sport iets, weet niet meer watquote:
Ik geloooooof een studenten sport teamquote:
quote:Posten bij het Glazen Huis
(Geplaatst door Bestuur op za 19 dec)
Het posten bij het Glazen Huis is begonnen. Op dit moment (12:30) staan Yoeri en Hefboom op de grote markt in hun TKB-trui en het is de bedoeling dat via een estafette er altijd twee TKB'ers in TKB-truien staan.
Wil jij met een teamgenoot/commissiegenoot/andere leuke TKB'er meedoen en twee uurtjes staan, neem dan contact op met Hefboom via mail of telefoon (zie almanak onder zijn...
Verrek ja. Dat klinkt echt niet verkeerd.quote:Op maandag 21 december 2009 23:32 schreef djkoelkast het volgende:
WhahaDie imitatie, hij lijkt echt precies
Schijnt idd nog een hoop te komen... Mij houden ze niet tegen hoor, maar leuk is andersquote:Op maandag 21 december 2009 23:29 schreef Piles het volgende:
[..]
En wat er nog komtKijken of ik morgen wel naar werk kan, anders blijf ik mooi thuis
Ik laat me alleen niet zo snel tegenhouden door een beetje gladheid, ik zie een risico
Als er iemand onderuit gaat en iets breekt bij jou ben je de lul heaquote:Op maandag 21 december 2009 23:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Buren van me hebben vanmiddag weer hun hele stoep lopen schoonschuiven, maar ligt nu alweer een best pak sneeuw op. Kunnen ze weer opnieuw beginnen.
Ik laat het lekker liggen.
Het kost niks meer hè..quote:Op maandag 21 december 2009 23:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om boven ook digi te hebben en dus een extra kast te moeten hebben enzo.....
Heb beneden digi van ziggo en boven gewoon analoog.
Momenteel een stuk minder dan Roel denk ik.quote:Op maandag 21 december 2009 23:32 schreef Neroje het volgende:
Zou Andre meer of minder dan 3 keer zoveel wegen als Roel?
Goed puntquote:Op maandag 21 december 2009 23:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Momenteel een stuk minder dan Roel denk ik.
Minder, hij is doodquote:Op maandag 21 december 2009 23:32 schreef Neroje het volgende:
Zou Andre meer of minder dan 3 keer zoveel wegen als Roel?
Studentenvoetbalverenigingquote:Op maandag 21 december 2009 23:31 schreef tha_dark het volgende:
Wat zijn de Knicker Bockers?
quote:Op maandag 21 december 2009 23:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Momenteel een stuk minder dan Roel denk ik.
quote:Op maandag 21 december 2009 23:34 schreef marcodej het volgende:
Do! Kijk je? Zo had het gemoeten!
De heldquote:
Tuurlijk, anders staat 'ie er om 6 uur weer naast. Nu is het veel leuker.quote:
Zitten wel een paar lekkere wijven bij!quote:Op maandag 21 december 2009 23:33 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Studentenvoetbalvereniging
Zal de voorzitster eens smsen of ze daar ook nog gaat staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |