Neem even wat lekkers te drinken.quote:Op maandag 21 december 2009 17:03 schreef Cat22 het volgende:
En ik heb het koud. Ook al staat de verwarming aan.
*heeft heel veel medelijden met zichzelf*
pfffffffff nog 2 uur... en nu slapen de kinderen gelukkig, maar vaders is ook thuis dus ik moet me af en toe inhouden...quote:
Soms wel maar niet altijd.quote:Op maandag 21 december 2009 17:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lees jij in het Engels
Ik kan dat niet
Zo zit het niet helemaal, collega belde me om iets door te geven en gaf aan dat baas haar aangesproken had. Morgen heb ik vrij, ik weet zeker dat baas woensdag binnen 5 minuten bij me op de kamer zit. Maar goed ook, dan heb ik het maar gehad.quote:Op maandag 21 december 2009 17:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En waarom moet jij via via horen dat hij je erover aan gaat spreken? Dat vind ik op zijn minst niet kunnen van hem; als hij problemen heeft met je beslissing dan kan ie dat toch gewoon tegen jou zeggen?
Maar het is natuurlijk wel vervelend...![]()
Zou misschien morgen gewoon op hem afstappen en t gesprek aangaan...
Schaf een frituurpan aan en leg friet in de vriezer, lijkt je dat geen optie?quote:Op maandag 21 december 2009 16:56 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ga gewoon een taxi bellen om mijn frietjes te laten ophalen bij de frituur
Nick Cave moet je sowieso toch niet vertaald gaan lezen?quote:Op maandag 21 december 2009 17:15 schreef Strega het volgende:
[..]
Soms wel maar niet altijd.
Het vervelende van vertaalde boeken is vaak dat de uitgeverij van een reeks een paar delen uitgeeft en er daarna mee kapt, waarschijnlijk niet lonend genoeg. Dus sommige engels..
En sowieso van een hoop boeken die ik wil lezen is dan geen Nederlandse vertaling.
Ik doe het heel af en toe. Maar ik lees alleen maar in bed, voor het slapengaan. En dan wil Engels lezen al helemaal niet lukken...quote:Op maandag 21 december 2009 17:15 schreef Strega het volgende:
Soms wel maar niet altijd.
Het vervelende van vertaalde boeken is vaak dat de uitgeverij van een reeks een paar delen uitgeeft en er daarna mee kapt, waarschijnlijk niet lonend genoeg. Dus sommige engels..
En sowieso van een hoop boeken die ik wil lezen is dan geen Nederlandse vertaling.
Oh dat haatte ik altijd, ik heb vroeger 2 adressen gehad waar de vader wel es thuis was als ik op moest passen, vreselijk.quote:Op maandag 21 december 2009 17:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
pfffffffff nog 2 uur... en nu slapen de kinderen gelukkig, maar vaders is ook thuis dus ik moet me af en toe inhouden...
En Schiphol staat vol reizigers die niet verder kunnenquote:Op maandag 21 december 2009 17:16 schreef Greys het volgende:
Schaf een frituurpan aan en leg friet in de vriezer, lijkt je dat geen optie?
Verder is het een drama en rijden er amper treinen, dus hoe ga je dat nou doen morgen?
Ik lees alleen in het engels als ik op vakantie ben en mijn boeken zijn uitquote:Op maandag 21 december 2009 17:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik doe het heel af en toe. Maar ik lees alleen maar in bed, voor het slapengaan. En dan wil Engels lezen al helemaal niet lukken...
boeken altijd in het engelsquote:Op maandag 21 december 2009 17:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nick Cave moet je sowieso toch niet vertaald gaan lezen?
Dan is het authentieke dr wel van af vind ik.
Ik lees nu het hele ouvre van Murakami, maar de Nederlandse vertalingen vond ik bagger en mijn Japans is niet zo best, dus die lees ik in het Engels, die zijn veel prettiger vertaald
Laat m nou maar moeder thereeeeeeesaquote:Op maandag 21 december 2009 17:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Schaf een frituurpan aan en leg friet in de vriezer, lijkt je dat geen optie?
Verder is het een drama en rijden er amper treinen, dus hoe ga je dat nou doen morgen?
In plaats van dat ie dan ff belt, ipv dat je nog twee dagen in spanning zitquote:Op maandag 21 december 2009 17:16 schreef Cat22 het volgende:
Zo zit het niet helemaal, collega belde me om iets door te geven en gaf aan dat baas haar aangesproken had. Morgen heb ik vrij, ik weet zeker dat baas woensdag binnen 5 minuten bij me op de kamer zit. Maar goed ook, dan heb ik het maar gehad.
Het zal allemaal wel met een sisser aflopen, maar ik vind het altijd zo rottig als anderen vinden dat ik iets verkeerd doe. Ik meende dat ik mijn oplossing goed had doorgegeven aan de baas, daar had ik wellicht duidelijker in moeten zijn. Waardoor hij zich in een gesprek met mijn collega na mijn vertrek pas realiseerde hoe ik het in gedachte had. Ik moet gewoon nog meer gaan overleggen, ook al vind ik dat niet altijd nodig. Zo werkt het nu eenmaal daar. En daar moet ik aan wennen.
Ik was gewoon benieuwd of hij al wat had afgesproken inmiddelsquote:Op maandag 21 december 2009 17:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Laat m nou maar moeder thereeeeeeesa![]()
MrS is een grote jongen, heeft de hele wereld al over gereisd, die komt wel in Amsterdam morgen!
( en zo niet, dan wassie gewaarschuwd)
Je hey, behalve Nederlandsche literatuur natuurlijkquote:
Je doet er wel een stuk langer mee (ik in elk geval) en na afloop kun je 'm zonder problemen nog een keer lezen, omdat je er de eerste keer van hol van begrepen hebt (ik in elk geval)quote:Op maandag 21 december 2009 17:19 schreef Greys het volgende:
Ik lees alleen in het engels als ik op vakantie ben en mijn boeken zijn uitDan haal ik nog wat boeken er bij, maar die zijn dan altijd in het engels.
Ik vind dat je daar best morgen vrij voor kunt nemen.quote:Op maandag 21 december 2009 17:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was gewoon benieuwd of hij al wat had afgesproken inmiddels
Ik ga hem niet brengen ofzo hoor, dán was ik Moeder Theresa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |