quote:
Boehoehoe hij draagt kistjesquote:
Dat kun je inderdaad beter met ze doen dan muziek luisteren zo te zienquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 22:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Toen hij na een uur eindelijk zichtbaar was was ik helaas al uitgelachen
Liesbeth Listjes?quote:
Ik dacht al dat het aan mijn verbinding lagquote:Op maandag 21 december 2009 22:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Toen hij na een uur eindelijk zichtbaar was was ik helaas al uitgelachen
't is niet mijn favoriete soort, maar wel een hoogtepuntje uit mijn gabberjeugdquote:Op maandag 21 december 2009 22:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat kun je inderdaad beter met ze doen dan muziek luisteren zo te zien
De DJ's denken daar soms anders over. Het heeft soms rare, Franse kuren. Lijkt een beetje op Windows.quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 22:56 schreef porsche1 het volgende:
Wat een saai nummer. Niks voor mij.
It's Xmas van 3 Steps Ahead. Doe mij die maar.
Doe dan die van Charly en Theo maarquote:Op maandag 21 december 2009 22:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Rotterdam Termination Source - Mery X-Mess
ik bedoelde in de headlinesquote:Op maandag 21 december 2009 23:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
I KNOW I like it![]()
Dan moet 'ie even wat harder
Draait dan ook onder Windows.quote:Op maandag 21 december 2009 23:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De DJ's denken daar soms anders over. Het heeft soms rare, Franse kuren. Lijkt een beetje op Windows.
Het is ook niet bedoeld om mee te raggen, maar om subtiel aan te raken....heb het zelf meegemaaktquote:Op maandag 21 december 2009 23:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De DJ's denken daar soms anders over. Het heeft soms rare, Franse kuren. Lijkt een beetje op Windows.
Sja... Ik heb dan Sam Broadcaster.quote:Op maandag 21 december 2009 23:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ok ken het niet, nooit van gehoord ook hiervoor, maar ziet er spectaculair uit.quote:Op maandag 21 december 2009 23:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat is leuk als je zelf niet moet draaienquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 23:01 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Roel staat nu buiten!
[ afbeelding ]
Ook made by Thales?quote:Op maandag 21 december 2009 23:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 december 2009 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Ga zo maar eens pitten en morgenvroeg weer door de sneeuw proberen te banjeren
Trusten, het was erg gezellig![]()
as usualquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Trusten !quote:Op maandag 21 december 2009 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik doe alleen de nieuwe als ik 'm nog niet gezien heb en verder is het mutequote:Op maandag 21 december 2009 23:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Euh nee, voor de rest heb ik alles nog gehoord cq gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |