Er werd gister al afgeraden om vandaag te treinen!quote:Op maandag 21 december 2009 15:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ja, volgens het nieuws zou vandaag ook alle overlast voorbij zijn en ik zag net een foto van een treinbord waarop aangegeven werd dat er van de 30 treinen maar eentje reed
En qua sneeuw zie ik op buienradar.nl echt niets noemenswaardigs aankomen volgens mij
Laat die sneeuw nou nog ff wachten tot woensdag, dan hoef ik er voorlopig niet meer uit alleen met de auto
En waaaaaaaaaaaar zijn alle mensen??????quote:Op maandag 21 december 2009 15:13 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Normaal liggen hier voetpaden...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier was t iid strakblauw vanmiddag en nu alweer donkerder grijs aan t wordenquote:Op maandag 21 december 2009 15:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Er werd gister al afgeraden om vandaag te treinen!
En van die buienradar klopt inderdaad. Al zou het me niet verbazen. De lucht is niet meer zo trakblauw als eerder vanmiddag.
Mensen? Niet op de foto.quote:Op maandag 21 december 2009 15:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En waaaaaaaaaaaar zijn alle mensen??????
Ja, die wil ik ook nog hebben.quote:
Oh dat het nog niet binnen is vind ik niet zo erg. Had alleen om een reactie gevraagd en evt een track & trace nummer oid bij verzendingquote:Op maandag 21 december 2009 15:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had mijn bentospullen 24-11 besteld en op 5-12 binnen.
Het kan ook wel goed aan TNT liggen nu, die hebben t erg druk.
Ja, hier is TNT post vorige week gewoon drie dagen niet geweest.quote:Op maandag 21 december 2009 15:25 schreef bigbird het volgende:
[..]
Oh dat het nog niet binnen is vind ik niet zo erg. Had alleen om een reactie gevraagd en evt een track & trace nummer oid bij verzending
Krankzinnig, idd zelf vastlijmenquote:Op maandag 21 december 2009 15:30 schreef JJH het volgende:
Kat vastgelijmd aan snelweg
What the .... !
The horror. Wat een zieke geesten zijn er toch. De dader mogen zo ook op een drukke snelweg vastlijmen, De rechterbaan graag want daar komt mooi veel vrachtverkeer langs.
quote:Op maandag 21 december 2009 15:33 schreef Loveless85 het volgende:
Vanmiddag is het in Limburg weer voorzichtig gaan sneeuwen. Volgens een woordvoerder van het KNMI gaat het om lichte sneeuwval die over het hele land zal trekken.
Er kan enkele centimeters sneeuw vallen, verwacht het meteorologisch instituut. Ook tijdens de avondspits sneeuwt het nog. Pas in de tweede helft van de avond trekken de buien over het noorden van het land weer weg.
In het zuiden sneeuwt het alweer
quote:
Je mag m wel van me lenen als ik m uit heb hoorquote:
Heulllllll nog geen sneeuw hierquote:Op maandag 21 december 2009 15:33 schreef Loveless85 het volgende:
Vanmiddag is het in Limburg weer voorzichtig gaan sneeuwen. Volgens een woordvoerder van het KNMI gaat het om lichte sneeuwval die over het hele land zal trekken.
Er kan enkele centimeters sneeuw vallen, verwacht het meteorologisch instituut. Ook tijdens de avondspits sneeuwt het nog. Pas in de tweede helft van de avond trekken de buien over het noorden van het land weer weg.
In het zuiden sneeuwt het alweer
Had die kat niet mss gewoon toevallig aan de vangrail gelikt?quote:Op maandag 21 december 2009 15:30 schreef JJH het volgende:
Kat vastgelijmd aan snelweg
What the .... !
The horror. Wat een zieke geesten zijn er toch. De dader mogen zo ook op een drukke snelweg vastlijmen, De rechterbaan graag want daar komt mooi veel vrachtverkeer langs.
Track and trace is dr niet met die japanse pakjesquote:Op maandag 21 december 2009 15:25 schreef bigbird het volgende:
[..]
Oh dat het nog niet binnen is vind ik niet zo erg. Had alleen om een reactie gevraagd en evt een track & trace nummer oid bij verzending
Dat mag wel? Misschien helpt hetquote:Op maandag 21 december 2009 15:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Track and trace is dr niet met die japanse pakjes![]()
Ik vind het wel gek want ik kreeg juist hele snelle reactie elke keer van haar.
Wil je dat ik es informeer?
Moet je me even je usernaam van EBay pmmenquote:
Slaapkop.quote:Op maandag 21 december 2009 15:54 schreef DeZwabber het volgende:
zooo eventjes op bed gelegen, de rest van de slaap bewaren voor vannacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |