dan is het niet te hopen voor JF dat er een homo langs komtquote:Op maandag 21 december 2009 15:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
eigenlijk wel he
mja ben al lang blij dat sommige mannen met hun geslachtsdeel denken
Het stoppen voor een man heeft ons (was trouwens mijn idee om te stoppen...) eens 100 euro opgeleverd voor 20 minuten "werk"quote:Op maandag 21 december 2009 15:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik stop ook eerder voor een lekker wijf dan een vent.![]()
[..]
en als ik het voorstel dan is het "nee, dan worden ze vies"
blijf dan maar staan.
die voorbij redenquote:
ikquote:
dan belt ie gewoon zn broerquote:Op maandag 21 december 2009 15:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan is het niet te hopen voor JF dat er een homo langs komt
Honey, wanna test my Smart Bomb?quote:Op maandag 21 december 2009 15:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
eigenlijk wel he
mja ben al lang blij dat sommige mannen met hun geslachtsdeel denken
jij kan echt slecht liegenquote:
Die van jou heeft een sensor erin?quote:Op maandag 21 december 2009 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Honey, wanna test my Smart Bomb?
thanx for the warningquote:Op maandag 21 december 2009 15:51 schreef DjRex89 het volgende:
Weet niet of er hier mensen zijn het boek "Mannen die vrouwen haten" hebben gelezen?
Als je ooit de verfilming kan zien, niet doen!Wat een slechte film is dat in vergelijking met het boek..
dus ik moet toch maar een dure auto gaan kopenquote:Op maandag 21 december 2009 15:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het stoppen voor een man heeft ons (was trouwens mijn idee om te stoppen...) eens 100 euro opgeleverd voor 20 minuten "werk"![]()
Ik stop iig voor mensen met een dure auto
die hadden hun vrouw bijquote:[..]
die voorbij reden
nietusquote:
Nee dat helpt niet meer, ik herken je toch wel... dus geef ik gas bijquote:Op maandag 21 december 2009 15:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus ik moet toch maar een dure auto gaan kopen![]()
oh jaquote:[..]
die hadden hun vrouw bij
quote:Op maandag 21 december 2009 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Honey, wanna test my Smart Bomb?
quote:Op maandag 21 december 2009 15:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die van jou heeft een sensor erin?
wel handigquote:
dan stop ik naast je doe het raampje open dan zeg ik "die van jou kan zeker heel hard he?"quote:Op maandag 21 december 2009 15:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus ik moet toch maar een dure auto gaan kopen![]()
dat kan ook ja.quote:[..]
die hadden hun vrouw bij
quote:Op maandag 21 december 2009 15:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee dat helpt niet meer, ik herken je toch wel... dus geef ik gas bij
ik ook nietquote:[..]
oh ja
nou daar heeft JF geen moeite mee, die toetert ook als ik ernaast zit
quote:Op maandag 21 december 2009 15:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan stop ik naast je doe het raampje open dan zeg ik "die van jou kan zeker heel hard he?"
![]()
[..]
dat kan ook ja.
Het was maar een garpjequote:Op maandag 21 december 2009 15:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ik zal jouw ook nog eens helpen![]()
[..]
ik ook niet
jij kent me heulemaal nietquote:
jij hebt die webcams dus nog niet gevondenquote:Op maandag 21 december 2009 15:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij kent me heulemaal niet
2 mooiste vrouwenquote:Op maandag 21 december 2009 15:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het was maar een garpje
toch wel fijn, een niet-zeikende vrouw![]()
bovendien zijn wij natuurlijk de 2 mooiste vrouwen op aarde dus jullie verlaten ons toch nooit
shit ben ik er 1 vergetenquote:Op maandag 21 december 2009 15:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij hebt die webcams dus nog niet gevonden
* zet stream aan
zeg, doe eens een wat kleren aan
ken je nagaan hoe gelukkig je eigenlijk bentquote:
zo gelukkigquote:Op maandag 21 december 2009 16:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ken je nagaan hoe gelukkig je eigenlijk bent
quote:Op maandag 21 december 2009 15:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het was maar een garpje
toch wel fijn, een niet-zeikende vrouw![]()
bovendien zijn wij natuurlijk de 2 mooiste vrouwen op aarde dus jullie verlaten ons toch nooit
goed genoeg, en wat ik niet weet vult Ll wel in.quote:Op maandag 21 december 2009 15:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij kent me heulemaal niet
nog 2 zijn erquote:Op maandag 21 december 2009 15:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij hebt die webcams dus nog niet gevonden
* zet stream aan
zeg, doe eens een wat kleren aan
2quote:Op maandag 21 december 2009 16:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
shit ben ik er 1 vergeten![]()
* trekt snel zijn kleren weer aan
zo weer genoeg gekleed
stoppen op je hoogtepuntquote:Op maandag 21 december 2009 16:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo gelukkig![]()
dat ik van geluk voor een rijdende trein stap
succesquote:
wokquote:
Ik voorzie een extra thuiswerkdagquote:Prognose voor dinsdag 22 december
Houdt u ook morgen rekening met een zeer beperkte dienstregeling. Maak, indien mogelijk, morgen geen gebruik van de trein.
denk het ookquote:Op maandag 21 december 2009 16:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mijn vrouw zit stiekem op fok te doen alsof ze uit limburg komt
echt nietquote:[..]
goed genoeg, en wat ik niet weet vult Ll wel in.![]()
teringquote:[..]
nog 2 zijn er![]()
nou is er nog maar 1quote:[..]
2
en dit is beter.
op de brommerquote:
de prognose voor hier is ook niet echt goedquote:Op maandag 21 december 2009 16:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik voorzie een extra thuiswerkdag.
niet met de reden die daar wordt gegeven iigquote:
nopequote:
voilaquote:Op maandag 21 december 2009 16:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
niet met de reden die daar wordt gegeven iig
hij is volkomen clean
echter, in 1994 had ik hem nog geen jaar meer gegevenquote:
LLquote:
voor de kerstmanquote:
quote:
duckiequote:
dat zou niet verstandig zijnquote:Op maandag 21 december 2009 16:37 schreef marcb1974 het volgende:
Wie gaan er dood in [2010]?!
Zet het hier in dan
Who cares about verstandigquote:Op maandag 21 december 2009 16:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zou niet verstandig zijn
Thnxquote:
quote:
whehehe zie het nou pasquote:
dat je van extreem rare mensen een foto maakt, okee. Maar er dan een topic over maken omdat je contact zoekt? Het moet wel een hoax zijn..quote:Op maandag 21 december 2009 16:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
Wie kent deze vrouw?
hoe wanhopig ben je dan
dat bedoel ik dusquote:Op maandag 21 december 2009 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat je van extreem rare mensen een foto maakt, okee. Maar er dan een topic over maken omdat je contact zoekt? Het moet wel een hoax zijn..
moet je de verwarming aan zettenquote:Op maandag 21 december 2009 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
17:00 maar even een bakkie drinkbouillonHet is hier donker. EN ook wel koud eigenlijk
en dan wordt het nog niet warm bij je?quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien helpt het wel als ik een raam dichtdoe
Hier was het wel voorspeld maar geen sneeuw zien vallen vandaagquote:Op maandag 21 december 2009 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier is het weer aan het sneeuwen geslagenZo maar eens naar buiten
quote:
als het gaat vriezen vanavond hebben wij dat ook hierquote:Op maandag 21 december 2009 18:10 schreef DaMart het volgende:
Hier ligt geen sneeuw meer. Het enige witte wat er nog is, is een laag hagel en ijs.
Fhaquote:
nijnsquote:
fijn gewerkt vandaag ?quote:
Nee. Geen hond in de winkel dus ik heb me doodverveeld de hele dagquote:
Je mag hier nog wel een paar kuub van die troep op komen halenquote:Op maandag 21 december 2009 18:10 schreef DaMart het volgende:
Hier ligt geen sneeuw meer. Het enige witte wat er nog is, is een laag hagel en ijs.
Dat lag vast aan dit bord:quote:Op maandag 21 december 2009 19:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee. Geen hond in de winkel dus ik heb me doodverveeld de hele dag
Dat bord hebben we nietquote:Op maandag 21 december 2009 19:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat lag vast aan dit bord:
[ afbeelding ]
dat is altijd vervelendquote:Op maandag 21 december 2009 19:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee. Geen hond in de winkel dus ik heb me doodverveeld de hele dag
quote:Op maandag 21 december 2009 19:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat lag vast aan dit bord:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 december 2009 19:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat bord hebben we nietHonden zijn welkom.
quote:
Nee. Ik heb geen vreemde obsessie met kutten zodat ik er de hele dag aan denkquote:
Oh ik ook niet hoorquote:Op maandag 21 december 2009 20:00 schreef Fha het volgende:
Nee. Ik heb geen vreemde obsessie met kutten zodat ik er de hele dag aan denk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
ik ook niet, vreemd dan.quote:Op maandag 21 december 2009 20:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee. Ik heb geen vreemde obsessie met kutten zodat ik er de hele dag aan denk
Haha okequote:Op maandag 21 december 2009 20:10 schreef wel.o.k het volgende:
enne, dat meisje in de iglo is niet de broekriemvermoodert, dit meisje is maxi.o.k
quote:Op maandag 21 december 2009 20:39 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ga maar eens richting de bowlingbaan, lekker met de fiets door de sneeuw
quote:
fiets zequote:Op maandag 21 december 2009 20:39 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ga maar eens richting de bowlingbaan, lekker met de fiets door de sneeuw
quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 21:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
je geniet van je wasmachine
echt welquote:Op maandag 21 december 2009 21:31 schreef Fha het volgende:
[..]![]()