Met d'r "Ik weet niet zo goed wat ik moet doen"quote:
Ik zeg al dagen: meer dancemuziek, man ze gaan los dan! Skip the rock!quote:Op maandag 21 december 2009 23:35 schreef -Hans- het volgende:
gvd wat gaan ze los op de GM. Bizar !!!
Komt vooral door Roel (en Gerard) hoor...quote:Op maandag 21 december 2009 23:35 schreef djkoelkast het volgende:
Publiek doet lekker mee, dit wordt een leuk avondje
Zo door Giel, zo door!
Echt hèquote:Op maandag 21 december 2009 23:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Met d'r "Ik weet niet zo goed wat ik moet doen"![]()
En je ziet het al evenveel dagen foutquote:Op maandag 21 december 2009 23:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zeg al dagen: meer dancemuziek, man ze gaan los dan! Skip the rock!
Klopt. De voorzitster mag er ook wel zijn. Maar er zitten ook een aantal gigantische potten tussenquote:Op maandag 21 december 2009 23:34 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Zitten wel een paar lekkere wijven bij!
Ik zou bijna willen dat ik in Groningen woonquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 23:36 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klopt. De voorzitster mag er ook wel zijn. Maar er zitten ook een aantal gigantische potten tussen
Ah je hebt duidelijk de moshpit van gisternacht niet gezien op Rage against the machinequote:Op maandag 21 december 2009 23:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zeg al dagen: meer dancemuziek, man ze gaan los dan! Skip the rock!
Nou, ik vond de aanloopperiode wel wat lang, maar nu (sinds Youp) hebben ze de smaak te pakken!quote:Op maandag 21 december 2009 23:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Kweet niet, maar ik vind het dit jaar echt veel leuker dan vorig jaar
En vandaag zag ik het de eerste keer losgaan op Song 2.quote:Op maandag 21 december 2009 23:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah je hebt duidelijk de moshpit van gisternacht niet gezien op Rage against the machine
trekt meer geld naar binnen dan youpquote:Op maandag 21 december 2009 23:37 schreef peaceman het volgende:
Toegegeven Roel doet zijn best!
Juistquote:Op maandag 21 december 2009 23:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En vandaag zag ik het de eerste keer losgaan op Song 2.
Ofwel: hou op met genregezeik, er zijn genoeg platen in alle genres om het publiek los te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |