dat zou niet verstandig zijnquote:Op maandag 21 december 2009 16:37 schreef marcb1974 het volgende:
Wie gaan er dood in [2010]?!
Zet het hier in dan
Who cares about verstandigquote:Op maandag 21 december 2009 16:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zou niet verstandig zijn
Thnxquote:
quote:
whehehe zie het nou pasquote:
dat je van extreem rare mensen een foto maakt, okee. Maar er dan een topic over maken omdat je contact zoekt? Het moet wel een hoax zijn..quote:Op maandag 21 december 2009 16:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
Wie kent deze vrouw?
hoe wanhopig ben je dan
dat bedoel ik dusquote:Op maandag 21 december 2009 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat je van extreem rare mensen een foto maakt, okee. Maar er dan een topic over maken omdat je contact zoekt? Het moet wel een hoax zijn..
moet je de verwarming aan zettenquote:Op maandag 21 december 2009 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
17:00 maar even een bakkie drinkbouillonHet is hier donker. EN ook wel koud eigenlijk
en dan wordt het nog niet warm bij je?quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien helpt het wel als ik een raam dichtdoe
Hier was het wel voorspeld maar geen sneeuw zien vallen vandaagquote:Op maandag 21 december 2009 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier is het weer aan het sneeuwen geslagenZo maar eens naar buiten
quote:
als het gaat vriezen vanavond hebben wij dat ook hierquote:Op maandag 21 december 2009 18:10 schreef DaMart het volgende:
Hier ligt geen sneeuw meer. Het enige witte wat er nog is, is een laag hagel en ijs.
Fhaquote:
nijnsquote:
fijn gewerkt vandaag ?quote:
Nee. Geen hond in de winkel dus ik heb me doodverveeld de hele dagquote:
Je mag hier nog wel een paar kuub van die troep op komen halenquote:Op maandag 21 december 2009 18:10 schreef DaMart het volgende:
Hier ligt geen sneeuw meer. Het enige witte wat er nog is, is een laag hagel en ijs.
Dat lag vast aan dit bord:quote:Op maandag 21 december 2009 19:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee. Geen hond in de winkel dus ik heb me doodverveeld de hele dag
Dat bord hebben we nietquote:Op maandag 21 december 2009 19:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat lag vast aan dit bord:
[ afbeelding ]
dat is altijd vervelendquote:Op maandag 21 december 2009 19:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee. Geen hond in de winkel dus ik heb me doodverveeld de hele dag
quote:Op maandag 21 december 2009 19:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat lag vast aan dit bord:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 december 2009 19:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat bord hebben we nietHonden zijn welkom.
quote:
Nee. Ik heb geen vreemde obsessie met kutten zodat ik er de hele dag aan denkquote:
Oh ik ook niet hoorquote:Op maandag 21 december 2009 20:00 schreef Fha het volgende:
Nee. Ik heb geen vreemde obsessie met kutten zodat ik er de hele dag aan denk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
ik ook niet, vreemd dan.quote:Op maandag 21 december 2009 20:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee. Ik heb geen vreemde obsessie met kutten zodat ik er de hele dag aan denk
Haha okequote:Op maandag 21 december 2009 20:10 schreef wel.o.k het volgende:
enne, dat meisje in de iglo is niet de broekriemvermoodert, dit meisje is maxi.o.k
quote:Op maandag 21 december 2009 20:39 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ga maar eens richting de bowlingbaan, lekker met de fiets door de sneeuw
quote:
fiets zequote:Op maandag 21 december 2009 20:39 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ga maar eens richting de bowlingbaan, lekker met de fiets door de sneeuw
quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 21:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
je geniet van je wasmachine
echt welquote:Op maandag 21 december 2009 21:31 schreef Fha het volgende:
[..]![]()