Met d'r "Ik weet niet zo goed wat ik moet doen"quote:
Ik zeg al dagen: meer dancemuziek, man ze gaan los dan! Skip the rock!quote:Op maandag 21 december 2009 23:35 schreef -Hans- het volgende:
gvd wat gaan ze los op de GM. Bizar !!!
Komt vooral door Roel (en Gerard) hoor...quote:Op maandag 21 december 2009 23:35 schreef djkoelkast het volgende:
Publiek doet lekker mee, dit wordt een leuk avondje
Zo door Giel, zo door!
Echt hèquote:Op maandag 21 december 2009 23:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Met d'r "Ik weet niet zo goed wat ik moet doen"![]()
En je ziet het al evenveel dagen foutquote:Op maandag 21 december 2009 23:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zeg al dagen: meer dancemuziek, man ze gaan los dan! Skip the rock!
Klopt. De voorzitster mag er ook wel zijn. Maar er zitten ook een aantal gigantische potten tussenquote:Op maandag 21 december 2009 23:34 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Zitten wel een paar lekkere wijven bij!
Ik zou bijna willen dat ik in Groningen woonquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 23:36 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klopt. De voorzitster mag er ook wel zijn. Maar er zitten ook een aantal gigantische potten tussen
Ah je hebt duidelijk de moshpit van gisternacht niet gezien op Rage against the machinequote:Op maandag 21 december 2009 23:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zeg al dagen: meer dancemuziek, man ze gaan los dan! Skip the rock!
Nou, ik vond de aanloopperiode wel wat lang, maar nu (sinds Youp) hebben ze de smaak te pakken!quote:Op maandag 21 december 2009 23:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Kweet niet, maar ik vind het dit jaar echt veel leuker dan vorig jaar
En vandaag zag ik het de eerste keer losgaan op Song 2.quote:Op maandag 21 december 2009 23:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah je hebt duidelijk de moshpit van gisternacht niet gezien op Rage against the machine
trekt meer geld naar binnen dan youpquote:Op maandag 21 december 2009 23:37 schreef peaceman het volgende:
Toegegeven Roel doet zijn best!
Juistquote:Op maandag 21 december 2009 23:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En vandaag zag ik het de eerste keer losgaan op Song 2.
Ofwel: hou op met genregezeik, er zijn genoeg platen in alle genres om het publiek los te krijgen
Ohja, dat was waarom ik het vorig jaar niet zo leuk vond.. Guido Wijersquote:Op maandag 21 december 2009 23:39 schreef tha_dark het volgende:
Ik wil de Anthem van vorig jaar horen!
Als we gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
whats newquote:Op maandag 21 december 2009 23:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Om 7.10 uur weer de wekker
Ik ga brak zijn morgen
Ik 2e Kerstdag.quote:Op maandag 21 december 2009 23:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
Heeft wel nadelen... Moet tussen kerst en oud-en-nieuw werken.
Heul tof! gewoon draaien die plaatquote:
Ik vind Youp een held. Dus ik vond het geweldig dat hij er wasquote:Op maandag 21 december 2009 23:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt.
Maar Youp blijft een cultheld voor sommigen. Kun je niet zeggen over Do(os).
klopt, helemaal vergeten! en hazes hoort er ook bij!quote:Op maandag 21 december 2009 23:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je vergeet de Grote Markt die meespringt!
alleen snachts slapen is een ramp door verlatingsangst van de baby, gaat iedere keer stukje beter.quote:Op maandag 21 december 2009 23:43 schreef -Hans- het volgende:
MaW alles goed nog thuis???
Zou me verbazen als dat niet zo wasquote:Op maandag 21 december 2009 23:44 schreef Ambrosius het volgende:
Zou Gerard deze ook van begin tot eind kennen?
Ah, okayquote:Op maandag 21 december 2009 23:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
alleen snachts slapen is een ramp door verlatingsangst van de baby, gaat iedere keer stukje beter.
oe oe oe oequote:
Dat ja, het brood en de kaas wil ik wel houden, maar voor de rest mogen ze dat hele land verwijderenquote:
Plastic Bertrand Ca Plane Pour Moiquote:
misschien helpt het als je je muts afzet.quote:Op maandag 21 december 2009 23:45 schreef Etcetera het volgende:
Dit is leukHeb alleen wel hoofdpijn dus meedansen is iets minder leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |