Omdat Groningen te ver is, te kut is, te saai is, te leeg is, etc, etc, etc, etc, etcquote:Op maandag 21 december 2009 23:19 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Waarom hebben we hier in het topic elke avond de discussie waar het GH volgend jaar moet zijn?
Vreselijke kud plaat. Altijd al gevondenquote:Op maandag 21 december 2009 23:19 schreef Qunix het volgende:
ROXANNE!
Stationsmedewerker wilde me daarnaartoe sturen, in geval van een nieuwe bovenleidingbreuk zat ik dan onwrikbaar in de val.quote:Op maandag 21 december 2009 23:18 schreef Etcetera het volgende:
Ik had vandaag het idee dat het wel eens Deventer ofzo kon gaan worden
Als er één stad bruist....quote:Op maandag 21 december 2009 23:20 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Omdat Groningen te ver is, te kut is, te saai is, te leeg is, etc, etc, etc, etc, etc
Vanwege de stem van Sting?quote:Op maandag 21 december 2009 23:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vreselijke kud plaat. Altijd al gevonden
Nietes!! Groningen doet het hartstikke leuk!! En dat terwijl het hoge noorden zo ongeveer het slechts bereikbaar is op dit momentquote:Op maandag 21 december 2009 23:20 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Omdat Groningen te ver is, te kut is, te saai is, te leeg is, etc, etc, etc, etc, etc
Gelukkig valt er om twist te smaken!quote:Op maandag 21 december 2009 23:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vreselijke kud plaat. Altijd al gevonden
quote:Op maandag 21 december 2009 23:20 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Zeik zeik zeik.quote:Op maandag 21 december 2009 23:20 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 december 2009 23:20 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Waar ik het niet mee eens ben btw.
Als er mensen zijn die Groningen saai vinden moeten ze zichzelf echt laten nakijkenquote:Op maandag 21 december 2009 23:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nietes!! Groningen doet het hartstikke leuk!! En dat terwijl het hoge noorden zo ongeveer het slechts bereikbaar is op dit moment![]()
Breda was een gekkenhuis, het stikte van de drankorgels.quote:Op maandag 21 december 2009 23:20 schreef tha_dark het volgende:
Ik vind tot nu toe dat Groningen het nog niet haalt bij de sfeer van Utrecht en vooral Breda. (maar dat kan ook aan het weer liggen)
Zullen we dan maar niet over het Julianaplein beginnen?quote:Op maandag 21 december 2009 23:21 schreef Renesite het volgende:
Naja, Groningen is niet centraal!!! Blablabla. Het is in feite de meest bereikbare stad van Nederland! Files??!?!?! gekut met treinen?!??!! Prima centrum wb. parkeren en alles mooi compact met 2 grote pleinen voor allerhande zaken
!
* Renesite voelt dat hij zijn stadje moet verdedigenTerwijl het niet eens nodig is
!
Dat zegt ook helemaal niemandquote:Op maandag 21 december 2009 23:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Als er mensen zijn die Groningen saai vinden moeten ze zichzelf echt laten nakijken.
Pleur er 160 bpm onder en ik ben het met je eensquote:Op maandag 21 december 2009 23:21 schreef Qunix het volgende:
[..]
Gelukkig valt er om twist te smaken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |