Auto nu alvast net buiten de wijk zetten waar het enigzins begaanbaar is en daar morgen naartoe lopen? En natuurlijk de informatie van schiphol in de gaten houden. Als de vlucht niet doorgaat kan heer G er ook niets aan doen, wat de baas ook zegt. Als het zo'n baas is laat ie het dan maar stoppen met sneeuwenquote:Op maandag 21 december 2009 18:17 schreef Greys het volgende:
En de NS maar roepen dat je niet met de trein moet gaan maar met de auto, en de ANWB maar roepen dat je vooral de auto niet in moet![]()
Heer G moet morgenochtend heul vroeg op Schiphol zijn, om 6.00 uur weg normaal zonder sneeuw, dus nu nog eerder, even een dagje op en neer naar Aberdeen. Ben benieuwd of dat gaat werken...
BIj mij valt het op zich wel mee. Ik heb het prima onder controle en ik kan stoppen wanneer ik wil.quote:Op maandag 21 december 2009 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*stelt zichzelf ook die vraag
*weet stiekum het antwoord al
Haha, wacht jij maar af of de postbode van de week nog komt!!quote:Op maandag 21 december 2009 18:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
* nokwanda denkt eens hard na
Zou ik teveel op internet zitten?
quote:Op maandag 21 december 2009 18:31 schreef JJH het volgende:
[..]
BIj mij valt het op zich wel mee. Ik heb het prima onder controle en ik kan stoppen wanneer ik wil.
ja ik ook, maar dawillikhelemaalnietquote:Op maandag 21 december 2009 18:31 schreef JJH het volgende:
[..]
BIj mij valt het op zich wel mee. Ik heb het prima onder controle en ik kan stoppen wanneer ik wil.
verwacht je dan echt dat die vlucht vertrekt?quote:Op maandag 21 december 2009 17:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]ik was niet heel serieus hoor
ik ben gewoon net naar de frituur gewandeld en heb lekker gegeten...
We rijden morgen met de auto, parkeren bij schiphol. We vliegen om half drie, dus vertrekken gewoon heel vroeg
Pessimist, er vertrekken nog wel vluchten hoorquote:Op maandag 21 december 2009 18:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
verwacht je dan echt dat die vlucht vertrekt?
Jij bent toch echt altijd een zonnestraaltje he?quote:Op maandag 21 december 2009 18:35 schreef Ynske het volgende:
nee hij rijdt gewoon graag naar het vliegveld zonder enige redenquote:Op maandag 21 december 2009 18:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
Marokkoquote:Op maandag 21 december 2009 18:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Pessimist, er vertrekken nog wel vluchten hoor![]()
MrS, waar ga je ook alweer naar toe?
Maar, de vraag is waar het vandaan moet komen.quote:Op maandag 21 december 2009 18:33 schreef Nonneke het volgende:
net om omroep flevoland dat ze nog maar zout hebben voor max 3 dagen![]()
![]()
gelukkig is het nieuwe zout wel onderweg
Ohja, dat wist ik, gaaf!quote:
geen idee, vanuit Amsterdam zouden ze het zo over kunnen varenquote:Op maandag 21 december 2009 18:37 schreef Strega het volgende:
[..]
Maar, de vraag is waar het vandaan moet komen.
quote:Op maandag 21 december 2009 18:31 schreef Strega het volgende:
[..]
Haha, wacht jij maar af of de postbode van de week nog komt!!
misschien iets minder zout in ons eten doen dasn maarquote:Op maandag 21 december 2009 18:37 schreef Strega het volgende:
[..]
Maar, de vraag is waar het vandaan moet komen.
k vraag t maar. als ik hoor hoeveel vluchten er al gecanceld zijn.quote:Op maandag 21 december 2009 18:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jij bent toch echt altijd een zonnestraaltje he?
Ja, dat verwacht ik. En zo niet, dan zien we dat dan wel weer he
welke icoontjes?quote:Op maandag 21 december 2009 18:40 schreef Strega het volgende:
Helaas, mijn icoontjes werken nog niet.
Ja gaan we gewoon van uitquote:Op maandag 21 december 2009 18:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohja, dat wist ik, gaaf!En een intercontinentale vlucht, dus wellicht heb je mazzel
Ook nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |