Mmmm, fingerlicking goodquote:Op maandag 21 december 2009 16:42 schreef oh-oh het volgende:
Voor ik het vergeet, today's bento:
[ afbeelding ]
Onderste bakje 2 pannekoeken, een zakje suiker ( vriendin pikte een hele handvol van die stoere dierenprint suikerzakjes in Ouwehands deze zomer, nu staan ze wel vet hip in mn bento) . Bovenste bakje , tutti frutti, chocotoffjes en hagelslag voor op de pannekoek
Joehoeeequote:
In die 20 minuten ben je toch op en neer gelopen naar de friettent?quote:Op maandag 21 december 2009 16:49 schreef MrSubtle het volgende:
gudverdegudver... ik heb me de hele dag al verheugd op frietjes... tot ik me zojuist realiseerde dat ik dan eerst 20 minuten moet gaan sneeuwruimen en krabben en zo...
Ik eet wel brood
Niks in huis om ze zelf te maken?quote:Op maandag 21 december 2009 16:49 schreef MrSubtle het volgende:
gudverdegudver... ik heb me de hele dag al verheugd op frietjes... tot ik me zojuist realiseerde dat ik dan eerst 20 minuten moet gaan sneeuwruimen en krabben en zo...
Ik eet wel brood
quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 16:27 schreef tombolafan het volgende:
Oh en mrS; mn neef heeft er vanmorgen 2,5 uur over gedaan om van Amsterdam naar de Bilt te komen (normaal 45 minuten)
zou dus wel heeeeeeel ruim van tevoren gaan rijden...
Ook dat, zeker in Weertquote:Op maandag 21 december 2009 16:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In die 20 minuten ben je toch op en neer gelopen naar de friettent?
Ja lekker, 20 minuten koude frietjesquote:Op maandag 21 december 2009 16:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In die 20 minuten ben je toch op en neer gelopen naar de friettent?
aaaaah, wat sneu!quote:Op maandag 21 december 2009 16:49 schreef senesta het volgende:
Nou, Hummer kwam al rillend mee naar huis en hij voelde zo koud en wiebelig.
Hij ligt nu onder een dekentje en met een waterkruik op mijn schoot al de hele tijd te slapen.
Hij heeft nog best een litteken vind ik en ook een kap mee gekregen, dat word een drama
Gelukkig issie thuisquote:Op maandag 21 december 2009 16:49 schreef senesta het volgende:
Hij ligt nu onder een dekentje en met een waterkruik op mijn schoot al de hele tijd te slapen.
Hij heeft nog best een litteken vind ik en ook een kap mee gekregen, dat word een drama
die had ik gemistquote:
Ahwquote:Op maandag 21 december 2009 16:49 schreef senesta het volgende:
Aww, wel een goede gelegenheid om 'm eens heel goed te vertroetelenquote:Op maandag 21 december 2009 16:49 schreef senesta het volgende:
NU!!!quote:Op maandag 21 december 2009 16:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
die had ik gemist
Jeeee echt zo lang?we vliegen om half 3 ... geen idee hoe laat ik dan nog moet vertrekken
Bij ons ook, alleen maar lachen om de falers die het niet hadden gehaald, en verder was er amper 1/3e van het hele bedrijf aanwezig, dus weinig te doenquote:Op maandag 21 december 2009 16:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
JoehoeeeNog een beetje kunnen werken? Bij mij op de afdeling was het één en al gein
Awww.quote:Op maandag 21 december 2009 16:49 schreef MrSubtle het volgende:
Ik eet wel brood
quote:Op maandag 21 december 2009 16:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
NU!!!
EET DIE FRIETJES MAAR ONDERWEG ERGENS!!!!!!
Je bent een genie!!!!quote:
Bij ons waren het allemaal mensen uit één streek die niet kwamen vandaag, daar reden dus écht geen treinen. Verder was het vrij druk nog op onze afdelingquote:Op maandag 21 december 2009 16:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bij ons ook, alleen maar lachen om de falers die het niet hadden gehaald, en verder was er amper 1/3e van het hele bedrijf aanwezig, dus weinig te doen
Oh, als hem uit hebt wil ik hem wel graag lenen, maar als liever geen bolken uitleent begrijp ik dat ook.quote:Op maandag 21 december 2009 16:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben PJ Harvey fan dus ik vind m ook wel wat hebben![]()
Ik heb nog een boek van m, weet de titel ff niet zo snel.
Wil je het boek lenen of koop je m liever zelf?
quote:Op maandag 21 december 2009 16:49 schreef Cat22 het volgende:
Thuis. Klaar met werk. Blegh, ik ga weer eens te snel blijkbaar.
quote:Op maandag 21 december 2009 16:49 schreef senesta het volgende:
Ik wilde bijna zeggen laat wat bezorgen maar dat kennen ze ook al niet in Weert.quote:
Ik ga gewoon een taxi bellen om mijn frietjes te laten ophalen bij de frituurquote:Op maandag 21 december 2009 16:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wilde bijna zeggen laat wat bezorgen maar dat kennen ze ook al niet in Weert.
Oh ik eet vandaag trouwens ook zuurvlees![]()
Portie uit de diepvries , en gebakken aardappeltjes uit de oven van gisteren, en rood moos
Ik weet niet of ik m dan al uit heb , mss wel, ik wil m wel uitlenen anders had ik t niet aangeboden natuurlijkquote:Op maandag 21 december 2009 16:54 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh, als hem uit hebt wil ik hem wel graag lenen, maar als liever geen bolken uitleent begrijp ik dat ook.
(Lezen, een van de fijnste dingen in het ziekenhuis)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |