biekske weer aan het postenquote:
Dat dusquote:
dacht het alquote:
morgen is het woensdagquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:04 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ga ook mn bedje opzoeken, morgen wel weer werken
Nope ikke zelf ( maar ik kan ook engels) I speak englisch very well, nog nie zo snel maar dat komt nog wel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
biekske weer aan het posten![]()
truste Djquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:04 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ga ook mn bedje opzoeken, morgen wel weer werken
zoiets als how do you doe je broek dichtquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nope ikke zelf ( maar ik kan ook engels) I speak englisch very well, nog nie zo snel maar dat komt nog wel.
ik denk hetquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zouden daar de treinen ook met verminderde frequentie rijden
Yep, preciesquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zoiets als how do you doe je broek dicht
ik ben gewoon goedquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Yep, precies,
jij hebt me door
Die is Miami Ink aan het kijken, ze overweegt ook een tattoo te nemen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
biekske weer aan het posten![]()
dat zou ik dus nooit doen een tattoo laten zetten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Die is Miami Ink aan het kijken, ze overweegt ook een tattoo te nemen.![]()
![]()
![]()
Ze heeft wel wat ontspanning verdiend, heeft de hele dag een voorraadje sieraden zitten maken voor maart.
Indahquote:
Ja, je weet nooit tevoren hoe druk het wordtquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zou ik dus nooit doen een tattoo laten zetten.
mijn lichaam is mijn tempel en dat laat ik niet bezoedelen met graffiti![]()
werkt ze 3 maanden vooruit
jullie hebben dan een beurs of zo iets ?quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ja, je weet nooit tevoren hoe druk het wordt,
liever een voorraadje dan straks een lege shop![]()
en ze heeft weer nieuwe materialen binnen gekregen = inspiratie
quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Eerst de ramen moeten krabben Indah ?
euhh nee een verjaardagquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jullie hebben dan een beurs of zo iets ?
whehehehequote:
Lekkere maatschappij, laat die maar schuiven.....quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:55 schreef indahnesia.com het volgende:
aah, eindelijk weer wat van die ouwe zooi kapot op de landingsbaan.
Wings Air plane skids over runway and breaks down
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |