Ik kan hier een grap over maken... maar ik doe het nietquote:Op maandag 21 december 2009 23:11 schreef djkoelkast het volgende:
Little less conversation
Haar timing was ook off![]()
Lekker uit de buurt van van alles, doe dan Den Helder, weer je zeker dat niemand meedoet, niet los te krijgen dat volk hierquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 23:11 schreef ApperlooDude het volgende:
Zoo, daar was ik weer! Hoe was de avond? Heb ik veel gemist vanaf 17.00? :p
Beter bereikbaar dan Groningenquote:Op maandag 21 december 2009 23:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Lekker uit de buurt van van alles, doe dan Den Helder, weer je zeker dat niemand meedoet, niet los te krijgen dat volk hier
Ja.quote:Op maandag 21 december 2009 23:12 schreef Dichterbijer het volgende:
Morgenochtend Gerard om 10 uur toch weer?
Die heeft een dipdag inderdaad.quote:Op maandag 21 december 2009 23:12 schreef Againzender het volgende:
Giel ziet er niet helemaal fris en fruitig uit moet ik zeggen, of zijn daar al drie topics over?
Of Haarlem/Amsterdam mag ook nog welquote:
Anders kan Nijmegen ook.quote:Op maandag 21 december 2009 23:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Lekker uit de buurt van van alles, doe dan Den Helder, weer je zeker dat niemand meedoet, niet los te krijgen dat volk hier
Ik meende dat al eerder te hebben gelezenquote:Op maandag 21 december 2009 23:12 schreef Againzender het volgende:
Giel ziet er niet helemaal fris en fruitig uit moet ik zeggen, of zijn daar al drie topics over?
Nee Groningen ligt lekker centraalquote:Op maandag 21 december 2009 23:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een sukkelquote:Op maandag 21 december 2009 23:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je middelvinger opsteken naar de camera, stoer hoor.
In Amsterdam gebeurt niets. Waarom denk je dat ik daar alleen woon om te slapen?quote:Op maandag 21 december 2009 23:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Of Haarlem/Amsterdam mag ook nog wel
Psiesquote:Op maandag 21 december 2009 23:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee Groningen ligt lekker centraalAlkmaar valt best mee qua bereikbaarheid hoor.. Beter dan Groningen vanuit veel plaatsen..
quote:
quote:
vertelquote:Op maandag 21 december 2009 23:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In Amsterdam gebeurt niets. Waarom denk je dat ik daar alleen woon om te slapen?
Waarom moet het altijd zo centraal? Je hebt er maar wat voor overquote:Op maandag 21 december 2009 23:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee Groningen ligt lekker centraalAlkmaar valt best mee qua bereikbaarheid hoor.. Beter dan Groningen vanuit veel plaatsen..
quote:Op maandag 21 december 2009 23:14 schreef Dichterbijer het volgende:
De GM staat lekker te bewegen vanavond...een gast als Roel van Velzen helpt zeker
Alleen is Alkmaar een kut stadje.quote:Op maandag 21 december 2009 23:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat eigenlijk, maar Groningen heeft me zeker niet teleurgesteld de afgelopen dagen.quote:Op maandag 21 december 2009 23:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Lijkt me ook helemaal niet zo leuk, dan is Haarlem leuker. Moet in een beetje een kneuterige provinciestad zijn, dat is toch het gezelligste..quote:Op maandag 21 december 2009 23:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In Amsterdam gebeurt niets. Waarom denk je dat ik daar alleen woon om te slapen?
quote:Op maandag 21 december 2009 23:15 schreef Sanddr het volgende:
Junkie XL en Roel van Velzen, het moet niet gekker worden!
quote:Op maandag 21 december 2009 23:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Alleen is Alkmaar een kut stadje.
Euhm, neequote:Op maandag 21 december 2009 23:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 december 2009 23:16 schreef -Hans- het volgende:
WTF ?! Junkie XL in het Glazen huis !!!!!!!!1
Ondanks dat ik in Amsterdam woon ben ik het hier helemaal mee eens.quote:Op maandag 21 december 2009 23:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Amsterdam is een typische stad die geregeerd wordt door tuig en yuppies. En door vertrutting.
Ho ho!!quote:Op maandag 21 december 2009 23:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
ONGELOOVELIJK DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!quote:Op maandag 21 december 2009 23:16 schreef -Hans- het volgende:
WTF ?! Junkie XL in het Glazen huis !!!!!!!!1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |