Nee inderdaad. Mijn zusje dacht ook dat het zou lukken sinds haar 14e of zo. Ze is getrouwd met de tweede liefde uiteindelijk.quote:Op zondag 20 december 2009 13:32 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Het is ook heel vertederend om te zien hoe ze met elkaar omgaan, maar nu al zo stevig verkering.... Ik ken maar weinig mensen die samen blijven met hun 'eerste' tot ze achter in de zestig zijn...
met zoveel sneeuw erop kan dat nog wel eens moeilijk worden. Maak dus maar wat plaats.quote:Op zondag 20 december 2009 13:36 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
We zitten in de aanvliegroute voor Gilze-Rijen, dus met een minuutje langer zweven, redden die het wel tot daarhoop ik
quote:Op zondag 20 december 2009 11:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb je er wel eentje gestuurd
met de gsm van JF
Mogguh mensen
sneeeeeeuw
indahquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 13:42 schreef indahnesia.com het volgende:
GF. Stel ik neem drie Indonesische grieten mee. Kan ik die dan aan jou slijten? Kost niet zo veel en ze zijn single als het ze uitkomt hoor.
met een toeristen visum zekerquote:Op zondag 20 december 2009 13:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou, niet die van mij, maar ik ken er een paar die Europa wel willen zien.
doet hij compound schieten ?quote:Op zondag 20 december 2009 13:13 schreef biekske2009 het volgende:
Ik weet er ook nog een die als omgekeerde wereld geldt: als friemelaar terug is van zijn training dan mag HIJ de afwas doen en zal IK gaan sneeuwruimen
Ze maken graag toeristische uitstapjes naar allerlei plekken.quote:Op zondag 20 december 2009 13:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met een toeristen visum zeker
Als er maar 'rijke' mannen zijn?quote:Op zondag 20 december 2009 13:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ze maken graag toeristische uitstapjes naar allerlei plekken.
wij zijn een echte toeristische attractiequote:Op zondag 20 december 2009 13:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ze maken graag toeristische uitstapjes naar allerlei plekken.
Kennisje van mij zit nu in Singapore. Die krijgt van dergelijke rijke mannen 400 Sing als ze een uurtje mee gaat.quote:Op zondag 20 december 2009 13:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als er maar 'rijke' mannen zijn?
En ze gaat ook mee?quote:Op zondag 20 december 2009 13:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kennisje van mij zit nu in Singapore. Die krijgt van dergelijke rijke mannen 400 Sing als ze een uurtje mee gaat.Da's goftedomme 200 euro voor nog geen 1 uur plat liggen..
Ik snap dat je niet iemand op een toeristenvisum kunt laten werken, maar ze komt natuurlijk gewoon voor 5 euro binnen als 'single dame', controle hierop door welke instantie dan ook wordt erg moeilijk.quote:Op zondag 20 december 2009 13:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wij zijn een echte toeristische attractie
Jeps. Ken haar al langer, weet dat dat haar werk is en goed.. ik lig er niet wakker van verder, leuke dame overigens, maar niet zo leuk dat ik er 200 euro voor zou lappen per uur.quote:
die is duurquote:Op zondag 20 december 2009 13:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kennisje van mij zit nu in Singapore. Die krijgt van dergelijke rijke mannen 400 Sing als ze een uurtje mee gaat.Da's goftedomme 200 euro voor nog geen 1 uur plat liggen..
Die komen de zondagmiddag wel door.quote:Op zondag 20 december 2009 13:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik lig hier in een deuk![]()
de honden lopen hier buiten in de sneeuw te happen en zijn samen aan het ravotten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |