Ohja, dat was waarom ik het vorig jaar niet zo leuk vond.. Guido Wijersquote:Op maandag 21 december 2009 23:39 schreef tha_dark het volgende:
Ik wil de Anthem van vorig jaar horen!
Als we gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
whats newquote:Op maandag 21 december 2009 23:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Om 7.10 uur weer de wekker
Ik ga brak zijn morgen
Ik 2e Kerstdag.quote:Op maandag 21 december 2009 23:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
Heeft wel nadelen... Moet tussen kerst en oud-en-nieuw werken.
Heul tof! gewoon draaien die plaatquote:
Ik vind Youp een held. Dus ik vond het geweldig dat hij er wasquote:Op maandag 21 december 2009 23:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt.
Maar Youp blijft een cultheld voor sommigen. Kun je niet zeggen over Do(os).
klopt, helemaal vergeten! en hazes hoort er ook bij!quote:Op maandag 21 december 2009 23:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je vergeet de Grote Markt die meespringt!
alleen snachts slapen is een ramp door verlatingsangst van de baby, gaat iedere keer stukje beter.quote:Op maandag 21 december 2009 23:43 schreef -Hans- het volgende:
MaW alles goed nog thuis???
Zou me verbazen als dat niet zo wasquote:Op maandag 21 december 2009 23:44 schreef Ambrosius het volgende:
Zou Gerard deze ook van begin tot eind kennen?
Ah, okayquote:Op maandag 21 december 2009 23:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
alleen snachts slapen is een ramp door verlatingsangst van de baby, gaat iedere keer stukje beter.
oe oe oe oequote:
Dat ja, het brood en de kaas wil ik wel houden, maar voor de rest mogen ze dat hele land verwijderenquote:
Plastic Bertrand Ca Plane Pour Moiquote:
misschien helpt het als je je muts afzet.quote:Op maandag 21 december 2009 23:45 schreef Etcetera het volgende:
Dit is leukHeb alleen wel hoofdpijn dus meedansen is iets minder leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |