En Rotterdam is hetzelfde verhaal als Amsterdam.quote:Op maandag 21 december 2009 23:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Lijkt me ook helemaal niet zo leuk, dan is Haarlem leuker. Moet in een beetje een kneuterige provinciestad zijn, dat is toch het gezelligste..
Waarom hebben we hier in het topic elke avond de discussie waar het GH volgend jaar moet zijn?quote:Op maandag 21 december 2009 23:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En Rotterdam is hetzelfde verhaal als Amsterdam.
Welk gekut? Er moet alleen een stad voor volgend jaar gekozen worden, Groningen is dik in ordequote:Op maandag 21 december 2009 23:18 schreef Renesite het volgende:
Al dat gekut over Groningen... Pleurt op![]()
Hu?? Groningen is juist leuk!!quote:Op maandag 21 december 2009 23:18 schreef Renesite het volgende:
Al dat gekut over Groningen... Pleurt op![]()
quote:Op maandag 21 december 2009 23:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ho ho!!Niet zo over mijn geboortestadje praten ja!! Is hartstikke leuk daar
![]()
Omdat Groningen te ver is, te kut is, te saai is, te leeg is, etc, etc, etc, etc, etcquote:Op maandag 21 december 2009 23:19 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Waarom hebben we hier in het topic elke avond de discussie waar het GH volgend jaar moet zijn?
Vreselijke kud plaat. Altijd al gevondenquote:Op maandag 21 december 2009 23:19 schreef Qunix het volgende:
ROXANNE!
Stationsmedewerker wilde me daarnaartoe sturen, in geval van een nieuwe bovenleidingbreuk zat ik dan onwrikbaar in de val.quote:Op maandag 21 december 2009 23:18 schreef Etcetera het volgende:
Ik had vandaag het idee dat het wel eens Deventer ofzo kon gaan worden
Als er één stad bruist....quote:Op maandag 21 december 2009 23:20 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Omdat Groningen te ver is, te kut is, te saai is, te leeg is, etc, etc, etc, etc, etc
Vanwege de stem van Sting?quote:Op maandag 21 december 2009 23:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vreselijke kud plaat. Altijd al gevonden
Nietes!! Groningen doet het hartstikke leuk!! En dat terwijl het hoge noorden zo ongeveer het slechts bereikbaar is op dit momentquote:Op maandag 21 december 2009 23:20 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Omdat Groningen te ver is, te kut is, te saai is, te leeg is, etc, etc, etc, etc, etc
Gelukkig valt er om twist te smaken!quote:Op maandag 21 december 2009 23:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vreselijke kud plaat. Altijd al gevonden
quote:Op maandag 21 december 2009 23:20 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Zeik zeik zeik.quote:Op maandag 21 december 2009 23:20 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 december 2009 23:20 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Waar ik het niet mee eens ben btw.
Als er mensen zijn die Groningen saai vinden moeten ze zichzelf echt laten nakijkenquote:Op maandag 21 december 2009 23:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nietes!! Groningen doet het hartstikke leuk!! En dat terwijl het hoge noorden zo ongeveer het slechts bereikbaar is op dit moment![]()
Breda was een gekkenhuis, het stikte van de drankorgels.quote:Op maandag 21 december 2009 23:20 schreef tha_dark het volgende:
Ik vind tot nu toe dat Groningen het nog niet haalt bij de sfeer van Utrecht en vooral Breda. (maar dat kan ook aan het weer liggen)
Zullen we dan maar niet over het Julianaplein beginnen?quote:Op maandag 21 december 2009 23:21 schreef Renesite het volgende:
Naja, Groningen is niet centraal!!! Blablabla. Het is in feite de meest bereikbare stad van Nederland! Files??!?!?! gekut met treinen?!??!! Prima centrum wb. parkeren en alles mooi compact met 2 grote pleinen voor allerhande zaken
!
* Renesite voelt dat hij zijn stadje moet verdedigenTerwijl het niet eens nodig is
!
Dat zegt ook helemaal niemandquote:Op maandag 21 december 2009 23:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Als er mensen zijn die Groningen saai vinden moeten ze zichzelf echt laten nakijken.
Pleur er 160 bpm onder en ik ben het met je eensquote:Op maandag 21 december 2009 23:21 schreef Qunix het volgende:
[..]
Gelukkig valt er om twist te smaken!
Euhm, dat werd alleen gezegd als tegenargument omdat mensen steden voor volgend jaar afwijzen omdat ze niet centraal liggenquote:Op maandag 21 december 2009 23:21 schreef Renesite het volgende:
Naja, Groningen is niet centraal!!! Blablabla.
quote:Op maandag 21 december 2009 23:22 schreef Dichterbijer het volgende:
Goed om te zien dat er mensen zijn die echt voor Groningen op komen! TOP
Dat is het inderdaad ja, het maakte de nacht shifts wel geweldig om mee te maken/naar te kijken.quote:Op maandag 21 december 2009 23:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Breda was een gekkenhuis, het stikte van de drankorgels.
Maar dat is ook Brabant eigen, een Bourgondisch volk.
Done.quote:Op maandag 21 december 2009 23:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zullen we dan maar niet over het Julianaplein beginnen?
Maar Groningen is tof
Tsja vanaf dag 1 dat ik hier kwam wonen ben ik verliefd op deze stadquote:Op maandag 21 december 2009 23:22 schreef Dichterbijer het volgende:
Goed om te zien dat er mensen zijn die echt voor Groningen op komen! TOP
We hebben het ook in Den Haag gehad, en toen was het ook stervenskoud. Was er toen veel publiek/sfeer?quote:Op maandag 21 december 2009 23:20 schreef tha_dark het volgende:
Ik vind tot nu toe dat Groningen het nog niet haalt bij de sfeer van Utrecht en vooral Breda. (maar dat kan ook aan het weer liggen)
Nja, Utrecht ligt toch wel het meest centraal in Nederland denk ik zo hoor.. Voor een Zeeuw of Limburger is Groningen natuurlijk niet zo handig, echt aan de andere kant van het land, vrije wegen of niet.. Maar het is absoluut een toffe stad, volgens mij is bijna iedereen hier het daar wel over eens!!quote:Op maandag 21 december 2009 23:21 schreef Renesite het volgende:
Naja, Groningen is niet centraal!!! Blablabla. Het is in feite de meest bereikbare stad van Nederland! Files??!?!?! gekut met treinen?!??!! Prima centrum wb. parkeren en alles mooi compact met 2 grote pleinen voor allerhande zaken
!
Die nog niet gebruikt wordenquote:Op maandag 21 december 2009 23:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Done.
Daar liggen nu 2 mooie tunnels onderdoor!
Brabantquote:Op maandag 21 december 2009 23:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Breda was een gekkenhuis, het stikte van de drankorgels.
Maar dat is ook Brabant eigen, een Bourgondisch volk.
In ieder geval mogen de Stadjers en de Ommelanders elkaar beter dan Mokummers en de rest van Noord-Holland.quote:Op maandag 21 december 2009 23:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zullen we dan maar niet over het Julianaplein beginnen?
Maar Groningen is tof
Nu moet je het FC virus nog even oplopen.quote:Op maandag 21 december 2009 23:23 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Tsja vanaf dag 1 dat ik hier kwam wonen ben ik verliefd op deze stad
Op een of andere manier weet ik me dat dan weer minder te herinneren dus dat zou ik niet weten...quote:Op maandag 21 december 2009 23:24 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
We hebben het ook in Den Haag gehad, en toen was het ook stervenskoud. Was er toen veel publiek/sfeer?
Ik loop achterquote:Op maandag 21 december 2009 23:25 schreef Ambrosius het volgende:
Wat lul je Giel? Ik kijk al uren via Ziggo, zonder problemen.
Je weet dat ik ook sympathie heb gekregen voor de plaatselijke FC, Venomquote:Op maandag 21 december 2009 23:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nu moet je het FC virus nog even oplopen.
Volendam is dan ook inteelt tochquote:Op maandag 21 december 2009 23:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In ieder geval mogen de Stadjers en de Ommelanders elkaar beter dan Mokummers en de rest van Noord-Holland.
Hopelijk wordt SR nooit gehouden in Volendam, want dat is een dorp waar je zo snel mogelijk doorheen wilt rijden.
quote:Op maandag 21 december 2009 23:26 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Je weet dat ik ook sympathie heb gekregen voor de plaatselijke FC, Venom
Analoog niet meer denk ik, voorheen wel.quote:Op maandag 21 december 2009 23:25 schreef Ambrosius het volgende:
Daar denken vele andere Ziggo klanten anders over zoals ik een beetje mee gelzen heb vandaag.quote:Op maandag 21 december 2009 23:25 schreef Ambrosius het volgende:
Dit was briljant.quote:21-12-2009 21:17 Gerard gaat weer helemaal in zich zelf op tijdens Robbie Robertson - Somewhere Down The Crazy River... een ware Gerard Sing-a-long!
En dat allemaal dankzij Ziggoquote:Op maandag 21 december 2009 23:25 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Ik loop achterWas jouw bericht aan het lezen, daarna zei hij het pas
Nee.quote:Op maandag 21 december 2009 23:27 schreef Louis22 het volgende:
Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat je plaat gedraaid wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |