Ik ben blij dat ik er van af ben ook jaquote:Op maandag 21 december 2009 21:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
echt wel
eerlijk gezegd zou ik er ook niet aan moeten denken dat we hier alles met de hand zouden moeten wassen
alleen de tijdbesparing op zich is al fijnquote:Op maandag 21 december 2009 21:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik er van af ben ook ja. Vooral omdat ik nu gewoon andere dingen kan doen ondertussen en het veul sneller droog is allemaal
Dat geloof ik wel jaquote:Op maandag 21 december 2009 22:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen de tijdbesparing op zich is al fijn![]()
wij hebben zelfs nog een losse centrifuge erbij![]()
je moet eens zien hoeveel water er dan nog uitkomt
marcquote:
friemelquote:
Nope, good old recurve 36 poundsquote:Op zondag 20 december 2009 13:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
doet hij compound schieten ?
okquote:Op maandag 21 december 2009 23:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nope, good old recurve 36 pounds
wok heeft wel vloermatjes in de aanbiedingquote:Op maandag 21 december 2009 23:45 schreef friemelaar het volgende:
Heeft er nog iemand wat sneeuwkettingen over Of een paar kuub heet water....![]()
Heb goftedomme vandaag en gisteren wel 10 x met mijn busje vast gezeten in opgehoopte sneeuw
Welk gewicht dan je zus trekken ???quote:Op maandag 21 december 2009 23:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ok![]()
mijn zus doet ook boogschieten vandaar dat ik het vroeg
al sla je me doodquote:Op maandag 21 december 2009 23:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Welk gewicht dan je zus trekken ???![]()
Compound is niet erg damesachtig....
Mijn vloermatjes hebben inmiddels al remsporen....quote:Op maandag 21 december 2009 23:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wok heeft wel vloermatjes in de aanbieding
Zover ben ik nog lang nietquote:Op maandag 21 december 2009 23:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
al sla je me dood![]()
ik weet dat ze een paar keer nederlands kampioen is geworden
Toepasselijke straatnaamquote:Op maandag 21 december 2009 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
LL ben je nog nat?![]()
http://www.nufoto.nl/foto(...)raat-te-utrecht.html
Hoerenbuurt main street hier in Utrechtquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:04 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Toepasselijke straatnaam [ afbeelding ]
mijn zusje een heel stuk langerquote:Op maandag 21 december 2009 23:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zover ben ik nog lang niet, pas een half jaartje bezig en had gisteren 7,58 gemiddeld
.
wel heel toepasselijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoerenbuurt main street hier in UtrechtEcht waar
eigen schuld dikke bultquote:Op maandag 21 december 2009 23:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Mijn vloermatjes hebben inmiddels al remsporen....
Gisteren ff stoer doen voor de jongens en op een verlaten parking ff slippen![]()
B2 had nog zo gezegd dat dat niet slim was , maar ja wij zijn eigenwijs hé?![]()
Ongeveer 3 kwartier bezig geweest uit die losse sneeuwruggen weg te komen met inzet van vloermatjes, antislipmatten uit de laadbak, vegers enz. Uiteindelijk de jongste achterin gezet als extra gewicht en ja hoor heeeeeeel langzaaaaaam gingen we vooruit richting uitgang van de parking.![]()
![]()
die had ik dus dan ook laten lopenquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat vond B2 dus ook al, die wou al naar huis wandelen.....![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:21 schreef friemelaar het volgende:
Hier B2 aan GF:
Fuck you, thank you very muhuhuhuhuch by Lily Allen (en ikkes)
DJquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:24 schreef DjRex89 het volgende:
En weer terug van het bowlen
Uiteindelijk hebben 2 mensen gereden dus heb in totaal maar 10meter gefietstVan de uiteindelijke rekening klopte ook echt geen drol, moesten met 12 man 100 euro afrekenen. Stonden 31 bier op de rekening maar hebben echt het dubbele besteld
Nu hoor je mij daar natuurlijk niet over klagen
GFquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
DJ
dat is toch prima gratis drinken
de tafel langs jullie zal wel een andere rekening hebben gekregenquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
GF
We waren met 12 man waarvan er 10 bier dronken. We hadden gemiddeld allemaal 5 bier op, er stonden echter maar 31 bier op de rekeningDe totale rekening was uiteindelijk 100euro dus hebben 10 euro p.p. betaald maar ik heb al minimaal voor 10euro gedronken dus je maakt mij niet wijs dat dat klopt
Idd wel relax, je hoort mij niet klagenHet is ook wel eens andersom geweest
We waren alleen dus dat kan het ook niet zijn geweestquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de tafel langs jullie zal wel een andere rekening hebben gekregen
en beantwoordquote:
dan heeft er dus iemand echt niet zitten op te lettenquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
We waren alleen dus dat kan het ook niet zijn geweest
quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan heeft er dus iemand echt niet zitten op te letten
Of de bar dame is stiekem verlieft op iemand uit het gezelschapquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan heeft er dus iemand echt niet zitten op te letten
quote:
dat zou ook kunnenquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Of de bar dame is stiekem verliefd op iemand uit het gezelschap
quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:46 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Kan niet door de sneeuw komen [ afbeelding ]
Niet op mij iigquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Of de bar dame is stiekem verlieft op iemand uit het gezelschap
Weltruste!quote:
trusten marcquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |