1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Ik zag het welquote:
Bah, je zei poepquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 14:02 schreef Ingetje79 het volgende:
MB![]()
![]()
Ik ga sneeuwbaggeren, tot laterrrrr.
Oh, TombolA, jeweetwel gaat vanmiddag onderweg
Reistijd; 6 uurquote:Op maandag 21 december 2009 14:17 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Wie van jullie zijn nu allemaal thuis moeten blijven?
Ik heb het werk wel bereikt (3 uur over gedaan..) en we gaan ook weer eerder weg vandaag omdat er weer sneeuw voorspeld wordt.
Nee, werktijd 5 uurquote:Op maandag 21 december 2009 14:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Reistijd; 6 uur
werktijd; 2 uur?
quote:
Eerst "nu?!?!?!!?!" smsen, m.a.w of ik niet goed snik ben, en vervolgens "ja is goed!" smsenquote:Op maandag 21 december 2009 14:41 schreef nieslief het volgende:
Ook hoi Q. Ik snap de grap niet helemaal ...
quote:Op maandag 21 december 2009 14:38 schreef Qwea het volgende:
ik moest zo lachen.
Een vriend smst ;
" Ik heb this is it!"
-Zien!
"Ik ben thuis"
-Oke! Mike wil hem ook zien. Moet ik wodka meenemen?
"Nu?!?!"
-Ja?
" Oke is goed!"
Ooh en ik heb nieuwe nike air max schoenen
Ah ok.quote:Op maandag 21 december 2009 14:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eerst "nu?!?!?!!?!" smsen, m.a.w of ik niet goed snik ben, en vervolgens "ja is goed!" smsen
Ikkkkkkkkkquote:Op maandag 21 december 2009 14:17 schreef Goodbye het volgende:![]()
Wie van jullie zijn nu allemaal thuis moeten blijven?
Ik heb het werk wel bereikt (3 uur over gedaan..) en we gaan ook weer eerder weg vandaag omdat er weer sneeuw voorspeld wordt.
Ik hoor op de radio ook allemaal kinderellende ineens bij Serious Requestquote:Op maandag 21 december 2009 14:58 schreef JJH het volgende:
Ik heb net nog een staartje ome willem meegepakt op 101tv. Jeugdsentiment!
Wat een heerlijk weer is het trouwens, was ff naar de C&A hier in Zwolle, maar ik ben helemaal omgelopen weer naar huis toe.
Ik geloof dat we hier ook wat eerder wegmogen, al denk niet dat er nog sneeuw komt vandaag als ik naar Buienradar kijk?quote:Op maandag 21 december 2009 14:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ikkkkkkkkk
En ik ga ook binnen nu en een uur weg
Mooooooiquote:Op maandag 21 december 2009 15:01 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook nog een aantal foto's met mijn camera gemaakt, bezig met uploaden.
Een boek!quote:
Ja hoor, ga dr lekker over doooooooooor zou ik zeggenquote:Op maandag 21 december 2009 15:03 schreef JJH het volgende:
Nog even terugkomen op de taarten/pannenkoekenkwestie. Geen oude koeien uit de sloot halen Tombolafan!
Hier waait het en is het flink grijs, ik denk dat het zo weer losgaat. Aldus Rijnmond komt er ook weer paar cm 'in de tweede helft v/d middag'quote:Op maandag 21 december 2009 15:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof dat we hier ook wat eerder wegmogen, al denk niet dat er nog sneeuw komt vandaag als ik naar Buienradar kijk?
Oh echt?quote:Op maandag 21 december 2009 15:07 schreef bigbird het volgende:
Ik heb nog geen bento spul binnen. Ook geen reactie van de verkoopster geloof ik. Wacht ook nog op het pakketje met Lush voor zusje. Hopelijk snel alles binnen en dan foto's maken en hier laten zien(sow, ff spuit 11 er tussendoor.)
Trekt vanuit het zuiden naar het noorden, volgens het nieuws van 15:00 uurquote:Op maandag 21 december 2009 15:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof dat we hier ook wat eerder wegmogen, al denk niet dat er nog sneeuw komt vandaag als ik naar Buienradar kijk?
Ja maar ja, volgens het nieuws zou vandaag ook alle overlast voorbij zijn en ik zag net een foto van een treinbord waarop aangegeven werd dat er van de 30 treinen maar eentje reedquote:Op maandag 21 december 2009 15:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Trekt vanuit het zuiden naar het noorden, volgens het nieuws van 15:00 uur
EBayquote:Op maandag 21 december 2009 15:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Waar hebben jullie je bentobak besteld?
quote:Op maandag 21 december 2009 15:07 schreef bigbird het volgende:
Ik heb nog geen bento spul binnen. Ook geen reactie van de verkoopster geloof ik. Wacht ook nog op het pakketje met Lush voor zusje. Hopelijk snel alles binnen en dan foto's maken en hier laten zien(sow, ff spuit 11 er tussendoor.)
Ik geloof 10 december ofzo.quote:Op maandag 21 december 2009 15:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh echt?
Wanneer heb je het besteld?
Had ik nog niet gezegd, ik denk, ik wacht op het pakket en maak dan fotowsquote:Op maandag 21 december 2009 15:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke Lushjes hebt je besteld?
En sorry als je dat al gezegd had, ik lees maar half bij hier
neee nu laten vallen en woensdag weer wat minder graagquote:Op maandag 21 december 2009 15:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ja, volgens het nieuws zou vandaag ook alle overlast voorbij zijn en ik zag net een foto van een treinbord waarop aangegeven werd dat er van de 30 treinen maar eentje reed
En qua sneeuw zie ik op buienradar.nl echt niets noemenswaardigs aankomen volgens mij
Laat die sneeuw nou nog ff wachten tot woensdag, dan hoef ik er voorlopig niet meer uit alleen met de auto
Ik had mijn bentospullen 24-11 besteld en op 5-12 binnen.quote:
Er werd gister al afgeraden om vandaag te treinen!quote:Op maandag 21 december 2009 15:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ja, volgens het nieuws zou vandaag ook alle overlast voorbij zijn en ik zag net een foto van een treinbord waarop aangegeven werd dat er van de 30 treinen maar eentje reed
En qua sneeuw zie ik op buienradar.nl echt niets noemenswaardigs aankomen volgens mij
Laat die sneeuw nou nog ff wachten tot woensdag, dan hoef ik er voorlopig niet meer uit alleen met de auto
En waaaaaaaaaaaar zijn alle mensen??????quote:Op maandag 21 december 2009 15:13 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Normaal liggen hier voetpaden...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier was t iid strakblauw vanmiddag en nu alweer donkerder grijs aan t wordenquote:Op maandag 21 december 2009 15:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Er werd gister al afgeraden om vandaag te treinen!
En van die buienradar klopt inderdaad. Al zou het me niet verbazen. De lucht is niet meer zo trakblauw als eerder vanmiddag.
Mensen? Niet op de foto.quote:Op maandag 21 december 2009 15:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En waaaaaaaaaaaar zijn alle mensen??????
Ja, die wil ik ook nog hebben.quote:
Oh dat het nog niet binnen is vind ik niet zo erg. Had alleen om een reactie gevraagd en evt een track & trace nummer oid bij verzendingquote:Op maandag 21 december 2009 15:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had mijn bentospullen 24-11 besteld en op 5-12 binnen.
Het kan ook wel goed aan TNT liggen nu, die hebben t erg druk.
Ja, hier is TNT post vorige week gewoon drie dagen niet geweest.quote:Op maandag 21 december 2009 15:25 schreef bigbird het volgende:
[..]
Oh dat het nog niet binnen is vind ik niet zo erg. Had alleen om een reactie gevraagd en evt een track & trace nummer oid bij verzending
Krankzinnig, idd zelf vastlijmenquote:Op maandag 21 december 2009 15:30 schreef JJH het volgende:
Kat vastgelijmd aan snelweg
What the .... !
The horror. Wat een zieke geesten zijn er toch. De dader mogen zo ook op een drukke snelweg vastlijmen, De rechterbaan graag want daar komt mooi veel vrachtverkeer langs.
quote:Op maandag 21 december 2009 15:33 schreef Loveless85 het volgende:
Vanmiddag is het in Limburg weer voorzichtig gaan sneeuwen. Volgens een woordvoerder van het KNMI gaat het om lichte sneeuwval die over het hele land zal trekken.
Er kan enkele centimeters sneeuw vallen, verwacht het meteorologisch instituut. Ook tijdens de avondspits sneeuwt het nog. Pas in de tweede helft van de avond trekken de buien over het noorden van het land weer weg.
In het zuiden sneeuwt het alweer
quote:
Je mag m wel van me lenen als ik m uit heb hoorquote:
Heulllllll nog geen sneeuw hierquote:Op maandag 21 december 2009 15:33 schreef Loveless85 het volgende:
Vanmiddag is het in Limburg weer voorzichtig gaan sneeuwen. Volgens een woordvoerder van het KNMI gaat het om lichte sneeuwval die over het hele land zal trekken.
Er kan enkele centimeters sneeuw vallen, verwacht het meteorologisch instituut. Ook tijdens de avondspits sneeuwt het nog. Pas in de tweede helft van de avond trekken de buien over het noorden van het land weer weg.
In het zuiden sneeuwt het alweer
Had die kat niet mss gewoon toevallig aan de vangrail gelikt?quote:Op maandag 21 december 2009 15:30 schreef JJH het volgende:
Kat vastgelijmd aan snelweg
What the .... !
The horror. Wat een zieke geesten zijn er toch. De dader mogen zo ook op een drukke snelweg vastlijmen, De rechterbaan graag want daar komt mooi veel vrachtverkeer langs.
Track and trace is dr niet met die japanse pakjesquote:Op maandag 21 december 2009 15:25 schreef bigbird het volgende:
[..]
Oh dat het nog niet binnen is vind ik niet zo erg. Had alleen om een reactie gevraagd en evt een track & trace nummer oid bij verzending
Dat mag wel? Misschien helpt hetquote:Op maandag 21 december 2009 15:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Track and trace is dr niet met die japanse pakjes![]()
Ik vind het wel gek want ik kreeg juist hele snelle reactie elke keer van haar.
Wil je dat ik es informeer?
Moet je me even je usernaam van EBay pmmenquote:
Slaapkop.quote:Op maandag 21 december 2009 15:54 schreef DeZwabber het volgende:
zooo eventjes op bed gelegen, de rest van de slaap bewaren voor vannacht
Dat dusquote:Op maandag 21 december 2009 15:49 schreef nokwanda het volgende:
Ik maak dat soort berichtjes niet open. Net als ik de journaalberichten over het ruimen van geiten probeer te mijden. Het maakt me kotsmisselijk, dus struisvogel ik maar.
quote:Op maandag 21 december 2009 15:59 schreef ElisaB het volgende:
F&F [SC] 467 Waar we vanmorgen een dubbele migraineaanval hebben gehad en nu op sterven na dood zijn
quote:Op maandag 21 december 2009 15:59 schreef ElisaB het volgende:
F&F [SC] 467 Waar we vanmorgen een dubbele migraineaanval hebben gehad en nu op sterven na dood zijn
Had je deze al gezien?quote:Op maandag 21 december 2009 15:49 schreef nokwanda het volgende:
Ik maak dat soort berichtjes niet open. Net als ik de journaalberichten over het ruimen van geiten probeer te mijden. Het maakt me kotsmisselijk, dus struisvogel ik maar.
quote:Op maandag 21 december 2009 16:10 schreef ElisaB het volgende:
Het komt wel weer goed hoor liefjens
Maar vandaag mag best snel over zijn van mij
FiPo
Daar had ie vast geen beschadigde voetzooltjes van gekregenquote:Op maandag 21 december 2009 15:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Had die kat niet mss gewoon toevallig aan de vangrail gelikt?
oh sorry, zie je bericht nu pas...quote:Op maandag 21 december 2009 15:03 schreef JJH het volgende:
Nog even terugkomen op de taarten/pannenkoekenkwestie. Geen oude koeien uit de sloot halen Tombolafan!
quote:Op maandag 21 december 2009 16:24 schreef Ynske het volgende:
kookroom is in huis, vanavond wel gehaktballetjes
ja klopt, maar bedacht me dat kookroom veel lekkerder is daarin dan slagroomquote:Op maandag 21 december 2009 16:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
gister zei je slagroom!!! weer niet dus...
quote:Op maandag 21 december 2009 16:27 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben thuis! terugweg ging beduidend sneller gelukkig
quote:Op maandag 21 december 2009 16:27 schreef Goodbye het volgende:Ik ben thuis! terugweg ging beduidend sneller gelukkig
3 uur heen, anderhalf uur terugquote:
Ja ik ben zondag thuis!quote:Op maandag 21 december 2009 16:28 schreef ferrari_rood het volgende:
@oh-oh ben je zondag thuis? dan kom ik zuurvlees etenik moet naar maastricht
Een wat?quote:Op maandag 21 december 2009 16:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Een ontvochtiger ophalen. Nu we hier verplicht nog moeten blijven wonen ben ik het gedrup zat. Kijken of zo'n apparaat iets uit kan halen.
quote:Op maandag 21 december 2009 16:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
3 uur heen, anderhalf uur terug![]()
Maar voor vanavond/vannacht voorspellen ze meer sneeuw en ook ijzel!En morgen moet ik het OV
Gelukkig hebben ze op mijn werk al gezegd dat ik het gewoon moet proberen en als het niet gaat, dan gaat het niet. Die vonden het al fantastisch dat ik er vandaag toch was
Dat scheelt wel anderhalf uur. Ben benieuwd naar jouw avonturen morgen.....quote:Op maandag 21 december 2009 16:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
3 uur heen, anderhalf uur terug![]()
Maar voor vanavond/vannacht voorspellen ze meer sneeuw en ook ijzel!En morgen moet ik het OV
Gelukkig hebben ze op mijn werk al gezegd dat ik het gewoon moet proberen en als het niet gaat, dan gaat het niet. Die vonden het al fantastisch dat ik er vandaag toch was
Die haalt de vochtigheid uit huis als het klopt.quote:Op maandag 21 december 2009 16:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een wat?
En hoezo blijven jullie daar verplicht wonen, heb ik iets gemist?
Ik ookquote:Op maandag 21 december 2009 16:34 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dat scheelt wel anderhalf uur. Ben benieuwd naar jouw avonturen morgen.....
Ah ok, ik hoop voor je dat het werktquote:Op maandag 21 december 2009 16:35 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Die haalt de vochtigheid uit huis als het klopt.
't Lijkt me een erg goed boek.quote:Op maandag 21 december 2009 15:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je mag m wel van me lenen als ik m uit heb hoor
Maar je wilt niet wonen met een ontvochtiger in huis, vrees ik zomaar. Die dingen stoken de keet behoorlijk op (althans, dat deed die van ons). Je kan nog bijna beter ergens een airco halenquote:Op maandag 21 december 2009 16:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Die haalt de vochtigheid uit huis als het klopt.
Die hebben we ook al.quote:Op maandag 21 december 2009 16:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar je wilt niet wonen met een ontvochtiger in huis, vrees ik zomaar. Die dingen stoken de keet behoorlijk op (althans, dat deed die van ons). Je kan nog bijna beter ergens een airco halen
Balen zeg! Waar komt al dat water vandaan?quote:Op maandag 21 december 2009 16:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Die hebben we ook al.
Dit is zo ongeveer het enige wat ik nog kan bedenken
ja, wij hadden er een op het werk...quote:Op maandag 21 december 2009 16:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar je wilt niet wonen met een ontvochtiger in huis, vrees ik zomaar. Die dingen stoken de keet behoorlijk op (althans, dat deed die van ons). Je kan nog bijna beter ergens een airco halen
Ik ben PJ Harvey fan dus ik vind m ook wel wat hebbenquote:Op maandag 21 december 2009 16:40 schreef Strega het volgende:
[..]
't Lijkt me een erg goed boek.
Ik ben sowieso een Nick Cave adept.
quote:Op maandag 21 december 2009 16:42 schreef oh-oh het volgende:
Voor ik het vergeet, today's bento:
[ afbeelding ]
Onderste bakje 2 pannekoeken, een zakje suiker ( vriendin pikte een hele handvol van die stoere dierenprint suikerzakjes in Ouwehands deze zomer, nu staan ze wel vet hip in mn bento) . Bovenste bakje , tutti frutti, chocotoffjes en hagelslag voor op de pannekoek
Ja, las net nog een goed stuk daarover op de site van de fam. Bofkont. www.familiebofkont.nlquote:Op maandag 21 december 2009 15:49 schreef nokwanda het volgende:
Waarom is verhuizen uit den boze?quote:Op maandag 21 december 2009 16:42 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Die hebben we ook al.
Dit is zo ongeveer het enige wat ik nog kan bedenken
Ik twijfel nog een beetje. Ik heb net gegeten, gerookt en gedronken en dat bevalt tot zover wel. Maar een dubbele hakt er altijd stevig in (nou ja, 'altijd'; pas een keer eerder gehad eigenlijk).quote:Op maandag 21 december 2009 16:43 schreef tombolafan het volgende:
Gaat het weer een beetje, mevrouw B?
Gatver...Beterschap.quote:Op maandag 21 december 2009 15:59 schreef ElisaB het volgende:
Ik las heel even "chocotoffjes voor op de pannekoek" (zonder n? echt??) en ik dacht; wat een goed idee!!! Maar alleen de hagelslag was voor de pannekoek zeker?quote:Op maandag 21 december 2009 16:42 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Onderste bakje 2 pannekoeken, een zakje suiker ( vriendin pikte een hele handvol van die stoere dierenprint suikerzakjes in Ouwehands deze zomer, nu staan ze wel vet hip in mn bento) . Bovenste bakje , tutti frutti, chocotoffjes en hagelslag voor op de pannekoek
Ja droeftoetertjequote:Op maandag 21 december 2009 16:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik las heel even "chocotoffjes voor op de pannekoek" (zonder n? echt??) en ik dacht; wat een goed idee!!! Maar alleen de hagelslag was voor de pannekoek zeker?
Mmmm, fingerlicking goodquote:Op maandag 21 december 2009 16:42 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Joehoeeequote:
In die 20 minuten ben je toch op en neer gelopen naar de friettent?quote:Op maandag 21 december 2009 16:49 schreef MrSubtle het volgende:
gudverdegudver... ik heb me de hele dag al verheugd op frietjes... tot ik me zojuist realiseerde dat ik dan eerst 20 minuten moet gaan sneeuwruimen en krabben en zo...
Ik eet wel brood
Niks in huis om ze zelf te maken?quote:Op maandag 21 december 2009 16:49 schreef MrSubtle het volgende:
gudverdegudver... ik heb me de hele dag al verheugd op frietjes... tot ik me zojuist realiseerde dat ik dan eerst 20 minuten moet gaan sneeuwruimen en krabben en zo...
Ik eet wel brood
quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 16:27 schreef tombolafan het volgende:
Oh en mrS; mn neef heeft er vanmorgen 2,5 uur over gedaan om van Amsterdam naar de Bilt te komen (normaal 45 minuten)
zou dus wel heeeeeeel ruim van tevoren gaan rijden...
Ook dat, zeker in Weertquote:Op maandag 21 december 2009 16:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In die 20 minuten ben je toch op en neer gelopen naar de friettent?
Ja lekker, 20 minuten koude frietjesquote:Op maandag 21 december 2009 16:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In die 20 minuten ben je toch op en neer gelopen naar de friettent?
aaaaah, wat sneu!quote:Op maandag 21 december 2009 16:49 schreef senesta het volgende:
Nou, Hummer kwam al rillend mee naar huis en hij voelde zo koud en wiebelig.
Hij ligt nu onder een dekentje en met een waterkruik op mijn schoot al de hele tijd te slapen.
Hij heeft nog best een litteken vind ik en ook een kap mee gekregen, dat word een drama
Gelukkig issie thuisquote:Op maandag 21 december 2009 16:49 schreef senesta het volgende:
Hij ligt nu onder een dekentje en met een waterkruik op mijn schoot al de hele tijd te slapen.
Hij heeft nog best een litteken vind ik en ook een kap mee gekregen, dat word een drama
die had ik gemistquote:
Ahwquote:Op maandag 21 december 2009 16:49 schreef senesta het volgende:
Aww, wel een goede gelegenheid om 'm eens heel goed te vertroetelenquote:Op maandag 21 december 2009 16:49 schreef senesta het volgende:
NU!!!quote:Op maandag 21 december 2009 16:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
die had ik gemist
Jeeee echt zo lang?we vliegen om half 3 ... geen idee hoe laat ik dan nog moet vertrekken
Bij ons ook, alleen maar lachen om de falers die het niet hadden gehaald, en verder was er amper 1/3e van het hele bedrijf aanwezig, dus weinig te doenquote:Op maandag 21 december 2009 16:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
JoehoeeeNog een beetje kunnen werken? Bij mij op de afdeling was het één en al gein
Awww.quote:Op maandag 21 december 2009 16:49 schreef MrSubtle het volgende:
Ik eet wel brood
quote:Op maandag 21 december 2009 16:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
NU!!!
EET DIE FRIETJES MAAR ONDERWEG ERGENS!!!!!!
Je bent een genie!!!!quote:
Bij ons waren het allemaal mensen uit één streek die niet kwamen vandaag, daar reden dus écht geen treinen. Verder was het vrij druk nog op onze afdelingquote:Op maandag 21 december 2009 16:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bij ons ook, alleen maar lachen om de falers die het niet hadden gehaald, en verder was er amper 1/3e van het hele bedrijf aanwezig, dus weinig te doen
Oh, als hem uit hebt wil ik hem wel graag lenen, maar als liever geen bolken uitleent begrijp ik dat ook.quote:Op maandag 21 december 2009 16:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben PJ Harvey fan dus ik vind m ook wel wat hebben![]()
Ik heb nog een boek van m, weet de titel ff niet zo snel.
Wil je het boek lenen of koop je m liever zelf?
quote:Op maandag 21 december 2009 16:49 schreef Cat22 het volgende:
Thuis. Klaar met werk. Blegh, ik ga weer eens te snel blijkbaar.
quote:Op maandag 21 december 2009 16:49 schreef senesta het volgende:
Ik wilde bijna zeggen laat wat bezorgen maar dat kennen ze ook al niet in Weert.quote:
Ik ga gewoon een taxi bellen om mijn frietjes te laten ophalen bij de frituurquote:Op maandag 21 december 2009 16:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wilde bijna zeggen laat wat bezorgen maar dat kennen ze ook al niet in Weert.
Oh ik eet vandaag trouwens ook zuurvlees![]()
Portie uit de diepvries , en gebakken aardappeltjes uit de oven van gisteren, en rood moos
Ik weet niet of ik m dan al uit heb , mss wel, ik wil m wel uitlenen anders had ik t niet aangeboden natuurlijkquote:Op maandag 21 december 2009 16:54 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh, als hem uit hebt wil ik hem wel graag lenen, maar als liever geen bolken uitleent begrijp ik dat ook.
(Lezen, een van de fijnste dingen in het ziekenhuis)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |