Dat is het dus. Bij een aantal dingen vind ik het vanzelfsprekend dat je als medewerker wat ruimte krijgt om het te organiseren, maar dat kan dan niet. Gevolg is dat baas niet van alles op de hoogte is, terwijl de tent prima draait. Kom ik eerlijk uit voor mijn afspraak, dan word ik erop aangesproken. Dat stimuleert niet om open richting leidinggevende toe te blijven. Maar dat is niet de kant die ik opwil. Effe balans zoeken dus.quote:Op maandag 21 december 2009 17:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik had dat bij m'n vorige baan ook; veel vrijheid en als ik bijv. vrij wilde of ff niet bereikbaar was, dan kwam dat gewoon in m'n agenda waar iedereen bij kon.
Hier moet ik ook heel erg wennen; alles wordt overlegd, doorgepraat en nog es overlegd.
Is eerlijk gezegd niet zo mijn ding
quote:Op maandag 21 december 2009 17:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan kun je het inderdaad beter stilhouden, anders breng je die collega weer in een benarde positie... En in de tussentijd gewoon oefenen met kritiek ontvangen:
Cat, ik vind het niet kunnen dat jij JJH geslagen hebt in jullie huwelijksnacht![]()
Cat, ik vind je UI stom
Dat werkt niet, is niet ehecht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(en m'n UI is stom
)
quote:[..]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
en 26 keer scrollen om door een pagina heen te komen!quote:Op maandag 21 december 2009 17:41 schreef Strega het volgende:
Hiep hiep hoera!!! Pagan heeft mijn draadloze netbook nu draadloos aan de praat.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan nu bankhangen en slow chatten!![]()
![]()
![]()
![]()
Wij zaten ook vaak 's avonds of in het weekend bij de DA... Gelukkig heeft de onze een 24 uursdienst, maar de kosten worden er niet minder op...quote:Op maandag 21 december 2009 17:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja... wij hebben echt maanden achtereen steeds óf 's nachts, óf in het weekend, óf op feestdagen bij de DA gezeten. Op een gegeven moment zei de DA: "Tot over twee weken; dan heb ik ook weer dienst in het weekend."
quote:Op maandag 21 december 2009 17:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Schaf een frituurpan aan en leg friet in de vriezer, lijkt je dat geen optie?
Verder is het een drama en rijden er amper treinen, dus hoe ga je dat nou doen morgen?
quote:Op maandag 21 december 2009 17:46 schreef DeZwabber het volgende:
exact nu zonnewende
edit: kut, over 1 minuut dan![]()
Brave jongen. Die frituur is trouwens van een kennis van me.quote:Op maandag 21 december 2009 17:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]ik was niet heel serieus hoor
ik ben gewoon net naar de frituur gewandeld en heb lekker gegeten...
Goede reis alvast! Ik zou echt op tijd vertrekken. En bidden dat er vannacht geen sneeuw valt.quote:We rijden morgen met de auto, parkeren bij schiphol. We vliegen om half drie, dus vertrekken gewoon heel vroeg
Bankhangen en SCen is heerlijk! En je stats vliegen omhoog.quote:Op maandag 21 december 2009 17:41 schreef Strega het volgende:
Hiep hiep hoera!!! Pagan heeft mijn draadloze netbook nu draadloos aan de praat.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan nu bankhangen en slow chatten!![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, welke? Jaco, die bij de kerk, of die bij de super? Ik zit hier namelijk tussen 3 frituurs inquote:Op maandag 21 december 2009 17:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Brave jongen. Die frituur is trouwens van een kennis van me.
Heeft BH 3 frituurs?quote:Op maandag 21 december 2009 17:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh, welke? Jaco, die bij de kerk, of die bij de super? Ik zit hier namelijk tussen 3 frituurs in(daarom was het ook bepaald niet serieus daarstraks
). Ik haal ze bij de kerk, die zijn het lekkerst
gefrituurde hostiesquote:Op maandag 21 december 2009 17:52 schreef MrSubtle het volgende:
Ik haal ze bij de kerk, die zijn het lekkerst
Bedanktquote:Op maandag 21 december 2009 17:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel voelt Conchita zich over drie dagen weer een stúk beter
Als we met de pet rondmoeten, dan horen we dat graag
Bedanktquote:
Kerk = handgesneden fritesquote:Op maandag 21 december 2009 17:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heeft BH 3 frituurs?![]()
![]()
Die kennis van me heeft volgens mij die bij de Super. Precies weet ik het niet, is een bietje een vage kennis.
Stelletje ongezonde vreetzakken daar, dat er een markt is voor 3 frituurs.quote:Op maandag 21 december 2009 17:56 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kerk = handgesneden frites
Super = diepvriesfrites
Jaco = McDonalds frites
Allemaal binnen 200 meter afstand van elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Als je krap komt te zitten, gewoon laten weten hoor! Wij van F&F zijn goed in geld inzamelen.quote:Op maandag 21 december 2009 17:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Bedankt...hopelijk voelt ze zich straks weer wat beter....ze zat verschrikkelijk te bibberen en te jammeren op de behandeltafel (ja Conchita is een schoolvoorbeeld van een "dramaqueen"
)....financieel zal het deze maand inderdaad weer een krap maandje worden maar als ik geen geld meer heb voor eten dan laat ik hier graag mijn rekeningnummer achter
. Morgen ga ik maar met de auto naar de andere dierenarts toe....brommer is me te link met een kat op het plateau en eentje in eentje in een tas om de schouder...als ik zou vallen zou ik het mezelf niet vergeven
[..]
Bedankt
quote:Op maandag 21 december 2009 17:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Arme Conchita![]()
Maar wel fijn dat het te verhelpen is.
En dat DA's duur zijn ben ik de afgelopen maand wel achtergekomen, maar ja....tis voor je beestje he?
quote:Prognose voor dinsdag 22 december
Houdt u ook morgen rekening met een zeer beperkte dienstregeling. Maak, indien mogelijk, morgen geen gebruik van de trein.
Excuses voor het ongemak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |