Op een of andere manier weet ik me dat dan weer minder te herinneren dus dat zou ik niet weten...quote:Op maandag 21 december 2009 23:24 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
We hebben het ook in Den Haag gehad, en toen was het ook stervenskoud. Was er toen veel publiek/sfeer?
Ik loop achterquote:Op maandag 21 december 2009 23:25 schreef Ambrosius het volgende:
Wat lul je Giel? Ik kijk al uren via Ziggo, zonder problemen.
Je weet dat ik ook sympathie heb gekregen voor de plaatselijke FC, Venomquote:Op maandag 21 december 2009 23:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nu moet je het FC virus nog even oplopen.
Volendam is dan ook inteelt tochquote:Op maandag 21 december 2009 23:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In ieder geval mogen de Stadjers en de Ommelanders elkaar beter dan Mokummers en de rest van Noord-Holland.
Hopelijk wordt SR nooit gehouden in Volendam, want dat is een dorp waar je zo snel mogelijk doorheen wilt rijden.
quote:Op maandag 21 december 2009 23:26 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Je weet dat ik ook sympathie heb gekregen voor de plaatselijke FC, Venom
Analoog niet meer denk ik, voorheen wel.quote:Op maandag 21 december 2009 23:25 schreef Ambrosius het volgende:
Daar denken vele andere Ziggo klanten anders over zoals ik een beetje mee gelzen heb vandaag.quote:Op maandag 21 december 2009 23:25 schreef Ambrosius het volgende:
Dit was briljant.quote:21-12-2009 21:17 Gerard gaat weer helemaal in zich zelf op tijdens Robbie Robertson - Somewhere Down The Crazy River... een ware Gerard Sing-a-long!
En dat allemaal dankzij Ziggoquote:Op maandag 21 december 2009 23:25 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Ik loop achterWas jouw bericht aan het lezen, daarna zei hij het pas
Nee.quote:Op maandag 21 december 2009 23:27 schreef Louis22 het volgende:
Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat je plaat gedraaid wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |