1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Ik zag het welquote:
Bah, je zei poepquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 14:02 schreef Ingetje79 het volgende:
MB![]()
![]()
Ik ga sneeuwbaggeren, tot laterrrrr.
Oh, TombolA, jeweetwel gaat vanmiddag onderweg
Reistijd; 6 uurquote:Op maandag 21 december 2009 14:17 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Wie van jullie zijn nu allemaal thuis moeten blijven?
Ik heb het werk wel bereikt (3 uur over gedaan..) en we gaan ook weer eerder weg vandaag omdat er weer sneeuw voorspeld wordt.
Nee, werktijd 5 uurquote:Op maandag 21 december 2009 14:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Reistijd; 6 uur
werktijd; 2 uur?
quote:
Eerst "nu?!?!?!!?!" smsen, m.a.w of ik niet goed snik ben, en vervolgens "ja is goed!" smsenquote:Op maandag 21 december 2009 14:41 schreef nieslief het volgende:
Ook hoi Q. Ik snap de grap niet helemaal ...
quote:Op maandag 21 december 2009 14:38 schreef Qwea het volgende:
ik moest zo lachen.
Een vriend smst ;
" Ik heb this is it!"
-Zien!
"Ik ben thuis"
-Oke! Mike wil hem ook zien. Moet ik wodka meenemen?
"Nu?!?!"
-Ja?
" Oke is goed!"
Ooh en ik heb nieuwe nike air max schoenen
Ah ok.quote:Op maandag 21 december 2009 14:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eerst "nu?!?!?!!?!" smsen, m.a.w of ik niet goed snik ben, en vervolgens "ja is goed!" smsen
Ikkkkkkkkkquote:Op maandag 21 december 2009 14:17 schreef Goodbye het volgende:![]()
Wie van jullie zijn nu allemaal thuis moeten blijven?
Ik heb het werk wel bereikt (3 uur over gedaan..) en we gaan ook weer eerder weg vandaag omdat er weer sneeuw voorspeld wordt.
Ik hoor op de radio ook allemaal kinderellende ineens bij Serious Requestquote:Op maandag 21 december 2009 14:58 schreef JJH het volgende:
Ik heb net nog een staartje ome willem meegepakt op 101tv. Jeugdsentiment!
Wat een heerlijk weer is het trouwens, was ff naar de C&A hier in Zwolle, maar ik ben helemaal omgelopen weer naar huis toe.
Ik geloof dat we hier ook wat eerder wegmogen, al denk niet dat er nog sneeuw komt vandaag als ik naar Buienradar kijk?quote:Op maandag 21 december 2009 14:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ikkkkkkkkk
En ik ga ook binnen nu en een uur weg
Mooooooiquote:Op maandag 21 december 2009 15:01 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook nog een aantal foto's met mijn camera gemaakt, bezig met uploaden.
Een boek!quote:
Ja hoor, ga dr lekker over doooooooooor zou ik zeggenquote:Op maandag 21 december 2009 15:03 schreef JJH het volgende:
Nog even terugkomen op de taarten/pannenkoekenkwestie. Geen oude koeien uit de sloot halen Tombolafan!
Hier waait het en is het flink grijs, ik denk dat het zo weer losgaat. Aldus Rijnmond komt er ook weer paar cm 'in de tweede helft v/d middag'quote:Op maandag 21 december 2009 15:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof dat we hier ook wat eerder wegmogen, al denk niet dat er nog sneeuw komt vandaag als ik naar Buienradar kijk?
Oh echt?quote:Op maandag 21 december 2009 15:07 schreef bigbird het volgende:
Ik heb nog geen bento spul binnen. Ook geen reactie van de verkoopster geloof ik. Wacht ook nog op het pakketje met Lush voor zusje. Hopelijk snel alles binnen en dan foto's maken en hier laten zien(sow, ff spuit 11 er tussendoor.)
Trekt vanuit het zuiden naar het noorden, volgens het nieuws van 15:00 uurquote:Op maandag 21 december 2009 15:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof dat we hier ook wat eerder wegmogen, al denk niet dat er nog sneeuw komt vandaag als ik naar Buienradar kijk?
Ja maar ja, volgens het nieuws zou vandaag ook alle overlast voorbij zijn en ik zag net een foto van een treinbord waarop aangegeven werd dat er van de 30 treinen maar eentje reedquote:Op maandag 21 december 2009 15:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Trekt vanuit het zuiden naar het noorden, volgens het nieuws van 15:00 uur
EBayquote:Op maandag 21 december 2009 15:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Waar hebben jullie je bentobak besteld?
quote:Op maandag 21 december 2009 15:07 schreef bigbird het volgende:
Ik heb nog geen bento spul binnen. Ook geen reactie van de verkoopster geloof ik. Wacht ook nog op het pakketje met Lush voor zusje. Hopelijk snel alles binnen en dan foto's maken en hier laten zien(sow, ff spuit 11 er tussendoor.)
Ik geloof 10 december ofzo.quote:Op maandag 21 december 2009 15:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh echt?
Wanneer heb je het besteld?
Had ik nog niet gezegd, ik denk, ik wacht op het pakket en maak dan fotowsquote:Op maandag 21 december 2009 15:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke Lushjes hebt je besteld?
En sorry als je dat al gezegd had, ik lees maar half bij hier
neee nu laten vallen en woensdag weer wat minder graagquote:Op maandag 21 december 2009 15:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ja, volgens het nieuws zou vandaag ook alle overlast voorbij zijn en ik zag net een foto van een treinbord waarop aangegeven werd dat er van de 30 treinen maar eentje reed
En qua sneeuw zie ik op buienradar.nl echt niets noemenswaardigs aankomen volgens mij
Laat die sneeuw nou nog ff wachten tot woensdag, dan hoef ik er voorlopig niet meer uit alleen met de auto
Ik had mijn bentospullen 24-11 besteld en op 5-12 binnen.quote:
Er werd gister al afgeraden om vandaag te treinen!quote:Op maandag 21 december 2009 15:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ja, volgens het nieuws zou vandaag ook alle overlast voorbij zijn en ik zag net een foto van een treinbord waarop aangegeven werd dat er van de 30 treinen maar eentje reed
En qua sneeuw zie ik op buienradar.nl echt niets noemenswaardigs aankomen volgens mij
Laat die sneeuw nou nog ff wachten tot woensdag, dan hoef ik er voorlopig niet meer uit alleen met de auto
En waaaaaaaaaaaar zijn alle mensen??????quote:Op maandag 21 december 2009 15:13 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Normaal liggen hier voetpaden...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier was t iid strakblauw vanmiddag en nu alweer donkerder grijs aan t wordenquote:Op maandag 21 december 2009 15:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Er werd gister al afgeraden om vandaag te treinen!
En van die buienradar klopt inderdaad. Al zou het me niet verbazen. De lucht is niet meer zo trakblauw als eerder vanmiddag.
Mensen? Niet op de foto.quote:Op maandag 21 december 2009 15:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En waaaaaaaaaaaar zijn alle mensen??????
Ja, die wil ik ook nog hebben.quote:
Oh dat het nog niet binnen is vind ik niet zo erg. Had alleen om een reactie gevraagd en evt een track & trace nummer oid bij verzendingquote:Op maandag 21 december 2009 15:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had mijn bentospullen 24-11 besteld en op 5-12 binnen.
Het kan ook wel goed aan TNT liggen nu, die hebben t erg druk.
Ja, hier is TNT post vorige week gewoon drie dagen niet geweest.quote:Op maandag 21 december 2009 15:25 schreef bigbird het volgende:
[..]
Oh dat het nog niet binnen is vind ik niet zo erg. Had alleen om een reactie gevraagd en evt een track & trace nummer oid bij verzending
Krankzinnig, idd zelf vastlijmenquote:Op maandag 21 december 2009 15:30 schreef JJH het volgende:
Kat vastgelijmd aan snelweg
What the .... !
The horror. Wat een zieke geesten zijn er toch. De dader mogen zo ook op een drukke snelweg vastlijmen, De rechterbaan graag want daar komt mooi veel vrachtverkeer langs.
quote:Op maandag 21 december 2009 15:33 schreef Loveless85 het volgende:
Vanmiddag is het in Limburg weer voorzichtig gaan sneeuwen. Volgens een woordvoerder van het KNMI gaat het om lichte sneeuwval die over het hele land zal trekken.
Er kan enkele centimeters sneeuw vallen, verwacht het meteorologisch instituut. Ook tijdens de avondspits sneeuwt het nog. Pas in de tweede helft van de avond trekken de buien over het noorden van het land weer weg.
In het zuiden sneeuwt het alweer
quote:
Je mag m wel van me lenen als ik m uit heb hoorquote:
Heulllllll nog geen sneeuw hierquote:Op maandag 21 december 2009 15:33 schreef Loveless85 het volgende:
Vanmiddag is het in Limburg weer voorzichtig gaan sneeuwen. Volgens een woordvoerder van het KNMI gaat het om lichte sneeuwval die over het hele land zal trekken.
Er kan enkele centimeters sneeuw vallen, verwacht het meteorologisch instituut. Ook tijdens de avondspits sneeuwt het nog. Pas in de tweede helft van de avond trekken de buien over het noorden van het land weer weg.
In het zuiden sneeuwt het alweer
Had die kat niet mss gewoon toevallig aan de vangrail gelikt?quote:Op maandag 21 december 2009 15:30 schreef JJH het volgende:
Kat vastgelijmd aan snelweg
What the .... !
The horror. Wat een zieke geesten zijn er toch. De dader mogen zo ook op een drukke snelweg vastlijmen, De rechterbaan graag want daar komt mooi veel vrachtverkeer langs.
Track and trace is dr niet met die japanse pakjesquote:Op maandag 21 december 2009 15:25 schreef bigbird het volgende:
[..]
Oh dat het nog niet binnen is vind ik niet zo erg. Had alleen om een reactie gevraagd en evt een track & trace nummer oid bij verzending
Dat mag wel? Misschien helpt hetquote:Op maandag 21 december 2009 15:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Track and trace is dr niet met die japanse pakjes![]()
Ik vind het wel gek want ik kreeg juist hele snelle reactie elke keer van haar.
Wil je dat ik es informeer?
Moet je me even je usernaam van EBay pmmenquote:
Slaapkop.quote:Op maandag 21 december 2009 15:54 schreef DeZwabber het volgende:
zooo eventjes op bed gelegen, de rest van de slaap bewaren voor vannacht
Dat dusquote:Op maandag 21 december 2009 15:49 schreef nokwanda het volgende:
Ik maak dat soort berichtjes niet open. Net als ik de journaalberichten over het ruimen van geiten probeer te mijden. Het maakt me kotsmisselijk, dus struisvogel ik maar.
quote:Op maandag 21 december 2009 15:59 schreef ElisaB het volgende:
F&F [SC] 467 Waar we vanmorgen een dubbele migraineaanval hebben gehad en nu op sterven na dood zijn
quote:Op maandag 21 december 2009 15:59 schreef ElisaB het volgende:
F&F [SC] 467 Waar we vanmorgen een dubbele migraineaanval hebben gehad en nu op sterven na dood zijn
Had je deze al gezien?quote:Op maandag 21 december 2009 15:49 schreef nokwanda het volgende:
Ik maak dat soort berichtjes niet open. Net als ik de journaalberichten over het ruimen van geiten probeer te mijden. Het maakt me kotsmisselijk, dus struisvogel ik maar.
quote:Op maandag 21 december 2009 16:10 schreef ElisaB het volgende:
Het komt wel weer goed hoor liefjens
Maar vandaag mag best snel over zijn van mij
FiPo
Daar had ie vast geen beschadigde voetzooltjes van gekregenquote:Op maandag 21 december 2009 15:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Had die kat niet mss gewoon toevallig aan de vangrail gelikt?
oh sorry, zie je bericht nu pas...quote:Op maandag 21 december 2009 15:03 schreef JJH het volgende:
Nog even terugkomen op de taarten/pannenkoekenkwestie. Geen oude koeien uit de sloot halen Tombolafan!
quote:Op maandag 21 december 2009 16:24 schreef Ynske het volgende:
kookroom is in huis, vanavond wel gehaktballetjes
ja klopt, maar bedacht me dat kookroom veel lekkerder is daarin dan slagroomquote:Op maandag 21 december 2009 16:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
gister zei je slagroom!!! weer niet dus...
quote:Op maandag 21 december 2009 16:27 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben thuis! terugweg ging beduidend sneller gelukkig
quote:Op maandag 21 december 2009 16:27 schreef Goodbye het volgende:Ik ben thuis! terugweg ging beduidend sneller gelukkig
3 uur heen, anderhalf uur terugquote:
Ja ik ben zondag thuis!quote:Op maandag 21 december 2009 16:28 schreef ferrari_rood het volgende:
@oh-oh ben je zondag thuis? dan kom ik zuurvlees etenik moet naar maastricht
Een wat?quote:Op maandag 21 december 2009 16:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Een ontvochtiger ophalen. Nu we hier verplicht nog moeten blijven wonen ben ik het gedrup zat. Kijken of zo'n apparaat iets uit kan halen.
quote:Op maandag 21 december 2009 16:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
3 uur heen, anderhalf uur terug![]()
Maar voor vanavond/vannacht voorspellen ze meer sneeuw en ook ijzel!En morgen moet ik het OV
Gelukkig hebben ze op mijn werk al gezegd dat ik het gewoon moet proberen en als het niet gaat, dan gaat het niet. Die vonden het al fantastisch dat ik er vandaag toch was
Dat scheelt wel anderhalf uur. Ben benieuwd naar jouw avonturen morgen.....quote:Op maandag 21 december 2009 16:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
3 uur heen, anderhalf uur terug![]()
Maar voor vanavond/vannacht voorspellen ze meer sneeuw en ook ijzel!En morgen moet ik het OV
Gelukkig hebben ze op mijn werk al gezegd dat ik het gewoon moet proberen en als het niet gaat, dan gaat het niet. Die vonden het al fantastisch dat ik er vandaag toch was
Die haalt de vochtigheid uit huis als het klopt.quote:Op maandag 21 december 2009 16:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een wat?
En hoezo blijven jullie daar verplicht wonen, heb ik iets gemist?
Ik ookquote:Op maandag 21 december 2009 16:34 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dat scheelt wel anderhalf uur. Ben benieuwd naar jouw avonturen morgen.....
Ah ok, ik hoop voor je dat het werktquote:Op maandag 21 december 2009 16:35 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Die haalt de vochtigheid uit huis als het klopt.
't Lijkt me een erg goed boek.quote:Op maandag 21 december 2009 15:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je mag m wel van me lenen als ik m uit heb hoor
Maar je wilt niet wonen met een ontvochtiger in huis, vrees ik zomaar. Die dingen stoken de keet behoorlijk op (althans, dat deed die van ons). Je kan nog bijna beter ergens een airco halenquote:Op maandag 21 december 2009 16:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Die haalt de vochtigheid uit huis als het klopt.
Die hebben we ook al.quote:Op maandag 21 december 2009 16:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar je wilt niet wonen met een ontvochtiger in huis, vrees ik zomaar. Die dingen stoken de keet behoorlijk op (althans, dat deed die van ons). Je kan nog bijna beter ergens een airco halen
Balen zeg! Waar komt al dat water vandaan?quote:Op maandag 21 december 2009 16:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Die hebben we ook al.
Dit is zo ongeveer het enige wat ik nog kan bedenken
ja, wij hadden er een op het werk...quote:Op maandag 21 december 2009 16:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar je wilt niet wonen met een ontvochtiger in huis, vrees ik zomaar. Die dingen stoken de keet behoorlijk op (althans, dat deed die van ons). Je kan nog bijna beter ergens een airco halen
Ik ben PJ Harvey fan dus ik vind m ook wel wat hebbenquote:Op maandag 21 december 2009 16:40 schreef Strega het volgende:
[..]
't Lijkt me een erg goed boek.
Ik ben sowieso een Nick Cave adept.
quote:Op maandag 21 december 2009 16:42 schreef oh-oh het volgende:
Voor ik het vergeet, today's bento:
[ afbeelding ]
Onderste bakje 2 pannekoeken, een zakje suiker ( vriendin pikte een hele handvol van die stoere dierenprint suikerzakjes in Ouwehands deze zomer, nu staan ze wel vet hip in mn bento) . Bovenste bakje , tutti frutti, chocotoffjes en hagelslag voor op de pannekoek
Ja, las net nog een goed stuk daarover op de site van de fam. Bofkont. www.familiebofkont.nlquote:Op maandag 21 december 2009 15:49 schreef nokwanda het volgende:
Waarom is verhuizen uit den boze?quote:Op maandag 21 december 2009 16:42 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Die hebben we ook al.
Dit is zo ongeveer het enige wat ik nog kan bedenken
Ik twijfel nog een beetje. Ik heb net gegeten, gerookt en gedronken en dat bevalt tot zover wel. Maar een dubbele hakt er altijd stevig in (nou ja, 'altijd'; pas een keer eerder gehad eigenlijk).quote:Op maandag 21 december 2009 16:43 schreef tombolafan het volgende:
Gaat het weer een beetje, mevrouw B?
Gatver...Beterschap.quote:Op maandag 21 december 2009 15:59 schreef ElisaB het volgende:
Ik las heel even "chocotoffjes voor op de pannekoek" (zonder n? echt??) en ik dacht; wat een goed idee!!! Maar alleen de hagelslag was voor de pannekoek zeker?quote:Op maandag 21 december 2009 16:42 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Onderste bakje 2 pannekoeken, een zakje suiker ( vriendin pikte een hele handvol van die stoere dierenprint suikerzakjes in Ouwehands deze zomer, nu staan ze wel vet hip in mn bento) . Bovenste bakje , tutti frutti, chocotoffjes en hagelslag voor op de pannekoek
Ja droeftoetertjequote:Op maandag 21 december 2009 16:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik las heel even "chocotoffjes voor op de pannekoek" (zonder n? echt??) en ik dacht; wat een goed idee!!! Maar alleen de hagelslag was voor de pannekoek zeker?
Mmmm, fingerlicking goodquote:Op maandag 21 december 2009 16:42 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Joehoeeequote:
In die 20 minuten ben je toch op en neer gelopen naar de friettent?quote:Op maandag 21 december 2009 16:49 schreef MrSubtle het volgende:
gudverdegudver... ik heb me de hele dag al verheugd op frietjes... tot ik me zojuist realiseerde dat ik dan eerst 20 minuten moet gaan sneeuwruimen en krabben en zo...
Ik eet wel brood
Niks in huis om ze zelf te maken?quote:Op maandag 21 december 2009 16:49 schreef MrSubtle het volgende:
gudverdegudver... ik heb me de hele dag al verheugd op frietjes... tot ik me zojuist realiseerde dat ik dan eerst 20 minuten moet gaan sneeuwruimen en krabben en zo...
Ik eet wel brood
quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 16:27 schreef tombolafan het volgende:
Oh en mrS; mn neef heeft er vanmorgen 2,5 uur over gedaan om van Amsterdam naar de Bilt te komen (normaal 45 minuten)
zou dus wel heeeeeeel ruim van tevoren gaan rijden...
Ook dat, zeker in Weertquote:Op maandag 21 december 2009 16:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In die 20 minuten ben je toch op en neer gelopen naar de friettent?
Ja lekker, 20 minuten koude frietjesquote:Op maandag 21 december 2009 16:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In die 20 minuten ben je toch op en neer gelopen naar de friettent?
aaaaah, wat sneu!quote:Op maandag 21 december 2009 16:49 schreef senesta het volgende:
Nou, Hummer kwam al rillend mee naar huis en hij voelde zo koud en wiebelig.
Hij ligt nu onder een dekentje en met een waterkruik op mijn schoot al de hele tijd te slapen.
Hij heeft nog best een litteken vind ik en ook een kap mee gekregen, dat word een drama
Gelukkig issie thuisquote:Op maandag 21 december 2009 16:49 schreef senesta het volgende:
Hij ligt nu onder een dekentje en met een waterkruik op mijn schoot al de hele tijd te slapen.
Hij heeft nog best een litteken vind ik en ook een kap mee gekregen, dat word een drama
die had ik gemistquote:
Ahwquote:Op maandag 21 december 2009 16:49 schreef senesta het volgende:
Aww, wel een goede gelegenheid om 'm eens heel goed te vertroetelenquote:Op maandag 21 december 2009 16:49 schreef senesta het volgende:
NU!!!quote:Op maandag 21 december 2009 16:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
die had ik gemist
Jeeee echt zo lang?we vliegen om half 3 ... geen idee hoe laat ik dan nog moet vertrekken
Bij ons ook, alleen maar lachen om de falers die het niet hadden gehaald, en verder was er amper 1/3e van het hele bedrijf aanwezig, dus weinig te doenquote:Op maandag 21 december 2009 16:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
JoehoeeeNog een beetje kunnen werken? Bij mij op de afdeling was het één en al gein
Awww.quote:Op maandag 21 december 2009 16:49 schreef MrSubtle het volgende:
Ik eet wel brood
quote:Op maandag 21 december 2009 16:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
NU!!!
EET DIE FRIETJES MAAR ONDERWEG ERGENS!!!!!!
Je bent een genie!!!!quote:
Bij ons waren het allemaal mensen uit één streek die niet kwamen vandaag, daar reden dus écht geen treinen. Verder was het vrij druk nog op onze afdelingquote:Op maandag 21 december 2009 16:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bij ons ook, alleen maar lachen om de falers die het niet hadden gehaald, en verder was er amper 1/3e van het hele bedrijf aanwezig, dus weinig te doen
Oh, als hem uit hebt wil ik hem wel graag lenen, maar als liever geen bolken uitleent begrijp ik dat ook.quote:Op maandag 21 december 2009 16:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben PJ Harvey fan dus ik vind m ook wel wat hebben![]()
Ik heb nog een boek van m, weet de titel ff niet zo snel.
Wil je het boek lenen of koop je m liever zelf?
quote:Op maandag 21 december 2009 16:49 schreef Cat22 het volgende:
Thuis. Klaar met werk. Blegh, ik ga weer eens te snel blijkbaar.
quote:Op maandag 21 december 2009 16:49 schreef senesta het volgende:
Ik wilde bijna zeggen laat wat bezorgen maar dat kennen ze ook al niet in Weert.quote:
Ik ga gewoon een taxi bellen om mijn frietjes te laten ophalen bij de frituurquote:Op maandag 21 december 2009 16:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wilde bijna zeggen laat wat bezorgen maar dat kennen ze ook al niet in Weert.
Oh ik eet vandaag trouwens ook zuurvlees![]()
Portie uit de diepvries , en gebakken aardappeltjes uit de oven van gisteren, en rood moos
Ik weet niet of ik m dan al uit heb , mss wel, ik wil m wel uitlenen anders had ik t niet aangeboden natuurlijkquote:Op maandag 21 december 2009 16:54 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh, als hem uit hebt wil ik hem wel graag lenen, maar als liever geen bolken uitleent begrijp ik dat ook.
(Lezen, een van de fijnste dingen in het ziekenhuis)
Ik zie je dr toe in staatquote:Op maandag 21 december 2009 16:56 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ga gewoon een taxi bellen om mijn frietjes te laten ophalen bij de frituur
Whehehehe.quote:
Wat geweldig, die Shar-Pei in FEE!quote:Op maandag 21 december 2009 16:45 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hier is de kaartenbezorger.![]()
Hoop dat je deze wel wilt lezen.![]()
"You've Got a Friend in FEE".
roodmoos?quote:Op maandag 21 december 2009 16:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wilde bijna zeggen laat wat bezorgen maar dat kennen ze ook al niet in Weert.
Oh ik eet vandaag trouwens ook zuurvlees![]()
Portie uit de diepvries , en gebakken aardappeltjes uit de oven van gisteren, en rood moos
ik ben al aan het googlen hoorquote:
Ik dacht al dat je die gemist had...quote:Op maandag 21 december 2009 16:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
die had ik gemist
Jeeee echt zo lang?we vliegen om half 3 ... geen idee hoe laat ik dan nog moet vertrekken
Jaaaaaaa.quote:
Ze bedoelt roet moosquote:
quote:
Nee rood.quote:
Ja vast, Nick Cave was toen al zo verbaasd dat z'n "Murderballads" zo'n hit waren. Hij vond het zelf nogal een zwart album.quote:Op maandag 21 december 2009 16:49 schreef oh-oh het volgende:
Voor Strega:
Wist je dat die twee een hele poos gedate hebben?
Wat zal dat een vrolijke boel geweest zijn bij hun thuis
Ik heb zowaar serieus gewerkt. En toen praktisch gekeken naar de mogelijkheden die het slechte weer bood icm mijn afspraak. Maar ik heb net al te horen gekregen mijn oplossing niet goed is. Baas gaat me er nog over aanspreken.quote:Op maandag 21 december 2009 16:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bij ons ook, alleen maar lachen om de falers die het niet hadden gehaald, en verder was er amper 1/3e van het hele bedrijf aanwezig, dus weinig te doen
quote:Op maandag 21 december 2009 16:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je deze al gezien?Daar vrolijk je vast weer van op
"You've Got a Friend in FEE".
Als ik dat eens wistquote:Op maandag 21 december 2009 16:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Balen zeg! Waar komt al dat water vandaan?
Nou, dat valt dan wel tegen, wat voor narcose heeft hij gehad?quote:Op maandag 21 december 2009 16:49 schreef senesta het volgende:
Dat nr met Kylie Meneukme vond ik ook geweldigquote:Op maandag 21 december 2009 17:00 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja vast, Nick Cave was toen al zo verbaasd dat z'n "Murderballads" zo'n hit waren. Hij vond het zelf nogal een zwart album.
ECHT?quote:Op maandag 21 december 2009 17:01 schreef MrSubtle het volgende:
De taxi-centrale vond het een stom idee"er zijn ook mensen die naar huis willen, die gaan voor"
Nou, dan hou ik me aanbevolen!quote:Op maandag 21 december 2009 16:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik m dan al uit heb , mss wel, ik wil m wel uitlenen anders had ik t niet aangeboden natuurlijkEn je hoeft dr niet zuinig mee te doen, ik lees altijd in bad dus mijn boeken zien dr nooit netjes uit.
Maar ze ruiken wel lekker!
Komt goed!quote:
Lees jij in het Engelsquote:Op maandag 21 december 2009 16:54 schreef Strega het volgende:
Oh, als hem uit hebt wil ik hem wel graag lenen, maar als liever geen bolken uitleent begrijp ik dat ook.
(Lezen, een van de fijnste dingen in het ziekenhuis)
quote:Op maandag 21 december 2009 17:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb zowaar serieus gewerkt. En toen praktisch gekeken naar de mogelijkheden die het slechte weer bood icm mijn afspraak. Maar ik heb net al te horen gekregen mijn oplossing niet goed is. Baas gaat me er nog over aanspreken.
Ik ben er helemaal naar van.Al is het wel zo dat ik wellicht wat te solistisch denk tegenwoordig na een solo werkplek.
Blegh. Op dit moment was ik vanmorgen liever thuisgebleven.
In dat geval ben je ziek, en was dat de reden dat je vroeg naar huis ging.quote:Op maandag 21 december 2009 17:03 schreef Cat22 het volgende:
En ik heb het koud. Ook al staat de verwarming aan.
*heeft heel veel medelijden met zichzelf*
Neem even wat lekkers te drinken.quote:Op maandag 21 december 2009 17:03 schreef Cat22 het volgende:
En ik heb het koud. Ook al staat de verwarming aan.
*heeft heel veel medelijden met zichzelf*
pfffffffff nog 2 uur... en nu slapen de kinderen gelukkig, maar vaders is ook thuis dus ik moet me af en toe inhouden...quote:
Soms wel maar niet altijd.quote:Op maandag 21 december 2009 17:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lees jij in het Engels
Ik kan dat niet
Zo zit het niet helemaal, collega belde me om iets door te geven en gaf aan dat baas haar aangesproken had. Morgen heb ik vrij, ik weet zeker dat baas woensdag binnen 5 minuten bij me op de kamer zit. Maar goed ook, dan heb ik het maar gehad.quote:Op maandag 21 december 2009 17:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En waarom moet jij via via horen dat hij je erover aan gaat spreken? Dat vind ik op zijn minst niet kunnen van hem; als hij problemen heeft met je beslissing dan kan ie dat toch gewoon tegen jou zeggen?
Maar het is natuurlijk wel vervelend...![]()
Zou misschien morgen gewoon op hem afstappen en t gesprek aangaan...
Schaf een frituurpan aan en leg friet in de vriezer, lijkt je dat geen optie?quote:Op maandag 21 december 2009 16:56 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ga gewoon een taxi bellen om mijn frietjes te laten ophalen bij de frituur
Nick Cave moet je sowieso toch niet vertaald gaan lezen?quote:Op maandag 21 december 2009 17:15 schreef Strega het volgende:
[..]
Soms wel maar niet altijd.
Het vervelende van vertaalde boeken is vaak dat de uitgeverij van een reeks een paar delen uitgeeft en er daarna mee kapt, waarschijnlijk niet lonend genoeg. Dus sommige engels..
En sowieso van een hoop boeken die ik wil lezen is dan geen Nederlandse vertaling.
Ik doe het heel af en toe. Maar ik lees alleen maar in bed, voor het slapengaan. En dan wil Engels lezen al helemaal niet lukken...quote:Op maandag 21 december 2009 17:15 schreef Strega het volgende:
Soms wel maar niet altijd.
Het vervelende van vertaalde boeken is vaak dat de uitgeverij van een reeks een paar delen uitgeeft en er daarna mee kapt, waarschijnlijk niet lonend genoeg. Dus sommige engels..
En sowieso van een hoop boeken die ik wil lezen is dan geen Nederlandse vertaling.
Oh dat haatte ik altijd, ik heb vroeger 2 adressen gehad waar de vader wel es thuis was als ik op moest passen, vreselijk.quote:Op maandag 21 december 2009 17:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
pfffffffff nog 2 uur... en nu slapen de kinderen gelukkig, maar vaders is ook thuis dus ik moet me af en toe inhouden...
En Schiphol staat vol reizigers die niet verder kunnenquote:Op maandag 21 december 2009 17:16 schreef Greys het volgende:
Schaf een frituurpan aan en leg friet in de vriezer, lijkt je dat geen optie?
Verder is het een drama en rijden er amper treinen, dus hoe ga je dat nou doen morgen?
Ik lees alleen in het engels als ik op vakantie ben en mijn boeken zijn uitquote:Op maandag 21 december 2009 17:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik doe het heel af en toe. Maar ik lees alleen maar in bed, voor het slapengaan. En dan wil Engels lezen al helemaal niet lukken...
boeken altijd in het engelsquote:Op maandag 21 december 2009 17:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nick Cave moet je sowieso toch niet vertaald gaan lezen?
Dan is het authentieke dr wel van af vind ik.
Ik lees nu het hele ouvre van Murakami, maar de Nederlandse vertalingen vond ik bagger en mijn Japans is niet zo best, dus die lees ik in het Engels, die zijn veel prettiger vertaald
Laat m nou maar moeder thereeeeeeesaquote:Op maandag 21 december 2009 17:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Verder is het een drama en rijden er amper treinen, dus hoe ga je dat nou doen morgen?
In plaats van dat ie dan ff belt, ipv dat je nog twee dagen in spanning zitquote:Op maandag 21 december 2009 17:16 schreef Cat22 het volgende:
Zo zit het niet helemaal, collega belde me om iets door te geven en gaf aan dat baas haar aangesproken had. Morgen heb ik vrij, ik weet zeker dat baas woensdag binnen 5 minuten bij me op de kamer zit. Maar goed ook, dan heb ik het maar gehad.
Het zal allemaal wel met een sisser aflopen, maar ik vind het altijd zo rottig als anderen vinden dat ik iets verkeerd doe. Ik meende dat ik mijn oplossing goed had doorgegeven aan de baas, daar had ik wellicht duidelijker in moeten zijn. Waardoor hij zich in een gesprek met mijn collega na mijn vertrek pas realiseerde hoe ik het in gedachte had. Ik moet gewoon nog meer gaan overleggen, ook al vind ik dat niet altijd nodig. Zo werkt het nu eenmaal daar. En daar moet ik aan wennen.
Ik was gewoon benieuwd of hij al wat had afgesproken inmiddelsquote:Op maandag 21 december 2009 17:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Laat m nou maar moeder thereeeeeeesa![]()
MrS is een grote jongen, heeft de hele wereld al over gereisd, die komt wel in Amsterdam morgen!
( en zo niet, dan wassie gewaarschuwd)
Je hey, behalve Nederlandsche literatuur natuurlijkquote:
Je doet er wel een stuk langer mee (ik in elk geval) en na afloop kun je 'm zonder problemen nog een keer lezen, omdat je er de eerste keer van hol van begrepen hebt (ik in elk geval)quote:Op maandag 21 december 2009 17:19 schreef Greys het volgende:
Ik lees alleen in het engels als ik op vakantie ben en mijn boeken zijn uitDan haal ik nog wat boeken er bij, maar die zijn dan altijd in het engels.
Ik vind dat je daar best morgen vrij voor kunt nemen.quote:Op maandag 21 december 2009 17:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was gewoon benieuwd of hij al wat had afgesproken inmiddels
Ik ga hem niet brengen ofzo hoor, dán was ik Moeder Theresa
quote:Op maandag 21 december 2009 17:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je doet er wel een stuk langer mee (ik in elk geval) en na afloop kun je 'm zonder problemen nog een keer lezen, omdat je er de eerste keer van hol van begrepen hebt (ik in elk geval)
ja duhquote:Op maandag 21 december 2009 17:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je hey, behalve Nederlandsche literatuur natuurlijk
Vanuit de baas zijn kant gezien is dat natuurlijk stiekem best 'logisch'quote:Op maandag 21 december 2009 17:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
In plaats van dat ie dan ff belt, ipv dat je nog twee dagen in spanning zit
Nee, helemaal mee eens. Ik kreeg een paar jaar geleden van een vriend een prachtige biografie van Kurt Cobain. Met kopieën van z'n tekeningen en zo, uit z'n dagboek. Daar was vertaald niks van overgebleven.quote:Op maandag 21 december 2009 17:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nick Cave moet je sowieso toch niet vertaald gaan lezen?
Dan is het authentieke dr wel van af vind ik.
Ik lees nu het hele ouvre van Murakami, maar de Nederlandse vertalingen vond ik bagger en mijn Japans is niet zo best, dus die lees ik in het Engels, die zijn veel prettiger vertaald
quote:Op maandag 21 december 2009 16:47 schreef oh-oh het volgende:
Pannekoek schrijf ik eigen spelling hoor, ik bak die dingen in 1 pan, dus zonder n
Ik woon een half uur van schiphol!quote:Op maandag 21 december 2009 17:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was gewoon benieuwd of hij al wat had afgesproken inmiddels
Ik ga hem niet brengen ofzo hoor, dán was ik Moeder Theresa
Helemaal omdat ie misschien helemaal niet weet dat zij weet dat hij het woensdag gaat zeggen (dan weet ie dus ook niet dat ze in de stress zit)quote:Op maandag 21 december 2009 17:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanuit de baas zijn kant gezien is dat natuurlijk stiekem best 'logisch'Die denkt 'ik zie haar toch woensdag'. Denk niet dat er veel bazen zijn die daar dan speciaal over gaan bellen om jou niet in spanning te laten zitten als je er de volgende dag niet bent
![]()
Dan zou Cat misschien het beste zelf nog morgenochtend even kunnen bellen om te vragen 'ik hoorde dat-en-dat en wat is er aan de hand?'.
Maar wel klote hoor Cat, ik zou me er ook naar bij voelen
Eten, koffie en melk deden redelijke wonderen; voel me wel wat beter. Kan weer aardig recht vooruit kijken. Moet zo bij paps en mams gaan eten. Ik ben er nog niet zo zeker van dat ik dat erg zie zitten, maar we zullen het meemaken!quote:
Met een beetje mazzel voelt Conchita zich over drie dagen weer een stúk beterquote:Op maandag 21 december 2009 17:27 schreef trovey het volgende:.....net met Conchita naar de dierenarts geweest en wat ik al dacht....het gebitje....1 tand voorin wiebelt en de rest is aan de bovenkant is gewoon goor (zover we nu kunnen zien)....vreemd genoeg zijn de tandjes aan de onderkant 'nog behoorlijk schoon voor een hondje van haar leeftijd
. Morgen om 8.00 uur brengen en dan gaan ze met een aangepaste narcose (i.v.m. haar niertjes) de boel renoveren.....afspraak van woensdag voor enten van beiden wort dan verschoven naar 10 dagen later als Conchita voor controle moet komen, dan bespreken we meteen hoe het met het gebit van Sasha moet. Morgenmiddag ook met Palle voor het wetenschappelijke onderzoek van de nieren en met Sylvester voor de snotterigheid naar de andere dierenarts...dierenarts....arts.... en hé ik hoor een echo.....oh dat is de holle ruimte in mijn portemonee
quote:Op maandag 21 december 2009 17:27 schreef trovey het volgende:
.....net met Conchita naar de dierenarts geweest en wat ik al dacht....het gebitje....1 tand voorin wiebelt en de rest is aan de bovenkant is gewoon goor (zover we nu kunnen zien)....vreemd genoeg zijn de tandjes aan de onderkant 'nog behoorlijk schoon voor een hondje van haar leeftijd
. Morgen om 8.00 uur brengen en dan gaan ze met een aangepaste narcose (i.v.m. haar niertjes) de boel renoveren.....afspraak van woensdag voor enten van beiden wort dan verschoven naar 10 dagen later als Conchita voor controle moet komen, dan bespreken we meteen hoe het met het gebit van Sasha moet. Morgenmiddag ook met Palle voor het wetenschappelijke onderzoek van de nieren en met Sylvester voor de snotterigheid naar de andere dierenarts...dierenarts....arts.... en hé ik hoor een echo.....oh dat is de holle ruimte in mijn portemonee
Toen ik het hoorde had ik nog kunnen bellen, maar ik weet niet of baas weet dat collega mij vooringelicht heeft. Dus feitelijk hoor ik nog niks te weten. Eerlijk gezegd had ik ook liever niks geweten maar ja, we zien het wel over 2 dagen. Het is ook weer niet zo drahamatisch dat we acuut en meteen contact moeten hebben. En het zal ook wel weer overwaaien. Ik ben gewoon niet zo goed met kritiek ontvangen.quote:Op maandag 21 december 2009 17:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanuit de baas zijn kant gezien is dat natuurlijk stiekem best 'logisch'Die denkt 'ik zie haar toch woensdag'. Denk niet dat er veel bazen zijn die daar dan speciaal over gaan bellen om jou niet in spanning te laten zitten als je er de volgende dag niet bent
![]()
Dan zou Cat misschien het beste zelf nog morgenochtend even kunnen bellen om te vragen 'ik hoorde dat-en-dat en wat is er aan de hand?'.
Maar wel klote hoor Cat, ik zou me er ook naar bij voelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het is alleen zo vervelend dat ik telkens achter afspraken kom door er met mijn grote poten doorheen te klotsen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 21 december 2009 17:31 schreef Cat22 het volgende:
Het is alleen zo vervelend dat ik telkens achter afspraken kom door er met mijn grote poten doorheen te klotsen.
En zo is het!quote:Op maandag 21 december 2009 17:33 schreef Strega het volgende:
Vandaag (als in bijna nu)winterzonnewende.
Dan hebben we de langste nacht'kortste dag weer gehad.
Dan nog een paar daagjes voor inkeer en zelfreflectie, goede voornemens'plannen voor het nieuwe jaar en dan hup: Naar het VOORJAAR!
Tja en meestal komt het ook zo onverwacht, of net op zondag.quote:Op maandag 21 december 2009 17:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Arme Conchita![]()
Maar wel fijn dat het te verhelpen is.
En dat DA's duur zijn ben ik de afgelopen maand wel achtergekomen, maar ja....tis voor je beestje he?
quote:
quote:
Dan kun je het inderdaad beter stilhouden, anders breng je die collega weer in een benarde positie... En in de tussentijd gewoon oefenen met kritiek ontvangen:quote:Op maandag 21 december 2009 17:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Toen ik het hoorde had ik nog kunnen bellen, maar ik weet niet of baas weet dat collega mij vooringelicht heeft. Dus feitelijk hoor ik nog niks te weten. Eerlijk gezegd had ik ook liever niks geweten maar ja, we zien het wel over 2 dagen. Het is ook weer niet zo drahamatisch dat we acuut en meteen contact moeten hebben. En het zal ook wel weer overwaaien. Ik ben gewoon niet zo goed met kritiek ontvangen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ow ja... wij hebben echt maanden achtereen steeds óf 's nachts, óf in het weekend, óf op feestdagen bij de DA gezeten. Op een gegeven moment zei de DA: "Tot over twee weken; dan heb ik ook weer dienst in het weekend."quote:Op maandag 21 december 2009 17:36 schreef Strega het volgende:
Tja en meestal komt het ook zo onverwacht, of net op zondag.
Dat is het dus. Bij een aantal dingen vind ik het vanzelfsprekend dat je als medewerker wat ruimte krijgt om het te organiseren, maar dat kan dan niet. Gevolg is dat baas niet van alles op de hoogte is, terwijl de tent prima draait. Kom ik eerlijk uit voor mijn afspraak, dan word ik erop aangesproken. Dat stimuleert niet om open richting leidinggevende toe te blijven. Maar dat is niet de kant die ik opwil. Effe balans zoeken dus.quote:Op maandag 21 december 2009 17:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik had dat bij m'n vorige baan ook; veel vrijheid en als ik bijv. vrij wilde of ff niet bereikbaar was, dan kwam dat gewoon in m'n agenda waar iedereen bij kon.
Hier moet ik ook heel erg wennen; alles wordt overlegd, doorgepraat en nog es overlegd.
Is eerlijk gezegd niet zo mijn ding
quote:Op maandag 21 december 2009 17:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan kun je het inderdaad beter stilhouden, anders breng je die collega weer in een benarde positie... En in de tussentijd gewoon oefenen met kritiek ontvangen:
Cat, ik vind het niet kunnen dat jij JJH geslagen hebt in jullie huwelijksnacht![]()
Cat, ik vind je UI stom
Dat werkt niet, is niet ehecht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(en m'n UI is stom
)
quote:[..]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
en 26 keer scrollen om door een pagina heen te komen!quote:Op maandag 21 december 2009 17:41 schreef Strega het volgende:
Hiep hiep hoera!!! Pagan heeft mijn draadloze netbook nu draadloos aan de praat.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan nu bankhangen en slow chatten!![]()
![]()
![]()
![]()
Wij zaten ook vaak 's avonds of in het weekend bij de DA... Gelukkig heeft de onze een 24 uursdienst, maar de kosten worden er niet minder op...quote:Op maandag 21 december 2009 17:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja... wij hebben echt maanden achtereen steeds óf 's nachts, óf in het weekend, óf op feestdagen bij de DA gezeten. Op een gegeven moment zei de DA: "Tot over twee weken; dan heb ik ook weer dienst in het weekend."
quote:Op maandag 21 december 2009 17:16 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 december 2009 17:46 schreef DeZwabber het volgende:
exact nu zonnewende
edit: kut, over 1 minuut dan![]()
Brave jongen. Die frituur is trouwens van een kennis van me.quote:Op maandag 21 december 2009 17:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]ik was niet heel serieus hoor
ik ben gewoon net naar de frituur gewandeld en heb lekker gegeten...
Goede reis alvast! Ik zou echt op tijd vertrekken. En bidden dat er vannacht geen sneeuw valt.quote:We rijden morgen met de auto, parkeren bij schiphol. We vliegen om half drie, dus vertrekken gewoon heel vroeg
Bankhangen en SCen is heerlijk! En je stats vliegen omhoog.quote:Op maandag 21 december 2009 17:41 schreef Strega het volgende:
Hiep hiep hoera!!! Pagan heeft mijn draadloze netbook nu draadloos aan de praat.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan nu bankhangen en slow chatten!![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, welke? Jaco, die bij de kerk, of die bij de super? Ik zit hier namelijk tussen 3 frituurs inquote:Op maandag 21 december 2009 17:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Brave jongen. Die frituur is trouwens van een kennis van me.
Heeft BH 3 frituurs?quote:Op maandag 21 december 2009 17:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh, welke? Jaco, die bij de kerk, of die bij de super? Ik zit hier namelijk tussen 3 frituurs in(daarom was het ook bepaald niet serieus daarstraks
). Ik haal ze bij de kerk, die zijn het lekkerst
gefrituurde hostiesquote:Op maandag 21 december 2009 17:52 schreef MrSubtle het volgende:
Ik haal ze bij de kerk, die zijn het lekkerst
Bedanktquote:Op maandag 21 december 2009 17:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel voelt Conchita zich over drie dagen weer een stúk beter
Als we met de pet rondmoeten, dan horen we dat graag
Bedanktquote:
Kerk = handgesneden fritesquote:Op maandag 21 december 2009 17:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heeft BH 3 frituurs?![]()
![]()
Die kennis van me heeft volgens mij die bij de Super. Precies weet ik het niet, is een bietje een vage kennis.
Stelletje ongezonde vreetzakken daar, dat er een markt is voor 3 frituurs.quote:Op maandag 21 december 2009 17:56 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kerk = handgesneden frites
Super = diepvriesfrites
Jaco = McDonalds frites
Allemaal binnen 200 meter afstand van elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Als je krap komt te zitten, gewoon laten weten hoor! Wij van F&F zijn goed in geld inzamelen.quote:Op maandag 21 december 2009 17:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Bedankt...hopelijk voelt ze zich straks weer wat beter....ze zat verschrikkelijk te bibberen en te jammeren op de behandeltafel (ja Conchita is een schoolvoorbeeld van een "dramaqueen"
)....financieel zal het deze maand inderdaad weer een krap maandje worden maar als ik geen geld meer heb voor eten dan laat ik hier graag mijn rekeningnummer achter
. Morgen ga ik maar met de auto naar de andere dierenarts toe....brommer is me te link met een kat op het plateau en eentje in eentje in een tas om de schouder...als ik zou vallen zou ik het mezelf niet vergeven
[..]
Bedankt
quote:Op maandag 21 december 2009 17:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Arme Conchita![]()
Maar wel fijn dat het te verhelpen is.
En dat DA's duur zijn ben ik de afgelopen maand wel achtergekomen, maar ja....tis voor je beestje he?
quote:Prognose voor dinsdag 22 december
Houdt u ook morgen rekening met een zeer beperkte dienstregeling. Maak, indien mogelijk, morgen geen gebruik van de trein.
Excuses voor het ongemak.
Oh, ik ben bang dat ik niet ga werken morgenquote:
quote:Komende nacht trekt een volgend gebied met sneeuw naar alle waarschijnlijkheid over het zuidoosten van het land. In de loop van de nacht en dinsdagochtend bestaat er in die regio ook kans op IJZEL. Het kan dan ook weer verraderlijk glad worden.
We zijn ondertussen bijna een week verder na de eerste sneeuwval, maar de NS heeft nog steeds de boel niet op orde...quote:
Gek is dat hoor, mensen die heel vaak wisselen van UI is geen probleem, maar mensen die 5 jaar hetzelfde icoontje hebben zijn plots moeilijk te herkennenquote:Op maandag 21 december 2009 18:09 schreef Nonneke het volgende:
[..]
sapperdeflap !
moet er zelf ook aan wennen, heb sinds 2004 Flippy gehad![]()
quote:Op maandag 21 december 2009 17:36 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja en meestal komt het ook zo onverwacht, of net op zondag.
En wie hangt er nu bank met een optiefe muis???quote:Op maandag 21 december 2009 17:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en 26 keer scrollen om door een pagina heen te komen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Jij bent wel een hebbert he, alle sneeuw voor jezelf houden.quote:Op maandag 21 december 2009 18:16 schreef Greys het volgende:
Net lopend boodschappen wezen doen, want Heer G kwam me met de auto van het werk halen en we kwamen de wijk weer amper in. Drie keer achteruit gemoeten om het lange niet al te steile hellinkje op te komen
Dus die wilde niet weer weg met de auto. En jawel, het begon onderweg tijdens het lopen weer keihard te sneeuwen en het gaat weer gestaag door. En de buurvrouw haar auto maar uitgraven voor morgen, die kan waarschijnlijk weer opnieuw beginnen morgen
quote:Op maandag 21 december 2009 18:08 schreef Strega het volgende:
nu, dit is de eerste met netbook. Scrollen is even wennen.
Je mag het aaaaaaaaaallemaal hebben als je wilt!quote:Op maandag 21 december 2009 18:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent wel een hebbert he, alle sneeuw voor jezelf houden.![]()
Ik zit toch echt niet in het Zuiden, bij het KNMI roepen ze ook maar wat hequote:Ik zit nog te wachten op het sneeuwfront wat ons vanuit het zuiden ging belagen.
Als ik jullie was hield ik de vluchtinfo goed in de gaten vannacht. Ook al kan hij vertrekken vanaf Schiphol, tis maar de vraag of hij kan landen in Aberdeen.quote:Op maandag 21 december 2009 18:17 schreef Greys het volgende:
En de NS maar roepen dat je niet met de trein moet gaan maar met de auto, en de ANWB maar roepen dat je vooral de auto niet in moet![]()
Heer G moet morgenochtend heul vroeg op Schiphol zijn, om 6.00 uur weg normaal zonder sneeuw, dus nu nog eerder, even een dagje op en neer naar Aberdeen. Ben benieuwd of dat gaat werken...
Ja, kom maar hier met die sneeuw!quote:Op maandag 21 december 2009 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Je mag het aaaaaaaaaallemaal hebben als je wilt!
[..]
Ik zit toch echt niet in het Zuiden, bij het KNMI roepen ze ook maar wat he
ja hequote:Op maandag 21 december 2009 18:08 schreef Strega het volgende:
nu, dit is de eerste met netbook. Scrollen is even wennen.
Ik heb net pap gebeld, we vertrekken om half 8 hier... en vertrekken om 14.30 ... dat is 6 (!) uur ... moet toch voldoende zijn he?quote:Op maandag 21 december 2009 18:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik jullie was hield ik de vluchtinfo goed in de gaten vannacht. Ook al kan hij vertrekken vanaf Schiphol, tis maar de vraag of hij kan landen in Aberdeen.
7.quote:Op maandag 21 december 2009 18:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb net pap gebeld, we vertrekken om half 8 hier... en vertrekken om 14.30 ... dat is 6 (!) uur ... moet toch voldoende zijn he?
7 inderdaad zelfsquote:Op maandag 21 december 2009 18:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
7.En eerlijk gezegd vraag ik me af of het voldoende is, zeker gezien de voorspellingen (ijzelllll....). Maar ja, je vakantie zonder slag of stoot af te zeggen is ook zo zonde.
Het ticket is al geboektquote:Op maandag 21 december 2009 18:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik jullie was hield ik de vluchtinfo goed in de gaten vannacht. Ook al kan hij vertrekken vanaf Schiphol, tis maar de vraag of hij kan landen in Aberdeen.
Ja, een heel lief kado van Pagan, met het oog op het ziekenhuis, en de inmobiliteit daarna.quote:Op maandag 21 december 2009 18:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Netbookje erbij....mijn wens voor 2010....nu nog even er wat geld voor vinden
Tja, als de vliegert niet vliegt, dan vliegt hij niet.quote:Op maandag 21 december 2009 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ticket is al geboektDus dat gaat de baas helemaaaaaaaal niet tof vinden als je dan thuisblijft, honderden euro's door de plee.
* nokwanda denkt eens hard naquote:Op maandag 21 december 2009 17:33 schreef Strega het volgende:
Vandaag (als in bijna nu)winterzonnewende.
Dan hebben we de langste nacht'kortste dag weer gehad.
Dan nog een paar daagjes voor inkeer en zelfreflectie, goede voornemens'plannen voor het nieuwe jaar en dan hup: Naar het VOORJAAR!
*stelt zichzelf ook die vraagquote:Op maandag 21 december 2009 18:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
* nokwanda denkt eens hard na
Zou ik teveel op internet zitten?
Auto nu alvast net buiten de wijk zetten waar het enigzins begaanbaar is en daar morgen naartoe lopen? En natuurlijk de informatie van schiphol in de gaten houden. Als de vlucht niet doorgaat kan heer G er ook niets aan doen, wat de baas ook zegt. Als het zo'n baas is laat ie het dan maar stoppen met sneeuwenquote:Op maandag 21 december 2009 18:17 schreef Greys het volgende:
En de NS maar roepen dat je niet met de trein moet gaan maar met de auto, en de ANWB maar roepen dat je vooral de auto niet in moet![]()
Heer G moet morgenochtend heul vroeg op Schiphol zijn, om 6.00 uur weg normaal zonder sneeuw, dus nu nog eerder, even een dagje op en neer naar Aberdeen. Ben benieuwd of dat gaat werken...
BIj mij valt het op zich wel mee. Ik heb het prima onder controle en ik kan stoppen wanneer ik wil.quote:Op maandag 21 december 2009 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*stelt zichzelf ook die vraag
*weet stiekum het antwoord al
Haha, wacht jij maar af of de postbode van de week nog komt!!quote:Op maandag 21 december 2009 18:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
* nokwanda denkt eens hard na
Zou ik teveel op internet zitten?
quote:Op maandag 21 december 2009 18:31 schreef JJH het volgende:
[..]
BIj mij valt het op zich wel mee. Ik heb het prima onder controle en ik kan stoppen wanneer ik wil.
ja ik ook, maar dawillikhelemaalnietquote:Op maandag 21 december 2009 18:31 schreef JJH het volgende:
[..]
BIj mij valt het op zich wel mee. Ik heb het prima onder controle en ik kan stoppen wanneer ik wil.
verwacht je dan echt dat die vlucht vertrekt?quote:Op maandag 21 december 2009 17:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]ik was niet heel serieus hoor
ik ben gewoon net naar de frituur gewandeld en heb lekker gegeten...
We rijden morgen met de auto, parkeren bij schiphol. We vliegen om half drie, dus vertrekken gewoon heel vroeg
Pessimist, er vertrekken nog wel vluchten hoorquote:Op maandag 21 december 2009 18:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
verwacht je dan echt dat die vlucht vertrekt?
Jij bent toch echt altijd een zonnestraaltje he?quote:Op maandag 21 december 2009 18:35 schreef Ynske het volgende:
nee hij rijdt gewoon graag naar het vliegveld zonder enige redenquote:Op maandag 21 december 2009 18:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
Marokkoquote:Op maandag 21 december 2009 18:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Pessimist, er vertrekken nog wel vluchten hoor![]()
MrS, waar ga je ook alweer naar toe?
Maar, de vraag is waar het vandaan moet komen.quote:Op maandag 21 december 2009 18:33 schreef Nonneke het volgende:
net om omroep flevoland dat ze nog maar zout hebben voor max 3 dagen![]()
![]()
gelukkig is het nieuwe zout wel onderweg
Ohja, dat wist ik, gaaf!quote:
geen idee, vanuit Amsterdam zouden ze het zo over kunnen varenquote:Op maandag 21 december 2009 18:37 schreef Strega het volgende:
[..]
Maar, de vraag is waar het vandaan moet komen.
quote:Op maandag 21 december 2009 18:31 schreef Strega het volgende:
[..]
Haha, wacht jij maar af of de postbode van de week nog komt!!
misschien iets minder zout in ons eten doen dasn maarquote:Op maandag 21 december 2009 18:37 schreef Strega het volgende:
[..]
Maar, de vraag is waar het vandaan moet komen.
k vraag t maar. als ik hoor hoeveel vluchten er al gecanceld zijn.quote:Op maandag 21 december 2009 18:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jij bent toch echt altijd een zonnestraaltje he?
Ja, dat verwacht ik. En zo niet, dan zien we dat dan wel weer he
welke icoontjes?quote:Op maandag 21 december 2009 18:40 schreef Strega het volgende:
Helaas, mijn icoontjes werken nog niet.
Ja gaan we gewoon van uitquote:Op maandag 21 december 2009 18:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohja, dat wist ik, gaaf!En een intercontinentale vlucht, dus wellicht heb je mazzel
Ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |