biekske weer aan het postenquote:
Dat dusquote:
dacht het alquote:
morgen is het woensdagquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:04 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ga ook mn bedje opzoeken, morgen wel weer werken
Nope ikke zelf ( maar ik kan ook engels) I speak englisch very well, nog nie zo snel maar dat komt nog wel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
biekske weer aan het posten![]()
truste Djquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:04 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ga ook mn bedje opzoeken, morgen wel weer werken
zoiets als how do you doe je broek dichtquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nope ikke zelf ( maar ik kan ook engels) I speak englisch very well, nog nie zo snel maar dat komt nog wel.
ik denk hetquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zouden daar de treinen ook met verminderde frequentie rijden
Yep, preciesquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zoiets als how do you doe je broek dicht
ik ben gewoon goedquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Yep, precies,
jij hebt me door
Die is Miami Ink aan het kijken, ze overweegt ook een tattoo te nemen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
biekske weer aan het posten![]()
dat zou ik dus nooit doen een tattoo laten zetten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Die is Miami Ink aan het kijken, ze overweegt ook een tattoo te nemen.![]()
![]()
![]()
Ze heeft wel wat ontspanning verdiend, heeft de hele dag een voorraadje sieraden zitten maken voor maart.
Indahquote:
Ja, je weet nooit tevoren hoe druk het wordtquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zou ik dus nooit doen een tattoo laten zetten.
mijn lichaam is mijn tempel en dat laat ik niet bezoedelen met graffiti![]()
werkt ze 3 maanden vooruit
jullie hebben dan een beurs of zo iets ?quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ja, je weet nooit tevoren hoe druk het wordt,
liever een voorraadje dan straks een lege shop![]()
en ze heeft weer nieuwe materialen binnen gekregen = inspiratie
quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Eerst de ramen moeten krabben Indah ?
euhh nee een verjaardagquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jullie hebben dan een beurs of zo iets ?
whehehehequote:
Lekkere maatschappij, laat die maar schuiven.....quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:55 schreef indahnesia.com het volgende:
aah, eindelijk weer wat van die ouwe zooi kapot op de landingsbaan.
Wings Air plane skids over runway and breaks down
blij dat ik daar niet bij heb geboektquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:55 schreef indahnesia.com het volgende:
aah, eindelijk weer wat van die ouwe zooi kapot op de landingsbaan.
Wings Air plane skids over runway and breaks down
Helaas ligt hier een dikke laag ijs, weet niet waar die vandaan komt zo ineens.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Eerst de ramen moeten krabben Indah ?
in je koelkast zekerquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Helaas ligt hier een dikke laag ijs, weet niet waar die vandaan komt zo ineens.
daar hoort het ook te zijnquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Vriesgedeelte van de koelkast. Heel lokaal ijs dus.
dat zijn dus vliegtuigen waar je nog net niet zelf hoeft mee te trappenquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:13 schreef indahnesia.com het volgende:
Dat geslipte vliegtuig is inderdaad registratinummer PK-WIM.. grafbak.. er zijn ook nog PK-WIK en PK-WIL die op Java vliegen.. uit 1980 zijn ze geloof ik.
Daar heb ik hier geen last van gelukkig.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar hoort het ook te zijn![]()
en niet zoals hier, buiten op de straat
Dat moest er nog eens bijkomen. Als zo'n ding over komt, weet ik het al zonder te kijken. Teringherrie maken ze. Gelukkig verliezen ze nog net geen onderdelen in de lucht. Je zal maar onder een stuk vleugel begraven worden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zijn dus vliegtuigen waar je nog net niet zelf hoeft mee te trappen
wees maar blij.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Daar heb ik hier geen last van gelukkig.
als er een vleugel afvalt denk ik niet dat hij nog ver zal vliegenquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat moest er nog eens bijkomen. Als zo'n ding over komt, weet ik het al zonder te kijken. Teringherrie maken ze. Gelukkig verliezen ze nog net geen onderdelen in de lucht. Je zal maar onder een stuk vleugel begraven worden.
Die schoonouders komen vast nog wel eens langs dit jaarquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wees maar blij.
zou vandaag gaan uit eten met mijn schoonouders en die hebben afgebeld door het slechte weer
Dat maakt mij niet echt veel uit, maar ik hoef die vleugel niet op mijn harses als ik lekker zit te fokken jeweets.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als er een vleugel afvalt denk ik niet dat hij nog ver zal vliegen
maar elk onderdeel wat er vanaf valt is niet goed
dit jaar niet meerquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die schoonouders komen vast nog wel eens langs dit jaar
* friemelaar hoor in gedachte de piloot al omroepenquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als er een vleugel afvalt denk ik niet dat hij nog ver zal vliegen
maar elk onderdeel wat er vanaf valt is niet goed
zowiezo geen onderdelen van vliegtuigenquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet echt veel uit, maar ik hoef die vleugel niet op mijn harses als ik lekker zit te fokken jeweets.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:24 schreef indahnesia.com het volgende:
Je moet nog 2 topics GF.. en dan heb je er meer geopend dan ik.
dus we zien je de rest van de dag niet meerquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:25 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ga zo ontbijten en om 10 uur met de bus mee. Tijd voor wat boodschappen in Jakarta.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]zag het
![]()
zou dat nog lukken voor de kerst
quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:26 schreef friemelaar het volgende:
[..]
* friemelaar hoor in gedachte de piloot al omroepen
Willen alle passagiers nu meteen uitstappen en de rest van het traject lopend afleggen.
Na 4mijl aan de afdaling beginnen en met een koers van 120 graden op startbaan 4e landen.
Dank u voor het vliegen met......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |