Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
krijg je ook nietquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 13:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
krijg je ook niet![]()
en ook niet de Lapo
quote:Op maandag 21 december 2009 13:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met stip boven aan de lijst
en tevens kwartetstopper![]()
ik welquote:
quote:
quote:
en dan stug volhouden dat er altijd lang tussen je posts zitquote:
de 2de zag ik pas bij het teruglezenquote:Op maandag 21 december 2009 14:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
en dan stug volhouden dat er altijd lang tussen je posts zit
Phquote:
GMTAquote:
jouw edit knop is kapot?quote:Op maandag 21 december 2009 14:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de 2de zag ik pas bij het teruglezen
Ik kreeg net een kaart met allemaal Pinguins eropquote:
quote:
dubbelpostquote:
niemand gezienquote:
pas maar op, daar heb ik een note voor gekregen, en nee geen nissanquote:
ze staan er allebei dus het valt wel opquote:
maar ik herhaal edit2 nog maar eens....quote:Op maandag 21 december 2009 14:21 schreef Ladylike het volgende:
edit: fuck, sorrie foutje
edit2: ik dacht trouwens dat er flood control was
quote:
en daar kon je toen niks aan doen dat lag aan fok zelfquote:Op maandag 21 december 2009 14:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pas maar op, daar heb ik een note voor gekregen, en nee geen nissan
je maakte geen multi quote nou en?quote:Op maandag 21 december 2009 14:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze staan er allebei dus het valt wel op
moet niet dubbelposten als ik er anderen op wijs he
normaal welquote:[..]
maar ik herhaal edit2 nog maar eens....
??
jahquote:Op maandag 21 december 2009 14:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en daar kon je toen niks aan doen dat lag aan fok zelf
boeven zijn hetquote:
het werkt blijkbaar niet altijdquote:Op maandag 21 december 2009 14:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je maakte geen multi quote nou en?
[..]
normaal wel
behamels!quote:
rekelsquote:Op maandag 21 december 2009 14:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het werkt blijkbaar niet altijd
[..]
behamels!
Potverdorie wat een grove taal hierquote:
quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 14:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Potverdorie wat een grove taal hier
whehehequote:Op maandag 21 december 2009 14:30 schreef DaMart het volgende:
Gelukkig heb ik niks verstuurd met deze TT.
niet normaalquote:Op maandag 21 december 2009 14:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Potverdorie wat een grove taal hier
quote:Op maandag 21 december 2009 14:36 schreef wel.o.k het volgende:
belhamel, bengel, bliksemstraal, boefje, doerak, dondersteen, donderstraal, etter, guit, kataas, kwajongen, kwapoets, loeder, lorejas, nietsnut, ondeugd, rakker, rekel, schavuit, schelm, snotaap, straatvlegel, vlegel, wittekop, blaag, botterik, hond, kataas, kinkel, kwajongen, lomperd, lummel, rekel, schoft, vlerk
, bengel, boef, ondeugd, doerak, deugniet.
ik red het niet eens om in elk topic iets te posten.quote:Op maandag 21 december 2009 14:47 schreef MaleDuck het volgende:
tsk... heb niet eens de tijd om hier elk uur wat te posten...
zo druk aan het werkenquote:Op maandag 21 december 2009 14:47 schreef MaleDuck het volgende:
tsk... heb niet eens de tijd om hier elk uur wat te posten...
je hebt er zelfs al 3 gemistquote:Op maandag 21 december 2009 14:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik red het niet eens om in elk topic iets te posten.
zelfs MPG heeft een topic gemist.![]()
gf niet volgens mijquote:Op maandag 21 december 2009 14:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik red het niet eens om in elk topic iets te posten.
zelfs MPG heeft een topic gemist.![]()
jep, best druk ja... maar ja, dat houdt me van de straat... en daar is het koud... brrquote:Op maandag 21 december 2009 14:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo druk aan het werken![]()
[..]
je hebt er zelfs al 3 gemist
ik heb meer tijdquote:
sneeuw ligt hierquote:
hier NOG nietquote:
ja hier ookquote:
quote:
sneeuwt het hard?quote:Op maandag 21 december 2009 15:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja hier ook
maar het sneeuwt dus opnieuw
het zijn buitjes, dus valt wel meequote:
kreeg net telefoon van mijn schoonouders dat het etentje morgen niet doorgaat ze durven het risico niet te nemen dat het te glad is.quote:Op maandag 21 december 2009 15:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het zijn buitjes, dus valt wel mee
Nee dat klopt. Dagenlang zit ik bij de brievenbus te wachten, maar niks daarquote:Op maandag 21 december 2009 14:30 schreef DaMart het volgende:
Gelukkig heb ik niks verstuurd met deze TT.
koffie is voor de afzendersquote:Op maandag 21 december 2009 15:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Dagenlang zit ik bij de brievenbus te wachten, maar niks daar![]()
.
quote:
nee, jij bent degene die ze vol spamt postquote:
duurt hier niet lang meer denk ik, het wordt mistigquote:
mijn kapster belde af, nu moet ik ongeknipt de kerst inquote:Op maandag 21 december 2009 15:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kreeg net telefoon van mijn schoonouders dat het etentje morgen niet doorgaat ze durven het risico niet te nemen dat het te glad is.
Of je moet naar Maastricht komen, knip ik jouquote:Op maandag 21 december 2009 15:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
nee, jij bent degene die ze vol spamt post
[..]
duurt hier niet lang meer denk ik, het wordt mistig
[..]
mijn kapster belde af, nu moet ik ongeknipt de kerst in
misschien neem ik het kapsel van gf wel, kaal of kamme weet je wel.quote:Op maandag 21 december 2009 15:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Of je moet naar Maastricht komen, knip ik jou
en ja, dat kan ik
dat mag jij helemaal niet van je vrouw, wedden?quote:Op maandag 21 december 2009 15:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
misschien neem ik het kapsel van gf wel, kaal of kamme weet je wel.
ik ben niet alleen aan het postenquote:Op maandag 21 december 2009 15:17 schreef wel.o.k het volgende:
nee, jij bent degene die ze vol spamt post
hier is er nog niks te zienquote:[..]
duurt hier niet lang meer denk ik, het wordt mistig
quote:[..]
mijn kapster belde af, nu moet ik ongeknipt de kerst in
dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 21 december 2009 15:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat mag jij helemaal niet van je vrouw, wedden?
quote:Op maandag 21 december 2009 15:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Of je moet naar Maastricht komen, knip ik jou
en ja, dat kan ik
daar hoeft geen kapster voor te komenquote:Op maandag 21 december 2009 15:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
misschien neem ik het kapsel van gf wel, kaal of kamme weet je wel.
quote:
Thanxquote:Op maandag 21 december 2009 15:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt helemaal en je bent nog een goede ook
![]()
quote:Op maandag 21 december 2009 15:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat mag jij helemaal niet van je vrouw, wedden?
whehehequote:
dat is het ideequote:Op maandag 21 december 2009 15:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar hoeft geen kapster voor te komen
Nutteloos?quote:Op maandag 21 december 2009 15:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alle vrouwen zijn het zelfde
[..]
Thanx
Gewoon je zakhaar laten staan, opgelostquote:Op maandag 21 december 2009 15:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is het idee![]()
maar helaas, dat mag niet, dan kan ze niet meer door mijn haar kroelen
echt nietquote:
graag gedaanquote:[..]
Thanx
Zolang hij dat dan maar niet over zijn hoofd gaat kammenquote:Op maandag 21 december 2009 15:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gewoon je zakhaar laten staan, opgelost
Toch niet helemaalquote:
via zn rugquote:Op maandag 21 december 2009 15:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zolang hij dat dan maar niet over zijn hoofd gaat kammen![]()
*proestquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 15:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
moet er niet aan denkenquote:Op maandag 21 december 2009 15:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ik nou ookquote:Op maandag 21 december 2009 15:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
via zn rug
godverdomme ik zie het zo voor me
niet helemaalquote:Op maandag 21 december 2009 15:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Toch niet helemaal![]()
okay eigenlijk wel
sssst dat heb ik niet bevestigd
quote:Op maandag 21 december 2009 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
LL ben je nog nat?![]()
http://www.nufoto.nl/foto(...)raat-te-utrecht.html
jah nou krijg ik daar weer een image vanquote:Op maandag 21 december 2009 15:30 schreef marcb1974 het volgende:
Sorry LL, kon me niet inhouden![]()
Ik ga wel weer schieten
wat un kleintje manquote:Op maandag 21 december 2009 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
LL ben je nog nat?![]()
quote:Op maandag 21 december 2009 15:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jah nou krijg ik daar weer een image van
goed idee.quote:Op maandag 21 december 2009 15:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:
ff een klote kapster zoekenquote:Op maandag 21 december 2009 15:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 december 2009 15:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
via zn rug
godverdomme ik zie het zo voor me
quote:Op maandag 21 december 2009 15:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
[..]
moet er niet aan denken![]()
[..]
ik nou ook
als jij er mee bezig bent geweest helemaalquote:
vriendelijk van jequote:Op maandag 21 december 2009 15:41 schreef wel.o.k het volgende:
de eerste ambtenaren gaan nu naar huis.
o nee, toch niet![]()
staat vast op de parkeerijsbaan![]()
heb maar even een duwtje gegeven
en nou maar hopen dat ik ook hulp krijg als het nodig is.quote:
jah dan smelt ie want ik ben een heet wijfquote:Op maandag 21 december 2009 15:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als jij er mee bezig bent geweest helemaal
quote:Op maandag 21 december 2009 15:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als jij er mee bezig bent geweest helemaal
dat zal toch welquote:Op maandag 21 december 2009 15:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en nou maar hopen dat ik ook hulp krijg als het nodig is.
GMTAquote:Op maandag 21 december 2009 15:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jah dan smelt ie want ik ben een heet wijf
sorryquote:
daar ben je te mannelijk voorquote:Op maandag 21 december 2009 15:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en nou maar hopen dat ik ook hulp krijg als het nodig is.
dat werkt idd primaquote:Op maandag 21 december 2009 15:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en anders heb ik nog altijd de vloermatjes
daar denken de meesten niet aanquote:Op maandag 21 december 2009 15:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en anders heb ik nog altijd de vloermatjes
discriminatiequote:Op maandag 21 december 2009 15:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daar ben je te mannelijk voor![]()
dit is dus geen grapje..
ik moest een auto naar de sloop brengen.
Halverwege vergeet JF iets dus we besluiten de auto langs de kant te laten staan, terwijl ik erop pas en hij met de sleepauto even terug naar huis rijdt (was miss 10 minuten alleen).
Op die 10 minuten zijn er misschien wel 40 mannen gestopt om te vragen of ik hulp nodig had
van de ene kant heel fijn omdat ik dus hulp aangeboden kreeg (ook al was dat niet nodig) maar van de andere kant is het dus weer eens duidelijk dat voor blond haar en maatje 36 enorm gestopt wordt maar als JF daar had gestaan misschien niemand gestopt had
eigenlijk wel hequote:
ik stop ook eerder voor een lekker wijf dan een vent.quote:Op maandag 21 december 2009 15:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daar ben je te mannelijk voor![]()
dit is dus geen grapje..
we moesten een auto naar de sloop brengen.
Halverwege vergeet JF iets dus we besluiten de auto langs de kant te laten staan, terwijl ik erop pas en hij met de sleepauto even terug naar huis rijdt (was miss 10 minuten alleen).
Op die 10 minuten zijn er misschien wel 40 mannen gestopt om te vragen of ik hulp nodig had
van de ene kant heel fijn omdat ik dus hulp aangeboden kreeg (ook al was dat niet nodig) maar van de andere kant is het dus weer eens duidelijk dat voor blond haar en maatje 36 enorm gestopt wordt maar als JF daar had gestaan misschien niemand gestopt had
en als ik het voorstel dan is het "nee, dan worden ze vies"quote:
sommige? welke niet danquote:Op maandag 21 december 2009 15:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
eigenlijk wel he
mja ben al lang blij dat sommige mannen met hun geslachtsdeel denken
dan is het niet te hopen voor JF dat er een homo langs komtquote:Op maandag 21 december 2009 15:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
eigenlijk wel he
Het stoppen voor een man heeft ons (was trouwens mijn idee om te stoppen...) eens 100 euro opgeleverd voor 20 minuten "werk"quote:Op maandag 21 december 2009 15:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik stop ook eerder voor een lekker wijf dan een vent.![]()
[..]
en als ik het voorstel dan is het "nee, dan worden ze vies"
blijf dan maar staan.
die voorbij redenquote:
ikquote:
dan belt ie gewoon zn broerquote:Op maandag 21 december 2009 15:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan is het niet te hopen voor JF dat er een homo langs komt
Honey, wanna test my Smart Bomb?quote:Op maandag 21 december 2009 15:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
eigenlijk wel he
jij kan echt slecht liegenquote:
Die van jou heeft een sensor erin?quote:Op maandag 21 december 2009 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Honey, wanna test my Smart Bomb?
thanx for the warningquote:Op maandag 21 december 2009 15:51 schreef DjRex89 het volgende:
Weet niet of er hier mensen zijn het boek "Mannen die vrouwen haten" hebben gelezen?
Als je ooit de verfilming kan zien, niet doen!Wat een slechte film is dat in vergelijking met het boek..
dus ik moet toch maar een dure auto gaan kopenquote:Op maandag 21 december 2009 15:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het stoppen voor een man heeft ons (was trouwens mijn idee om te stoppen...) eens 100 euro opgeleverd voor 20 minuten "werk"![]()
Ik stop iig voor mensen met een dure auto
die hadden hun vrouw bijquote:[..]
die voorbij reden
nietusquote:
Nee dat helpt niet meer, ik herken je toch wel... dus geef ik gas bijquote:Op maandag 21 december 2009 15:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus ik moet toch maar een dure auto gaan kopen![]()
oh jaquote:[..]
die hadden hun vrouw bij
quote:Op maandag 21 december 2009 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Honey, wanna test my Smart Bomb?
quote:Op maandag 21 december 2009 15:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die van jou heeft een sensor erin?
wel handigquote:
dan stop ik naast je doe het raampje open dan zeg ik "die van jou kan zeker heel hard he?"quote:Op maandag 21 december 2009 15:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus ik moet toch maar een dure auto gaan kopen![]()
dat kan ook ja.quote:[..]
die hadden hun vrouw bij
quote:Op maandag 21 december 2009 15:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee dat helpt niet meer, ik herken je toch wel... dus geef ik gas bij
ik ook nietquote:[..]
oh ja
nou daar heeft JF geen moeite mee, die toetert ook als ik ernaast zit
quote:Op maandag 21 december 2009 15:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan stop ik naast je doe het raampje open dan zeg ik "die van jou kan zeker heel hard he?"
![]()
[..]
dat kan ook ja.
Het was maar een garpjequote:Op maandag 21 december 2009 15:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ik zal jouw ook nog eens helpen![]()
[..]
ik ook niet
jij kent me heulemaal nietquote:
jij hebt die webcams dus nog niet gevondenquote:Op maandag 21 december 2009 15:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij kent me heulemaal niet
2 mooiste vrouwenquote:Op maandag 21 december 2009 15:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het was maar een garpje
toch wel fijn, een niet-zeikende vrouw![]()
bovendien zijn wij natuurlijk de 2 mooiste vrouwen op aarde dus jullie verlaten ons toch nooit
shit ben ik er 1 vergetenquote:Op maandag 21 december 2009 15:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij hebt die webcams dus nog niet gevonden
* zet stream aan
zeg, doe eens een wat kleren aan
ken je nagaan hoe gelukkig je eigenlijk bentquote:
zo gelukkigquote:Op maandag 21 december 2009 16:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ken je nagaan hoe gelukkig je eigenlijk bent
quote:Op maandag 21 december 2009 15:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het was maar een garpje
toch wel fijn, een niet-zeikende vrouw![]()
bovendien zijn wij natuurlijk de 2 mooiste vrouwen op aarde dus jullie verlaten ons toch nooit
goed genoeg, en wat ik niet weet vult Ll wel in.quote:Op maandag 21 december 2009 15:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij kent me heulemaal niet
nog 2 zijn erquote:Op maandag 21 december 2009 15:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij hebt die webcams dus nog niet gevonden
* zet stream aan
zeg, doe eens een wat kleren aan
2quote:Op maandag 21 december 2009 16:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
shit ben ik er 1 vergeten![]()
* trekt snel zijn kleren weer aan
zo weer genoeg gekleed
stoppen op je hoogtepuntquote:Op maandag 21 december 2009 16:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo gelukkig![]()
dat ik van geluk voor een rijdende trein stap
succesquote:
wokquote:
Ik voorzie een extra thuiswerkdagquote:Prognose voor dinsdag 22 december
Houdt u ook morgen rekening met een zeer beperkte dienstregeling. Maak, indien mogelijk, morgen geen gebruik van de trein.
denk het ookquote:Op maandag 21 december 2009 16:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mijn vrouw zit stiekem op fok te doen alsof ze uit limburg komt
echt nietquote:[..]
goed genoeg, en wat ik niet weet vult Ll wel in.![]()
teringquote:[..]
nog 2 zijn er![]()
nou is er nog maar 1quote:[..]
2
en dit is beter.
op de brommerquote:
de prognose voor hier is ook niet echt goedquote:Op maandag 21 december 2009 16:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik voorzie een extra thuiswerkdag.
niet met de reden die daar wordt gegeven iigquote:
nopequote:
voilaquote:Op maandag 21 december 2009 16:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
niet met de reden die daar wordt gegeven iig
hij is volkomen clean
echter, in 1994 had ik hem nog geen jaar meer gegevenquote:
LLquote:
voor de kerstmanquote:
quote:
duckiequote:
dat zou niet verstandig zijnquote:Op maandag 21 december 2009 16:37 schreef marcb1974 het volgende:
Wie gaan er dood in [2010]?!
Zet het hier in dan
Who cares about verstandigquote:Op maandag 21 december 2009 16:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zou niet verstandig zijn
Thnxquote:
quote:
whehehe zie het nou pasquote:
dat je van extreem rare mensen een foto maakt, okee. Maar er dan een topic over maken omdat je contact zoekt? Het moet wel een hoax zijn..quote:Op maandag 21 december 2009 16:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
Wie kent deze vrouw?
hoe wanhopig ben je dan
dat bedoel ik dusquote:Op maandag 21 december 2009 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat je van extreem rare mensen een foto maakt, okee. Maar er dan een topic over maken omdat je contact zoekt? Het moet wel een hoax zijn..
moet je de verwarming aan zettenquote:Op maandag 21 december 2009 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
17:00 maar even een bakkie drinkbouillonHet is hier donker. EN ook wel koud eigenlijk
en dan wordt het nog niet warm bij je?quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien helpt het wel als ik een raam dichtdoe
Hier was het wel voorspeld maar geen sneeuw zien vallen vandaagquote:Op maandag 21 december 2009 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier is het weer aan het sneeuwen geslagenZo maar eens naar buiten
quote:
als het gaat vriezen vanavond hebben wij dat ook hierquote:Op maandag 21 december 2009 18:10 schreef DaMart het volgende:
Hier ligt geen sneeuw meer. Het enige witte wat er nog is, is een laag hagel en ijs.
Fhaquote:
nijnsquote:
fijn gewerkt vandaag ?quote:
Nee. Geen hond in de winkel dus ik heb me doodverveeld de hele dagquote:
Je mag hier nog wel een paar kuub van die troep op komen halenquote:Op maandag 21 december 2009 18:10 schreef DaMart het volgende:
Hier ligt geen sneeuw meer. Het enige witte wat er nog is, is een laag hagel en ijs.
Dat lag vast aan dit bord:quote:Op maandag 21 december 2009 19:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee. Geen hond in de winkel dus ik heb me doodverveeld de hele dag
Dat bord hebben we nietquote:Op maandag 21 december 2009 19:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat lag vast aan dit bord:
[ afbeelding ]
dat is altijd vervelendquote:Op maandag 21 december 2009 19:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee. Geen hond in de winkel dus ik heb me doodverveeld de hele dag
quote:Op maandag 21 december 2009 19:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat lag vast aan dit bord:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 december 2009 19:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat bord hebben we nietHonden zijn welkom.
quote:
Nee. Ik heb geen vreemde obsessie met kutten zodat ik er de hele dag aan denkquote:
Oh ik ook niet hoorquote:Op maandag 21 december 2009 20:00 schreef Fha het volgende:
Nee. Ik heb geen vreemde obsessie met kutten zodat ik er de hele dag aan denk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
ik ook niet, vreemd dan.quote:Op maandag 21 december 2009 20:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee. Ik heb geen vreemde obsessie met kutten zodat ik er de hele dag aan denk
Haha okequote:Op maandag 21 december 2009 20:10 schreef wel.o.k het volgende:
enne, dat meisje in de iglo is niet de broekriemvermoodert, dit meisje is maxi.o.k
quote:Op maandag 21 december 2009 20:39 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ga maar eens richting de bowlingbaan, lekker met de fiets door de sneeuw
quote:
fiets zequote:Op maandag 21 december 2009 20:39 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ga maar eens richting de bowlingbaan, lekker met de fiets door de sneeuw
quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 21:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
je geniet van je wasmachine
echt welquote:Op maandag 21 december 2009 21:31 schreef Fha het volgende:
[..]![]()
![]()
heerlijke uitvinding. + dat ik een hoop was had opgespaard haha
Ik ben blij dat ik er van af ben ook jaquote:Op maandag 21 december 2009 21:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
echt wel
eerlijk gezegd zou ik er ook niet aan moeten denken dat we hier alles met de hand zouden moeten wassen
alleen de tijdbesparing op zich is al fijnquote:Op maandag 21 december 2009 21:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik er van af ben ook ja. Vooral omdat ik nu gewoon andere dingen kan doen ondertussen en het veul sneller droog is allemaal
Dat geloof ik wel jaquote:Op maandag 21 december 2009 22:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen de tijdbesparing op zich is al fijn![]()
wij hebben zelfs nog een losse centrifuge erbij![]()
je moet eens zien hoeveel water er dan nog uitkomt
marcquote:
friemelquote:
Nope, good old recurve 36 poundsquote:Op zondag 20 december 2009 13:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
doet hij compound schieten ?
okquote:Op maandag 21 december 2009 23:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nope, good old recurve 36 pounds
wok heeft wel vloermatjes in de aanbiedingquote:Op maandag 21 december 2009 23:45 schreef friemelaar het volgende:
Heeft er nog iemand wat sneeuwkettingen over Of een paar kuub heet water....![]()
Heb goftedomme vandaag en gisteren wel 10 x met mijn busje vast gezeten in opgehoopte sneeuw
Welk gewicht dan je zus trekken ???quote:Op maandag 21 december 2009 23:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ok![]()
mijn zus doet ook boogschieten vandaar dat ik het vroeg
al sla je me doodquote:Op maandag 21 december 2009 23:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Welk gewicht dan je zus trekken ???![]()
Compound is niet erg damesachtig....
Mijn vloermatjes hebben inmiddels al remsporen....quote:Op maandag 21 december 2009 23:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wok heeft wel vloermatjes in de aanbieding
Zover ben ik nog lang nietquote:Op maandag 21 december 2009 23:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
al sla je me dood![]()
ik weet dat ze een paar keer nederlands kampioen is geworden
Toepasselijke straatnaamquote:Op maandag 21 december 2009 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
LL ben je nog nat?![]()
Hoerenbuurt main street hier in Utrechtquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:04 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Toepasselijke straatnaam [ afbeelding ]
mijn zusje een heel stuk langerquote:Op maandag 21 december 2009 23:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zover ben ik nog lang niet, pas een half jaartje bezig en had gisteren 7,58 gemiddeld
.
wel heel toepasselijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoerenbuurt main street hier in UtrechtEcht waar
eigen schuld dikke bultquote:Op maandag 21 december 2009 23:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Mijn vloermatjes hebben inmiddels al remsporen....
Gisteren ff stoer doen voor de jongens en op een verlaten parking ff slippen![]()
B2 had nog zo gezegd dat dat niet slim was , maar ja wij zijn eigenwijs hé?![]()
Ongeveer 3 kwartier bezig geweest uit die losse sneeuwruggen weg te komen met inzet van vloermatjes, antislipmatten uit de laadbak, vegers enz. Uiteindelijk de jongste achterin gezet als extra gewicht en ja hoor heeeeeeel langzaaaaaam gingen we vooruit richting uitgang van de parking.![]()
![]()
die had ik dus dan ook laten lopenquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat vond B2 dus ook al, die wou al naar huis wandelen.....![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:21 schreef friemelaar het volgende:
Hier B2 aan GF:
Fuck you, thank you very muhuhuhuhuch by Lily Allen (en ikkes)
DJquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:24 schreef DjRex89 het volgende:
En weer terug van het bowlen
Uiteindelijk hebben 2 mensen gereden dus heb in totaal maar 10meter gefietstVan de uiteindelijke rekening klopte ook echt geen drol, moesten met 12 man 100 euro afrekenen. Stonden 31 bier op de rekening maar hebben echt het dubbele besteld
Nu hoor je mij daar natuurlijk niet over klagen
GFquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
DJ
dat is toch prima gratis drinken
de tafel langs jullie zal wel een andere rekening hebben gekregenquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
GF
We waren met 12 man waarvan er 10 bier dronken. We hadden gemiddeld allemaal 5 bier op, er stonden echter maar 31 bier op de rekeningDe totale rekening was uiteindelijk 100euro dus hebben 10 euro p.p. betaald maar ik heb al minimaal voor 10euro gedronken dus je maakt mij niet wijs dat dat klopt
Idd wel relax, je hoort mij niet klagenHet is ook wel eens andersom geweest
We waren alleen dus dat kan het ook niet zijn geweestquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de tafel langs jullie zal wel een andere rekening hebben gekregen
en beantwoordquote:
dan heeft er dus iemand echt niet zitten op te lettenquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
We waren alleen dus dat kan het ook niet zijn geweest
quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan heeft er dus iemand echt niet zitten op te letten
Of de bar dame is stiekem verlieft op iemand uit het gezelschapquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan heeft er dus iemand echt niet zitten op te letten
quote:
dat zou ook kunnenquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Of de bar dame is stiekem verliefd op iemand uit het gezelschap
quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:46 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Kan niet door de sneeuw komen [ afbeelding ]
Niet op mij iigquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Of de bar dame is stiekem verlieft op iemand uit het gezelschap
Weltruste!quote:
trusten marcquote:
jammer of is ze lelijkquote:
biekske weer aan het postenquote:
Dat dusquote:
dacht het alquote:
morgen is het woensdagquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:04 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ga ook mn bedje opzoeken, morgen wel weer werken
Nope ikke zelf ( maar ik kan ook engels) I speak englisch very well, nog nie zo snel maar dat komt nog wel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
biekske weer aan het posten![]()
truste Djquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:04 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ga ook mn bedje opzoeken, morgen wel weer werken
zoiets als how do you doe je broek dichtquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nope ikke zelf ( maar ik kan ook engels) I speak englisch very well, nog nie zo snel maar dat komt nog wel.
ik denk hetquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zouden daar de treinen ook met verminderde frequentie rijden
Yep, preciesquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zoiets als how do you doe je broek dicht
ik ben gewoon goedquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Yep, precies,
jij hebt me door
Die is Miami Ink aan het kijken, ze overweegt ook een tattoo te nemen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
biekske weer aan het posten![]()
dat zou ik dus nooit doen een tattoo laten zetten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Die is Miami Ink aan het kijken, ze overweegt ook een tattoo te nemen.![]()
![]()
![]()
Ze heeft wel wat ontspanning verdiend, heeft de hele dag een voorraadje sieraden zitten maken voor maart.
Indahquote:
Ja, je weet nooit tevoren hoe druk het wordtquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zou ik dus nooit doen een tattoo laten zetten.
mijn lichaam is mijn tempel en dat laat ik niet bezoedelen met graffiti![]()
werkt ze 3 maanden vooruit
jullie hebben dan een beurs of zo iets ?quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ja, je weet nooit tevoren hoe druk het wordt,
liever een voorraadje dan straks een lege shop![]()
en ze heeft weer nieuwe materialen binnen gekregen = inspiratie
quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Eerst de ramen moeten krabben Indah ?
euhh nee een verjaardagquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jullie hebben dan een beurs of zo iets ?
whehehehequote:
Lekkere maatschappij, laat die maar schuiven.....quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:55 schreef indahnesia.com het volgende:
aah, eindelijk weer wat van die ouwe zooi kapot op de landingsbaan.
Wings Air plane skids over runway and breaks down
blij dat ik daar niet bij heb geboektquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:55 schreef indahnesia.com het volgende:
aah, eindelijk weer wat van die ouwe zooi kapot op de landingsbaan.
Wings Air plane skids over runway and breaks down
Helaas ligt hier een dikke laag ijs, weet niet waar die vandaan komt zo ineens.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Eerst de ramen moeten krabben Indah ?
in je koelkast zekerquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Helaas ligt hier een dikke laag ijs, weet niet waar die vandaan komt zo ineens.
daar hoort het ook te zijnquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Vriesgedeelte van de koelkast. Heel lokaal ijs dus.
dat zijn dus vliegtuigen waar je nog net niet zelf hoeft mee te trappenquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:13 schreef indahnesia.com het volgende:
Dat geslipte vliegtuig is inderdaad registratinummer PK-WIM.. grafbak.. er zijn ook nog PK-WIK en PK-WIL die op Java vliegen.. uit 1980 zijn ze geloof ik.
Daar heb ik hier geen last van gelukkig.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar hoort het ook te zijn![]()
en niet zoals hier, buiten op de straat
Dat moest er nog eens bijkomen. Als zo'n ding over komt, weet ik het al zonder te kijken. Teringherrie maken ze. Gelukkig verliezen ze nog net geen onderdelen in de lucht. Je zal maar onder een stuk vleugel begraven worden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zijn dus vliegtuigen waar je nog net niet zelf hoeft mee te trappen
wees maar blij.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Daar heb ik hier geen last van gelukkig.
als er een vleugel afvalt denk ik niet dat hij nog ver zal vliegenquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat moest er nog eens bijkomen. Als zo'n ding over komt, weet ik het al zonder te kijken. Teringherrie maken ze. Gelukkig verliezen ze nog net geen onderdelen in de lucht. Je zal maar onder een stuk vleugel begraven worden.
Die schoonouders komen vast nog wel eens langs dit jaarquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wees maar blij.
zou vandaag gaan uit eten met mijn schoonouders en die hebben afgebeld door het slechte weer
Dat maakt mij niet echt veel uit, maar ik hoef die vleugel niet op mijn harses als ik lekker zit te fokken jeweets.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als er een vleugel afvalt denk ik niet dat hij nog ver zal vliegen
maar elk onderdeel wat er vanaf valt is niet goed
dit jaar niet meerquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die schoonouders komen vast nog wel eens langs dit jaar
* friemelaar hoor in gedachte de piloot al omroepenquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als er een vleugel afvalt denk ik niet dat hij nog ver zal vliegen
maar elk onderdeel wat er vanaf valt is niet goed
zowiezo geen onderdelen van vliegtuigenquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet echt veel uit, maar ik hoef die vleugel niet op mijn harses als ik lekker zit te fokken jeweets.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:24 schreef indahnesia.com het volgende:
Je moet nog 2 topics GF.. en dan heb je er meer geopend dan ik.
dus we zien je de rest van de dag niet meerquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:25 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ga zo ontbijten en om 10 uur met de bus mee. Tijd voor wat boodschappen in Jakarta.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]zag het
![]()
zou dat nog lukken voor de kerst
quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:26 schreef friemelaar het volgende:
[..]
* friemelaar hoor in gedachte de piloot al omroepen
Willen alle passagiers nu meteen uitstappen en de rest van het traject lopend afleggen.
Na 4mijl aan de afdaling beginnen en met een koers van 120 graden op startbaan 4e landen.
Dank u voor het vliegen met......
quote:
Hier in Indonesie kan bijna alles, maar dit... tja, eigenlijk ook best wel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:26 schreef friemelaar het volgende:
[..]
* friemelaar hoor in gedachte de piloot al omroepen
Willen alle passagiers nu meteen uitstappen en de rest van het traject lopend afleggen.
Na 4mijl aan de afdaling beginnen en met een koers van 120 graden op startbaan 4e landen.
Dank u voor het vliegen met......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |