'. viel me ook op dat giel en gerard wel erg leuk met die kinderen omgingen.
de flashmob bij snow patrol was heel gaaf! ok, geen oprah - chicago misschien maar erg verrassend.
Roel is een goede gast. En ondanks alle flauwe en leuke grappen over zijn lengte: hij is echt een goede entertainer. hoorde ook van mensen die onlangs bij borsato in gelredome waren: eigenlijk was roel het hoogtepunt van die concerten.
Moke klonk wel heel erg goed, is ook een prachtig nummer.
kortom, het was tot nog toe een topdag. en complimenten voor annemieke!
Euhm, er worden gigantisch veel platen aangevraagd, ze draaien ze echt niet op volgorde van binnenkomst. Niets zinnigs over te zeggen dus, ALS hij al gedraaid wordt.quote:Op maandag 21 december 2009 23:27 schreef Louis22 het volgende:
denk ook steeds meer dat t m wordtquote:Op maandag 21 december 2009 23:28 schreef BartUlft het volgende:
OOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAH IT GETS BETTER![]()
![]()
Dit moet wel het 'anthem' van het jaar worden!
En wat er nog komtquote:Op maandag 21 december 2009 23:28 schreef -Hans- het volgende:
Damn, wat sneeuwt het nu hard @ Grunn. Was net buiten, maar niet best. Morgen weer ellende op de weg
Daar was altijd een demokanaal voor. Maar analoog is wel heul achterhaald ook, mag er van mij helemaal uit.quote:Op maandag 21 december 2009 23:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ziggo analoog heeft er geen rekening mee gehouden om een kanaaltje vrij te maken.
quote:
ze willen van analoog af, dus bewust geen kanaal vrij gemaakt.quote:Op maandag 21 december 2009 23:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ziggo analoog heeft er geen rekening mee gehouden om een kanaaltje vrij te maken.
Dat dus.quote:Op maandag 21 december 2009 23:28 schreef evert het volgende:
hoogtepunten waren er vandaag veel. de kindermiddag moest ik wel erg om lachen. vooral annemiek met 'die kutclown met die bananen'. viel me ook op dat giel en gerard wel erg leuk met die kinderen omgingen.
de flashmob bij snow patrol was heel gaaf! ok, geen oprah - chicago misschien maar erg verrassend.
Roel is een goede gast. En ondanks alle flauwe en leuke grappen over zijn lengte: hij is echt een goede entertainer. hoorde ook van mensen die onlangs bij borsato in gelredome waren: eigenlijk was roel het hoogtepunt van die concerten.
Ben het ook zeker eens met het laatste (rest ook hoor!). Annemieke is vandaag de absolute topper. Kan dat niet vaak genoeg zeggenquote:Op maandag 21 december 2009 23:28 schreef evert het volgende:
Idd....quote:Op maandag 21 december 2009 23:26 schreef iBenny het volgende:
Roel die Andre Hazes doet![]()
![]()
Dat was echt geniaal
Sssstquote:Op maandag 21 december 2009 23:30 schreef BartUlft het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof je Alberto Stegeman tegen het lijf bent gelopen...
Tis gewoon een topplaat, It gets better en hij word ook alsmaar beter en beter en beter!quote:Op maandag 21 december 2009 23:29 schreef Krambo het volgende:
Ik snap niet wat ze zo leuk vinden aan dit nummer
Buren van me hebben vanmiddag weer hun hele stoep lopen schoonschuiven, maar ligt nu alweer een best pak sneeuw op. Kunnen ze weer opnieuw beginnen.quote:Op maandag 21 december 2009 23:28 schreef -Hans- het volgende:
Heb het nu ook wel een beetje met die crap gehad..quote:Op maandag 21 december 2009 23:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik word zo moe van die sneeuw... On ge lo ve lijk !
nee, kan deze week maar ook volgende week bij de top serious request, er komen meer verzoeken binnen en niet alles kan deze week gedraaid wordenquote:Op maandag 21 december 2009 23:27 schreef Louis22 het volgende:
Oma krijgt deze week ook digitale TVquote:Op maandag 21 december 2009 23:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar was altijd een demokanaal voor. Maar analoog is wel heul achterhaald ook, mag er van mij helemaal uit.
Het is een geluk dat ik nog kan posten.quote:Op maandag 21 december 2009 23:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik word zo moe van die sneeuw... On ge lo ve lijk !
Hoe is het toch mogelijk?quote:Op maandag 21 december 2009 23:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oma krijgt deze week ook digitale TV! Is 80 onderhand
!
Hahaha dat is wel lachenquote:Op maandag 21 december 2009 23:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Buren van me hebben vanmiddag weer hun hele stoep lopen schoonschuiven, maar ligt nu alweer een best pak sneeuw op. Kunnen ze weer opnieuw beginnen.
Ik laat het lekker liggen.
Ik heb geen zin om boven ook digi te hebben en dus een extra kast te moeten hebben enzo.....quote:Op maandag 21 december 2009 23:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar was altijd een demokanaal voor. Maar analoog is wel heul achterhaald ook, mag er van mij helemaal uit.
sport iets, weet niet meer watquote:
Ik geloooooof een studenten sport teamquote:
quote:Posten bij het Glazen Huis
(Geplaatst door Bestuur op za 19 dec)
Het posten bij het Glazen Huis is begonnen. Op dit moment (12:30) staan Yoeri en Hefboom op de grote markt in hun TKB-trui en het is de bedoeling dat via een estafette er altijd twee TKB'ers in TKB-truien staan.
Wil jij met een teamgenoot/commissiegenoot/andere leuke TKB'er meedoen en twee uurtjes staan, neem dan contact op met Hefboom via mail of telefoon (zie almanak onder zijn...
Verrek ja. Dat klinkt echt niet verkeerd.quote:Op maandag 21 december 2009 23:32 schreef djkoelkast het volgende:
WhahaDie imitatie, hij lijkt echt precies
Schijnt idd nog een hoop te komen... Mij houden ze niet tegen hoor, maar leuk is andersquote:Op maandag 21 december 2009 23:29 schreef Piles het volgende:
[..]
En wat er nog komtKijken of ik morgen wel naar werk kan, anders blijf ik mooi thuis
Ik laat me alleen niet zo snel tegenhouden door een beetje gladheid, ik zie een risico
Als er iemand onderuit gaat en iets breekt bij jou ben je de lul heaquote:Op maandag 21 december 2009 23:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Buren van me hebben vanmiddag weer hun hele stoep lopen schoonschuiven, maar ligt nu alweer een best pak sneeuw op. Kunnen ze weer opnieuw beginnen.
Ik laat het lekker liggen.
Het kost niks meer hè..quote:Op maandag 21 december 2009 23:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om boven ook digi te hebben en dus een extra kast te moeten hebben enzo.....
Heb beneden digi van ziggo en boven gewoon analoog.
Momenteel een stuk minder dan Roel denk ik.quote:Op maandag 21 december 2009 23:32 schreef Neroje het volgende:
Zou Andre meer of minder dan 3 keer zoveel wegen als Roel?
Goed puntquote:Op maandag 21 december 2009 23:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Momenteel een stuk minder dan Roel denk ik.
Minder, hij is doodquote:Op maandag 21 december 2009 23:32 schreef Neroje het volgende:
Zou Andre meer of minder dan 3 keer zoveel wegen als Roel?
Studentenvoetbalverenigingquote:Op maandag 21 december 2009 23:31 schreef tha_dark het volgende:
Wat zijn de Knicker Bockers?
quote:Op maandag 21 december 2009 23:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Momenteel een stuk minder dan Roel denk ik.
quote:Op maandag 21 december 2009 23:34 schreef marcodej het volgende:
Do! Kijk je? Zo had het gemoeten!
De heldquote:
Tuurlijk, anders staat 'ie er om 6 uur weer naast. Nu is het veel leuker.quote:
Zitten wel een paar lekkere wijven bij!quote:Op maandag 21 december 2009 23:33 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Studentenvoetbalvereniging
Zal de voorzitster eens smsen of ze daar ook nog gaat staan
Met d'r "Ik weet niet zo goed wat ik moet doen"quote:
Ik zeg al dagen: meer dancemuziek, man ze gaan los dan! Skip the rock!quote:Op maandag 21 december 2009 23:35 schreef -Hans- het volgende:
gvd wat gaan ze los op de GM. Bizar !!!
Komt vooral door Roel (en Gerard) hoor...quote:Op maandag 21 december 2009 23:35 schreef djkoelkast het volgende:
Publiek doet lekker mee, dit wordt een leuk avondje
Zo door Giel, zo door!
Echt hèquote:Op maandag 21 december 2009 23:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Met d'r "Ik weet niet zo goed wat ik moet doen"![]()
En je ziet het al evenveel dagen foutquote:Op maandag 21 december 2009 23:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zeg al dagen: meer dancemuziek, man ze gaan los dan! Skip the rock!
Klopt. De voorzitster mag er ook wel zijn. Maar er zitten ook een aantal gigantische potten tussenquote:Op maandag 21 december 2009 23:34 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Zitten wel een paar lekkere wijven bij!
Ik zou bijna willen dat ik in Groningen woonquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 23:36 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klopt. De voorzitster mag er ook wel zijn. Maar er zitten ook een aantal gigantische potten tussen
Ah je hebt duidelijk de moshpit van gisternacht niet gezien op Rage against the machinequote:Op maandag 21 december 2009 23:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zeg al dagen: meer dancemuziek, man ze gaan los dan! Skip the rock!
Nou, ik vond de aanloopperiode wel wat lang, maar nu (sinds Youp) hebben ze de smaak te pakken!quote:Op maandag 21 december 2009 23:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Kweet niet, maar ik vind het dit jaar echt veel leuker dan vorig jaar
En vandaag zag ik het de eerste keer losgaan op Song 2.quote:Op maandag 21 december 2009 23:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah je hebt duidelijk de moshpit van gisternacht niet gezien op Rage against the machine
trekt meer geld naar binnen dan youpquote:Op maandag 21 december 2009 23:37 schreef peaceman het volgende:
Toegegeven Roel doet zijn best!
Juistquote:Op maandag 21 december 2009 23:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En vandaag zag ik het de eerste keer losgaan op Song 2.
Ofwel: hou op met genregezeik, er zijn genoeg platen in alle genres om het publiek los te krijgen
Ohja, dat was waarom ik het vorig jaar niet zo leuk vond.. Guido Wijersquote:Op maandag 21 december 2009 23:39 schreef tha_dark het volgende:
Ik wil de Anthem van vorig jaar horen!
Als we gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
whats newquote:Op maandag 21 december 2009 23:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Om 7.10 uur weer de wekker
Ik ga brak zijn morgen
Ik 2e Kerstdag.quote:Op maandag 21 december 2009 23:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
Heeft wel nadelen... Moet tussen kerst en oud-en-nieuw werken.
Heul tof! gewoon draaien die plaatquote:
Ik vind Youp een held. Dus ik vond het geweldig dat hij er wasquote:Op maandag 21 december 2009 23:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt.
Maar Youp blijft een cultheld voor sommigen. Kun je niet zeggen over Do(os).
klopt, helemaal vergeten! en hazes hoort er ook bij!quote:Op maandag 21 december 2009 23:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je vergeet de Grote Markt die meespringt!
alleen snachts slapen is een ramp door verlatingsangst van de baby, gaat iedere keer stukje beter.quote:Op maandag 21 december 2009 23:43 schreef -Hans- het volgende:
MaW alles goed nog thuis???
Zou me verbazen als dat niet zo wasquote:Op maandag 21 december 2009 23:44 schreef Ambrosius het volgende:
Zou Gerard deze ook van begin tot eind kennen?
Ah, okayquote:Op maandag 21 december 2009 23:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
alleen snachts slapen is een ramp door verlatingsangst van de baby, gaat iedere keer stukje beter.
oe oe oe oequote:
Dat ja, het brood en de kaas wil ik wel houden, maar voor de rest mogen ze dat hele land verwijderenquote:
Plastic Bertrand Ca Plane Pour Moiquote:
misschien helpt het als je je muts afzet.quote:Op maandag 21 december 2009 23:45 schreef Etcetera het volgende:
Dit is leukHeb alleen wel hoofdpijn dus meedansen is iets minder leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |