Euhm, dat werd alleen gezegd als tegenargument omdat mensen steden voor volgend jaar afwijzen omdat ze niet centraal liggenquote:Op maandag 21 december 2009 23:21 schreef Renesite het volgende:
Naja, Groningen is niet centraal!!! Blablabla.
quote:Op maandag 21 december 2009 23:22 schreef Dichterbijer het volgende:
Goed om te zien dat er mensen zijn die echt voor Groningen op komen! TOP
Dat is het inderdaad ja, het maakte de nacht shifts wel geweldig om mee te maken/naar te kijken.quote:Op maandag 21 december 2009 23:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Breda was een gekkenhuis, het stikte van de drankorgels.
Maar dat is ook Brabant eigen, een Bourgondisch volk.
Done.quote:Op maandag 21 december 2009 23:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zullen we dan maar niet over het Julianaplein beginnen?
Maar Groningen is tof
Tsja vanaf dag 1 dat ik hier kwam wonen ben ik verliefd op deze stadquote:Op maandag 21 december 2009 23:22 schreef Dichterbijer het volgende:
Goed om te zien dat er mensen zijn die echt voor Groningen op komen! TOP
We hebben het ook in Den Haag gehad, en toen was het ook stervenskoud. Was er toen veel publiek/sfeer?quote:Op maandag 21 december 2009 23:20 schreef tha_dark het volgende:
Ik vind tot nu toe dat Groningen het nog niet haalt bij de sfeer van Utrecht en vooral Breda. (maar dat kan ook aan het weer liggen)
Nja, Utrecht ligt toch wel het meest centraal in Nederland denk ik zo hoor.. Voor een Zeeuw of Limburger is Groningen natuurlijk niet zo handig, echt aan de andere kant van het land, vrije wegen of niet.. Maar het is absoluut een toffe stad, volgens mij is bijna iedereen hier het daar wel over eens!!quote:Op maandag 21 december 2009 23:21 schreef Renesite het volgende:
Naja, Groningen is niet centraal!!! Blablabla. Het is in feite de meest bereikbare stad van Nederland! Files??!?!?! gekut met treinen?!??!! Prima centrum wb. parkeren en alles mooi compact met 2 grote pleinen voor allerhande zaken
!
Die nog niet gebruikt wordenquote:Op maandag 21 december 2009 23:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Done.
Daar liggen nu 2 mooie tunnels onderdoor!
Brabantquote:Op maandag 21 december 2009 23:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Breda was een gekkenhuis, het stikte van de drankorgels.
Maar dat is ook Brabant eigen, een Bourgondisch volk.
In ieder geval mogen de Stadjers en de Ommelanders elkaar beter dan Mokummers en de rest van Noord-Holland.quote:Op maandag 21 december 2009 23:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zullen we dan maar niet over het Julianaplein beginnen?
Maar Groningen is tof
Nu moet je het FC virus nog even oplopen.quote:Op maandag 21 december 2009 23:23 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Tsja vanaf dag 1 dat ik hier kwam wonen ben ik verliefd op deze stad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |