Lipsyncen is veel beter dan playbacken alleen.quote:Op maandag 21 december 2009 23:04 schreef tha_dark het volgende:
Gerard is echt Wereldkampioen playbacken! lipsyncen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kabouter Wesleyquote:
quote:
Al kan de auto dj functie wel kuren hebben.quote:Op maandag 21 december 2009 23:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is leuk als je zelf niet moet draaien![]()
OTS is daarvoor ook tof, maar niet van die scriptingmogelijkheden. Wel de beste overgangen van allemaal.
quote:Op maandag 21 december 2009 23:05 schreef Litton-Lane het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 december 2009 23:05 schreef Litton-Lane het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Kennen vast nietquote:Op maandag 21 december 2009 23:08 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAEde Staal
Kom op Giel, dat ken je toch wel ?!?!?!
Bruce komt inderdaad uit Groningen, Giel.
Almerequote:Op maandag 21 december 2009 23:09 schreef tha_dark het volgende:
Volgend jaar het liefst weer Utrecht of Breda.
Ik ga morgen heen ! Kan wel een kopie meenemen. Eventueel ook wel van Rooie Rinus - Pé Daalemmer. Klinkt als Bruce B, maar dan net een tikkie andersquote:Op maandag 21 december 2009 23:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kennen vast nietEn het staat ook niet in het systeem.
Wie brengt er even een cd'tje
Trusten Ceequote:
Ik kan elke uithoek van Almere wel dromen.quote:
Ik zeg doenquote:Op maandag 21 december 2009 23:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ga morgen heen ! Kan wel een kopie meenemen. Eventueel ook wel van Rooie Rinus - Pé Daalemmer. Klinkt als Bruce B, maar dan net een tikkie anders
Krap 600k.quote:Op maandag 21 december 2009 23:08 schreef Waalwijker het volgende:
Ik heb het vorig jaar niet echt gevolgd, maar wat was de tussenstand rond die tijd?
Alkmaarquote:Op maandag 21 december 2009 23:09 schreef tha_dark het volgende:
Volgend jaar het liefst weer Utrecht of Breda.
Het dansje van Roel van Velzenquote:Op maandag 21 december 2009 23:11 schreef ApperlooDude het volgende:
Zoo, daar was ik weer! Hoe was de avond? Heb ik veel gemist vanaf 17.00? :p
4 uur Gerard vooral.quote:Op maandag 21 december 2009 23:11 schreef ApperlooDude het volgende:
Zoo, daar was ik weer! Hoe was de avond? Heb ik veel gemist vanaf 17.00? :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |