Ik zie je dr toe in staatquote:Op maandag 21 december 2009 16:56 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ga gewoon een taxi bellen om mijn frietjes te laten ophalen bij de frituur
Whehehehe.quote:
Wat geweldig, die Shar-Pei in FEE!quote:Op maandag 21 december 2009 16:45 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hier is de kaartenbezorger.![]()
Hoop dat je deze wel wilt lezen.![]()
"You've Got a Friend in FEE".
roodmoos?quote:Op maandag 21 december 2009 16:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wilde bijna zeggen laat wat bezorgen maar dat kennen ze ook al niet in Weert.
Oh ik eet vandaag trouwens ook zuurvlees![]()
Portie uit de diepvries , en gebakken aardappeltjes uit de oven van gisteren, en rood moos
ik ben al aan het googlen hoorquote:
Ik dacht al dat je die gemist had...quote:Op maandag 21 december 2009 16:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
die had ik gemist
Jeeee echt zo lang?we vliegen om half 3 ... geen idee hoe laat ik dan nog moet vertrekken
Jaaaaaaa.quote:
Ze bedoelt roet moosquote:
quote:
Nee rood.quote:
Ja vast, Nick Cave was toen al zo verbaasd dat z'n "Murderballads" zo'n hit waren. Hij vond het zelf nogal een zwart album.quote:Op maandag 21 december 2009 16:49 schreef oh-oh het volgende:
Voor Strega:
Wist je dat die twee een hele poos gedate hebben?
Wat zal dat een vrolijke boel geweest zijn bij hun thuis
Ik heb zowaar serieus gewerkt. En toen praktisch gekeken naar de mogelijkheden die het slechte weer bood icm mijn afspraak. Maar ik heb net al te horen gekregen mijn oplossing niet goed is. Baas gaat me er nog over aanspreken.quote:Op maandag 21 december 2009 16:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bij ons ook, alleen maar lachen om de falers die het niet hadden gehaald, en verder was er amper 1/3e van het hele bedrijf aanwezig, dus weinig te doen
quote:Op maandag 21 december 2009 16:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je deze al gezien?Daar vrolijk je vast weer van op
"You've Got a Friend in FEE".
Als ik dat eens wistquote:Op maandag 21 december 2009 16:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Balen zeg! Waar komt al dat water vandaan?
Nou, dat valt dan wel tegen, wat voor narcose heeft hij gehad?quote:Op maandag 21 december 2009 16:49 schreef senesta het volgende:
Nou, Hummer kwam al rillend mee naar huis en hij voelde zo koud en wiebelig.
Hij ligt nu onder een dekentje en met een waterkruik op mijn schoot al de hele tijd te slapen.
Hij heeft nog best een litteken vind ik en ook een kap mee gekregen, dat word een drama
Dat nr met Kylie Meneukme vond ik ook geweldigquote:Op maandag 21 december 2009 17:00 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja vast, Nick Cave was toen al zo verbaasd dat z'n "Murderballads" zo'n hit waren. Hij vond het zelf nogal een zwart album.
ECHT?quote:Op maandag 21 december 2009 17:01 schreef MrSubtle het volgende:
De taxi-centrale vond het een stom idee"er zijn ook mensen die naar huis willen, die gaan voor"
Nou, dan hou ik me aanbevolen!quote:Op maandag 21 december 2009 16:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik m dan al uit heb , mss wel, ik wil m wel uitlenen anders had ik t niet aangeboden natuurlijkEn je hoeft dr niet zuinig mee te doen, ik lees altijd in bad dus mijn boeken zien dr nooit netjes uit.
Maar ze ruiken wel lekker!
Komt goed!quote:
Lees jij in het Engelsquote:Op maandag 21 december 2009 16:54 schreef Strega het volgende:
Oh, als hem uit hebt wil ik hem wel graag lenen, maar als liever geen bolken uitleent begrijp ik dat ook.
(Lezen, een van de fijnste dingen in het ziekenhuis)
quote:Op maandag 21 december 2009 17:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb zowaar serieus gewerkt. En toen praktisch gekeken naar de mogelijkheden die het slechte weer bood icm mijn afspraak. Maar ik heb net al te horen gekregen mijn oplossing niet goed is. Baas gaat me er nog over aanspreken.
Ik ben er helemaal naar van.Al is het wel zo dat ik wellicht wat te solistisch denk tegenwoordig na een solo werkplek.
Blegh. Op dit moment was ik vanmorgen liever thuisgebleven.
In dat geval ben je ziek, en was dat de reden dat je vroeg naar huis ging.quote:Op maandag 21 december 2009 17:03 schreef Cat22 het volgende:
En ik heb het koud. Ook al staat de verwarming aan.
*heeft heel veel medelijden met zichzelf*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |