dat verschilt (en soms/vaak helemaal niet)quote:Op maandag 21 december 2009 23:27 schreef Louis22 het volgende:
Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat je plaat gedraaid wordt?
Klopt inderdaadquote:Op maandag 21 december 2009 23:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Analoog niet meer denk ik, voorheen wel.
Gerard heeft zelfs vorig jaar rond de 50.000 handjes geschud voor ze.
Ziggo analoog heeft er geen rekening mee gehouden om een kanaaltje vrij te maken.quote:Op maandag 21 december 2009 23:25 schreef Ambrosius het volgende:
Wat lul je Giel? Ik kijk al uren via Ziggo, zonder problemen.
Ik wacht al sinds zaterdagmiddag.quote:Op maandag 21 december 2009 23:27 schreef Louis22 het volgende:
Ik word zo moe van die sneeuw... On ge lo ve lijk !quote:Op maandag 21 december 2009 23:28 schreef -Hans- het volgende:
Daar is het thema liedje weer...
Damn, wat sneeuwt het nu hard @ Grunn. Was net buiten, maar niet best. Morgen weer ellende op de weg
je vergeet de Grote Markt die meespringt!quote:Op maandag 21 december 2009 23:28 schreef evert het volgende:
he he bijgelezen van half 5 tot half 9 niets kunnen lezen of zien.
hoogtepunten waren er vandaag veel. de kindermiddag moest ik wel erg om lachen. vooral annemiek met 'die kutclown met die bananen'. viel me ook op dat giel en gerard wel erg leuk met die kinderen omgingen.
de flashmob bij snow patrol was heel gaaf! ok, geen oprah - chicago misschien maar erg verrassend.
Roel is een goede gast. En ondanks alle flauwe en leuke grappen over zijn lengte: hij is echt een goede entertainer. hoorde ook van mensen die onlangs bij borsato in gelredome waren: eigenlijk was roel het hoogtepunt van die concerten.
Moke klonk wel heel erg goed, is ook een prachtig nummer.
kortom, het was tot nog toe een topdag. en complimenten voor annemieke!
Euhm, er worden gigantisch veel platen aangevraagd, ze draaien ze echt niet op volgorde van binnenkomst. Niets zinnigs over te zeggen dus, ALS hij al gedraaid wordt.quote:Op maandag 21 december 2009 23:27 schreef Louis22 het volgende:
denk ook steeds meer dat t m wordtquote:Op maandag 21 december 2009 23:28 schreef BartUlft het volgende:
OOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAH IT GETS BETTER![]()
![]()
Dit moet wel het 'anthem' van het jaar worden!
En wat er nog komtquote:Op maandag 21 december 2009 23:28 schreef -Hans- het volgende:
Damn, wat sneeuwt het nu hard @ Grunn. Was net buiten, maar niet best. Morgen weer ellende op de weg
Daar was altijd een demokanaal voor. Maar analoog is wel heul achterhaald ook, mag er van mij helemaal uit.quote:Op maandag 21 december 2009 23:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ziggo analoog heeft er geen rekening mee gehouden om een kanaaltje vrij te maken.
quote:
ze willen van analoog af, dus bewust geen kanaal vrij gemaakt.quote:Op maandag 21 december 2009 23:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ziggo analoog heeft er geen rekening mee gehouden om een kanaaltje vrij te maken.
Dat dus.quote:Op maandag 21 december 2009 23:28 schreef evert het volgende:
hoogtepunten waren er vandaag veel. de kindermiddag moest ik wel erg om lachen. vooral annemiek met 'die kutclown met die bananen'. viel me ook op dat giel en gerard wel erg leuk met die kinderen omgingen.
de flashmob bij snow patrol was heel gaaf! ok, geen oprah - chicago misschien maar erg verrassend.
Roel is een goede gast. En ondanks alle flauwe en leuke grappen over zijn lengte: hij is echt een goede entertainer. hoorde ook van mensen die onlangs bij borsato in gelredome waren: eigenlijk was roel het hoogtepunt van die concerten.
Ben het ook zeker eens met het laatste (rest ook hoor!). Annemieke is vandaag de absolute topper. Kan dat niet vaak genoeg zeggenquote:Op maandag 21 december 2009 23:28 schreef evert het volgende:
Idd....quote:Op maandag 21 december 2009 23:26 schreef iBenny het volgende:
Roel die Andre Hazes doet![]()
![]()
Dat was echt geniaal
Sssstquote:Op maandag 21 december 2009 23:30 schreef BartUlft het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof je Alberto Stegeman tegen het lijf bent gelopen...
Tis gewoon een topplaat, It gets better en hij word ook alsmaar beter en beter en beter!quote:Op maandag 21 december 2009 23:29 schreef Krambo het volgende:
Ik snap niet wat ze zo leuk vinden aan dit nummer
Buren van me hebben vanmiddag weer hun hele stoep lopen schoonschuiven, maar ligt nu alweer een best pak sneeuw op. Kunnen ze weer opnieuw beginnen.quote:Op maandag 21 december 2009 23:28 schreef -Hans- het volgende:
Heb het nu ook wel een beetje met die crap gehad..quote:Op maandag 21 december 2009 23:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik word zo moe van die sneeuw... On ge lo ve lijk !
nee, kan deze week maar ook volgende week bij de top serious request, er komen meer verzoeken binnen en niet alles kan deze week gedraaid wordenquote:Op maandag 21 december 2009 23:27 schreef Louis22 het volgende:
Oma krijgt deze week ook digitale TVquote:Op maandag 21 december 2009 23:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar was altijd een demokanaal voor. Maar analoog is wel heul achterhaald ook, mag er van mij helemaal uit.
Het is een geluk dat ik nog kan posten.quote:Op maandag 21 december 2009 23:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik word zo moe van die sneeuw... On ge lo ve lijk !
Hoe is het toch mogelijk?quote:Op maandag 21 december 2009 23:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oma krijgt deze week ook digitale TV! Is 80 onderhand
!
Hahaha dat is wel lachenquote:Op maandag 21 december 2009 23:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Buren van me hebben vanmiddag weer hun hele stoep lopen schoonschuiven, maar ligt nu alweer een best pak sneeuw op. Kunnen ze weer opnieuw beginnen.
Ik laat het lekker liggen.
Ik heb geen zin om boven ook digi te hebben en dus een extra kast te moeten hebben enzo.....quote:Op maandag 21 december 2009 23:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar was altijd een demokanaal voor. Maar analoog is wel heul achterhaald ook, mag er van mij helemaal uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |