abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 december 2009 @ 17:22:12 #201
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_75886673
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:21 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Je doet er wel een stuk langer mee (ik in elk geval) en na afloop kun je 'm zonder problemen nog een keer lezen, omdat je er de eerste keer van hol van begrepen hebt (ik in elk geval)

Hoest met het bolletje?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  Designer maandag 21 december 2009 @ 17:22:21 #202
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_75886680
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:21 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Je hey, behalve Nederlandsche literatuur natuurlijk
ja duh
🐙
  maandag 21 december 2009 @ 17:23:04 #203
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_75886704
Ik ga Billebips in zn vlammenpak hijsen!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 21 december 2009 @ 17:23:43 #204
163650 Greys
pi_75886729
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:20 schreef ElisaB het volgende:

[..]

In plaats van dat ie dan ff belt, ipv dat je nog twee dagen in spanning zit

Vanuit de baas zijn kant gezien is dat natuurlijk stiekem best 'logisch' Die denkt 'ik zie haar toch woensdag'. Denk niet dat er veel bazen zijn die daar dan speciaal over gaan bellen om jou niet in spanning te laten zitten als je er de volgende dag niet bent
Dan zou Cat misschien het beste zelf nog morgenochtend even kunnen bellen om te vragen 'ik hoorde dat-en-dat en wat is er aan de hand?'.

Maar wel klote hoor Cat, ik zou me er ook naar bij voelen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 21 december 2009 @ 17:23:54 #205
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_75886742
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:16 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nick Cave moet je sowieso toch niet vertaald gaan lezen?
Dan is het authentieke dr wel van af vind ik.
Ik lees nu het hele ouvre van Murakami, maar de Nederlandse vertalingen vond ik bagger en mijn Japans is niet zo best, dus die lees ik in het Engels, die zijn veel prettiger vertaald
Nee, helemaal mee eens. Ik kreeg een paar jaar geleden van een vriend een prachtige biografie van Kurt Cobain. Met kopieën van z'n tekeningen en zo, uit z'n dagboek. Daar was vertaald niks van overgebleven.
Het ligt inderdaad aan de vertaling die soms bagger is.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  Designer maandag 21 december 2009 @ 17:25:04 #206
266257 crew  DeZwabber
pi_75886807
quote:
Op maandag 21 december 2009 16:47 schreef oh-oh het volgende:
Pannekoek schrijf ik eigen spelling hoor, ik bak die dingen in 1 pan, dus zonder n

pannenkoek =
🐙
pi_75886818
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik was gewoon benieuwd of hij al wat had afgesproken inmiddels
Ik ga hem niet brengen ofzo hoor, dán was ik Moeder Theresa
Ik woon een half uur van schiphol!
Maar als ie strand mag ie mooi niet bij mij logeren... Ben Moeder Theresa niet!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_75886885
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Vanuit de baas zijn kant gezien is dat natuurlijk stiekem best 'logisch' Die denkt 'ik zie haar toch woensdag'. Denk niet dat er veel bazen zijn die daar dan speciaal over gaan bellen om jou niet in spanning te laten zitten als je er de volgende dag niet bent
Dan zou Cat misschien het beste zelf nog morgenochtend even kunnen bellen om te vragen 'ik hoorde dat-en-dat en wat is er aan de hand?'.

Helemaal omdat ie misschien helemaal niet weet dat zij weet dat hij het woensdag gaat zeggen (dan weet ie dus ook niet dat ze in de stress zit)
misschien toch even zelf bellen en dan uitleggen hoe en wat...
pi_75886903
.....net met Conchita naar de dierenarts geweest en wat ik al dacht....het gebitje....1 tand voorin wiebelt en de rest is aan de bovenkant is gewoon goor (zover we nu kunnen zien)....vreemd genoeg zijn de tandjes aan de onderkant 'nog behoorlijk schoon voor een hondje van haar leeftijd . Morgen om 8.00 uur brengen en dan gaan ze met een aangepaste narcose (i.v.m. haar niertjes) de boel renoveren.....afspraak van woensdag voor enten van beiden wort dan verschoven naar 10 dagen later als Conchita voor controle moet komen, dan bespreken we meteen hoe het met het gebit van Sasha moet. Morgenmiddag ook met Palle voor het wetenschappelijke onderzoek van de nieren en met Sylvester voor de snotterigheid naar de andere dierenarts...dierenarts....arts.... en hé ik hoor een echo.....oh dat is de holle ruimte in mijn portemonee
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 21 december 2009 @ 17:27:20 #210
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_75886918
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:22 schreef Ingetje79 het volgende:

Hoest met het bolletje?
Eten, koffie en melk deden redelijke wonderen; voel me wel wat beter. Kan weer aardig recht vooruit kijken. Moet zo bij paps en mams gaan eten. Ik ben er nog niet zo zeker van dat ik dat erg zie zitten, maar we zullen het meemaken!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  † In Memoriam † maandag 21 december 2009 @ 17:29:10 #211
72518 Strega
pi_75887032
Ik wens Mr.S. nu alvast een hele goede reis en een hele fijne vakantie, en z'n vader natuurlijk ook!
Hoop dat jullie goed op tijd aankomen en niet stranden en enorm gaan genieten.
(Morgen zit vast nog niet achter de pc cq lig ik nog in bed.
Bullie is thuis
  maandag 21 december 2009 @ 17:29:20 #212
33954 ElisaB
pi_75887043
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:27 schreef trovey het volgende:
.....net met Conchita naar de dierenarts geweest en wat ik al dacht....het gebitje....1 tand voorin wiebelt en de rest is aan de bovenkant is gewoon goor (zover we nu kunnen zien)....vreemd genoeg zijn de tandjes aan de onderkant 'nog behoorlijk schoon voor een hondje van haar leeftijd . Morgen om 8.00 uur brengen en dan gaan ze met een aangepaste narcose (i.v.m. haar niertjes) de boel renoveren.....afspraak van woensdag voor enten van beiden wort dan verschoven naar 10 dagen later als Conchita voor controle moet komen, dan bespreken we meteen hoe het met het gebit van Sasha moet. Morgenmiddag ook met Palle voor het wetenschappelijke onderzoek van de nieren en met Sylvester voor de snotterigheid naar de andere dierenarts...dierenarts....arts.... en hé ik hoor een echo.....oh dat is de holle ruimte in mijn portemonee
Met een beetje mazzel voelt Conchita zich over drie dagen weer een stúk beter

Als we met de pet rondmoeten, dan horen we dat graag
pi_75887068
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:27 schreef trovey het volgende:
pi_75887148
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Toen ik het hoorde had ik nog kunnen bellen, maar ik weet niet of baas weet dat collega mij vooringelicht heeft. Dus feitelijk hoor ik nog niks te weten. Eerlijk gezegd had ik ook liever niks geweten maar ja, we zien het wel over 2 dagen. Het is ook weer niet zo drahamatisch dat we acuut en meteen contact moeten hebben. En het zal ook wel weer overwaaien. Ik ben gewoon niet zo goed met kritiek ontvangen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

Het is alleen zo vervelend dat ik telkens achter afspraken kom door er met mijn grote poten doorheen te klotsen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 21 december 2009 @ 17:32:53 #215
33954 ElisaB
pi_75887209
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:31 schreef Cat22 het volgende:
Het is alleen zo vervelend dat ik telkens achter afspraken kom door er met mijn grote poten doorheen te klotsen.

† In Memoriam † maandag 21 december 2009 @ 17:33:34 #216
72518 Strega
pi_75887248
Vandaag (als in bijna nu)winterzonnewende.

Dan hebben we de langste nacht'kortste dag weer gehad.
Dan nog een paar daagjes voor inkeer en zelfreflectie, goede voornemens'plannen voor het nieuwe jaar en dan hup: Naar het VOORJAAR!
Bullie is thuis
  maandag 21 december 2009 @ 17:35:01 #217
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_75887311
Arme Conchita
Maar wel fijn dat het te verhelpen is.
En dat DA's duur zijn ben ik de afgelopen maand wel achtergekomen, maar ja....tis voor je beestje he?
  maandag 21 december 2009 @ 17:36:21 #218
33954 ElisaB
pi_75887374
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:33 schreef Strega het volgende:
Vandaag (als in bijna nu)winterzonnewende.

Dan hebben we de langste nacht'kortste dag weer gehad.
Dan nog een paar daagjes voor inkeer en zelfreflectie, goede voornemens'plannen voor het nieuwe jaar en dan hup: Naar het VOORJAAR!
En zo is het!

Had ik al verteld dat ik vandaag helemaal niet naar kantoor ben geweest? Beetje in bed gelegen en verder is er weinig voorgevallen. Mijn collega's zijn op de hoek van de straat gestrand, want de zijstraat was niet geveegd / gestrooid en dus niet toegankelijk

Ik heb beloofd morgen weer paraat te zijn; ze hadden me gemist
.
.
.
.
.
.
.
.
.
(NOT)
  † In Memoriam † maandag 21 december 2009 @ 17:36:39 #219
72518 Strega
pi_75887396
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Arme Conchita
En dat DA's duur zijn ben ik de afgelopen maand wel achtergekomen, maar ja....tis voor je beestje he?
Tja en meestal komt het ook zo onverwacht, of net op zondag.
Bullie is thuis
pi_75887404
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:32 schreef ElisaB het volgende:

[..]

quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 21 december 2009 @ 17:38:54 #221
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_75887502
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:36 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik had dat bij m'n vorige baan ook; veel vrijheid en als ik bijv. vrij wilde of ff niet bereikbaar was, dan kwam dat gewoon in m'n agenda waar iedereen bij kon.
Hier moet ik ook heel erg wennen; alles wordt overlegd, doorgepraat en nog es overlegd.
Is eerlijk gezegd niet zo mijn ding
pi_75887506
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:31 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Toen ik het hoorde had ik nog kunnen bellen, maar ik weet niet of baas weet dat collega mij vooringelicht heeft. Dus feitelijk hoor ik nog niks te weten. Eerlijk gezegd had ik ook liever niks geweten maar ja, we zien het wel over 2 dagen. Het is ook weer niet zo drahamatisch dat we acuut en meteen contact moeten hebben. En het zal ook wel weer overwaaien. Ik ben gewoon niet zo goed met kritiek ontvangen.
Dan kun je het inderdaad beter stilhouden, anders breng je die collega weer in een benarde positie... En in de tussentijd gewoon oefenen met kritiek ontvangen:
Cat, ik vind het niet kunnen dat jij JJH geslagen hebt in jullie huwelijksnacht
Cat, ik vind je UI stom
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILER
.

pi_75887515
voor Conchita en Hummer.
  † In Memoriam † maandag 21 december 2009 @ 17:41:15 #224
72518 Strega
pi_75887602
Hiep hiep hoera!!! Pagan heeft mijn draadloze netbook nu draadloos aan de praat.
Ik kan nu bankhangen en slow chatten!
Bullie is thuis
  maandag 21 december 2009 @ 17:41:47 #225
33954 ElisaB
pi_75887625
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:36 schreef Strega het volgende:

Tja en meestal komt het ook zo onverwacht, of net op zondag.
Ow ja... wij hebben echt maanden achtereen steeds óf 's nachts, óf in het weekend, óf op feestdagen bij de DA gezeten. Op een gegeven moment zei de DA: "Tot over twee weken; dan heb ik ook weer dienst in het weekend."
pi_75887689
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:38 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Ik had dat bij m'n vorige baan ook; veel vrijheid en als ik bijv. vrij wilde of ff niet bereikbaar was, dan kwam dat gewoon in m'n agenda waar iedereen bij kon.
Hier moet ik ook heel erg wennen; alles wordt overlegd, doorgepraat en nog es overlegd.
Is eerlijk gezegd niet zo mijn ding
Dat is het dus. Bij een aantal dingen vind ik het vanzelfsprekend dat je als medewerker wat ruimte krijgt om het te organiseren, maar dat kan dan niet. Gevolg is dat baas niet van alles op de hoogte is, terwijl de tent prima draait. Kom ik eerlijk uit voor mijn afspraak, dan word ik erop aangesproken. Dat stimuleert niet om open richting leidinggevende toe te blijven. Maar dat is niet de kant die ik opwil. Effe balans zoeken dus.
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:38 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Dan kun je het inderdaad beter stilhouden, anders breng je die collega weer in een benarde positie... En in de tussentijd gewoon oefenen met kritiek ontvangen:
Cat, ik vind het niet kunnen dat jij JJH geslagen hebt in jullie huwelijksnacht
Cat, ik vind je UI stom
SPOILER
Dat werkt niet, is niet ehecht! (en m'n UI is stom )
quote:
[..]

Designer maandag 21 december 2009 @ 17:45:35 #227
266257 crew  DeZwabber
pi_75887772
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:41 schreef Strega het volgende:
Hiep hiep hoera!!! Pagan heeft mijn draadloze netbook nu draadloos aan de praat.
en 26 keer scrollen om door een pagina heen te komen!
🐙
pi_75887811
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:41 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ow ja... wij hebben echt maanden achtereen steeds óf 's nachts, óf in het weekend, óf op feestdagen bij de DA gezeten. Op een gegeven moment zei de DA: "Tot over twee weken; dan heb ik ook weer dienst in het weekend."
Wij zaten ook vaak 's avonds of in het weekend bij de DA... Gelukkig heeft de onze een 24 uursdienst, maar de kosten worden er niet minder op...
  Designer maandag 21 december 2009 @ 17:46:43 #229
266257 crew  DeZwabber
pi_75887822
exact nu zonnewende

edit: kut, over 1 minuut dan
🐙
  Designer maandag 21 december 2009 @ 17:47:35 #230
266257 crew  DeZwabber
pi_75887852
maar nu wel
🐙
  maandag 21 december 2009 @ 17:48:27 #231
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75887887
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Schaf een frituurpan aan en leg friet in de vriezer, lijkt je dat geen optie?
Verder is het een drama en rijden er amper treinen, dus hoe ga je dat nou doen morgen?
ik was niet heel serieus hoor ik ben gewoon net naar de frituur gewandeld en heb lekker gegeten...

We rijden morgen met de auto, parkeren bij schiphol. We vliegen om half drie, dus vertrekken gewoon heel vroeg
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
  maandag 21 december 2009 @ 17:48:59 #232
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75887906
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:46 schreef DeZwabber het volgende:
exact nu zonnewende

edit: kut, over 1 minuut dan
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
pi_75887937
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:48 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

ik was niet heel serieus hoor ik ben gewoon net naar de frituur gewandeld en heb lekker gegeten...
Brave jongen. Die frituur is trouwens van een kennis van me.
quote:
We rijden morgen met de auto, parkeren bij schiphol. We vliegen om half drie, dus vertrekken gewoon heel vroeg
Goede reis alvast! Ik zou echt op tijd vertrekken. En bidden dat er vannacht geen sneeuw valt.
pi_75887960
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:41 schreef Strega het volgende:
Bankhangen en SCen is heerlijk! En je stats vliegen omhoog.
  Designer maandag 21 december 2009 @ 17:50:58 #235
266257 crew  DeZwabber
pi_75887967
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:48 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

ja jij ben gewoon weer telaat
🐙
  maandag 21 december 2009 @ 17:52:08 #236
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75888004
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:50 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Brave jongen. Die frituur is trouwens van een kennis van me.
Oh, welke? Jaco, die bij de kerk, of die bij de super? Ik zit hier namelijk tussen 3 frituurs in (daarom was het ook bepaald niet serieus daarstraks ). Ik haal ze bij de kerk, die zijn het lekkerst
pi_75888068
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:52 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

Oh, welke? Jaco, die bij de kerk, of die bij de super? Ik zit hier namelijk tussen 3 frituurs in (daarom was het ook bepaald niet serieus daarstraks ). Ik haal ze bij de kerk, die zijn het lekkerst
Heeft BH 3 frituurs?

Die kennis van me heeft volgens mij die bij de Super. Precies weet ik het niet, is een bietje een vage kennis.
  Designer maandag 21 december 2009 @ 17:54:36 #238
266257 crew  DeZwabber
pi_75888101
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:52 schreef MrSubtle het volgende:

Ik haal ze bij de kerk, die zijn het lekkerst
gefrituurde hosties
🐙
pi_75888161
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:29 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Met een beetje mazzel voelt Conchita zich over drie dagen weer een stúk beter

Als we met de pet rondmoeten, dan horen we dat graag
Bedankt ...hopelijk voelt ze zich straks weer wat beter....ze zat verschrikkelijk te bibberen en te jammeren op de behandeltafel (ja Conchita is een schoolvoorbeeld van een "dramaqueen" )....financieel zal het deze maand inderdaad weer een krap maandje worden maar als ik geen geld meer heb voor eten dan laat ik hier graag mijn rekeningnummer achter . Morgen ga ik maar met de auto naar de andere dierenarts toe....brommer is me te link met een kat op het plateau en eentje in eentje in een tas om de schouder...als ik zou vallen zou ik het mezelf niet vergeven

quote:
Op maandag 21 december 2009 17:29 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Bedankt
Optimist tot in de kist
  maandag 21 december 2009 @ 17:56:21 #240
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75888162
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:53 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Heeft BH 3 frituurs?

Die kennis van me heeft volgens mij die bij de Super. Precies weet ik het niet, is een bietje een vage kennis.
Kerk = handgesneden frites
Super = diepvriesfrites
Jaco = McDonalds frites

Allemaal binnen 200 meter afstand van elkaar
pi_75888232
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:56 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

Kerk = handgesneden frites
Super = diepvriesfrites
Jaco = McDonalds frites

Allemaal binnen 200 meter afstand van elkaar
Stelletje ongezonde vreetzakken daar, dat er een markt is voor 3 frituurs.
SPOILER
pi_75888269
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:56 schreef trovey het volgende:

[..]

Bedankt ...hopelijk voelt ze zich straks weer wat beter....ze zat verschrikkelijk te bibberen en te jammeren op de behandeltafel (ja Conchita is een schoolvoorbeeld van een "dramaqueen" )....financieel zal het deze maand inderdaad weer een krap maandje worden maar als ik geen geld meer heb voor eten dan laat ik hier graag mijn rekeningnummer achter . Morgen ga ik maar met de auto naar de andere dierenarts toe....brommer is me te link met een kat op het plateau en eentje in eentje in een tas om de schouder...als ik zou vallen zou ik het mezelf niet vergeven

[..]

Bedankt
Als je krap komt te zitten, gewoon laten weten hoor! Wij van F&F zijn goed in geld inzamelen.
pi_75888282
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Arme Conchita

Gebitjes schoonmaken zat in de planning maar met Tickel nog niet helemaal van medicijnen en specialist af had ik het wat later gepland....februari/maart maar ja dan ken je mijn huisdieren niet....katten bijna allemaal aan de gebitjes geholpen dan zijn wij hondjes nu aan de beurt ....of vrouwtje nu geld heeft of niet....een tijdje op droog brood zal haar goed doen...ze wilde toch afvallen
Optimist tot in de kist
pi_75888321
Dus, nu zou ik iets moeten gaan eten. Een hele dag op 1 boterham is wellicht wat karig.
Maar ik heb honger en toch ook weer niet (reden: zie boven).

Dadelijk toch maar eens verstandig de kip madras gaan opzetten.
  maandag 21 december 2009 @ 18:07:04 #245
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_75888482

Nou de bus ging hoor, stapvoets maar hij ging
Dus ik heb fijn nog wat centjes verdient vandaag
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  † In Memoriam † maandag 21 december 2009 @ 18:08:49 #246
72518 Strega
pi_75888531
nu, dit is de eerste met netbook. Scrollen is even wennen.
Bullie is thuis
  maandag 21 december 2009 @ 18:09:01 #247
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75888537
Nonneke ik herken je niet meer
pi_75888544
Voor OV afhankelijk volk:
quote:
Prognose voor dinsdag 22 december
Houdt u ook morgen rekening met een zeer beperkte dienstregeling. Maak, indien mogelijk, morgen geen gebruik van de trein.

Excuses voor het ongemak.
  maandag 21 december 2009 @ 18:09:24 #249
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_75888558
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:09 schreef MrSubtle het volgende:
Nonneke ik herken je niet meer
sapperdeflap !

moet er zelf ook aan wennen, heb sinds 2004 Flippy gehad
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_75888570
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:09 schreef Cat22 het volgende:
Voor OV afhankelijk volk:
[..]

Oh, ik ben bang dat ik niet ga werken morgen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')