quote:#3fm Lieve Do, zou je alsjeblieft een taxi kunnen bellen zodat je thuis kunt slapen? Ik wil straks zonder erger naar TV kunnen kijken. Danke
En Youp ook, hoop ikquote:Op zondag 20 december 2009 00:13 schreef Cee het volgende:
Do-delijk saaie gaste, inderdaad. Zoals verwacht.
Volgens mij wordt Van Velzen top.
Ilse moet volgend jaar gewoon als één van de DJ's in het huis komenquote:
Dat zal voor hem al een hele ervaring zijnquote:
Nee, het is absoluut geen studentenvereniging.. het is een dispuut....quote:
Ja, dat probleem heb ik hier ookquote:Op zondag 20 december 2009 00:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En Youp ook, hoop ik. Al ga ik die niet de hele nacht kijken
. Iets met werk enzo.
Ja wereld van verschilquote:Op zondag 20 december 2009 00:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee, het is absoluut geen studentenvereniging.. het is een dispuut....
Vaste Sidechickquote:Op zondag 20 december 2009 00:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ilse moet volgend jaar gewoon als één van de DJ's in het huis komen![]()
quote:Op zondag 20 december 2009 00:15 schreef StarGazer het volgende:
En dat is dus de reden waarom ik zo van deze stad hou
Dronken Studentes
Dat woord was ik dus vergeten hehe.quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 00:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zal voor hem al een hele ervaring zijn
quote:Op zondag 20 december 2009 00:17 schreef Dichterbijer het volgende:
Heb bij Do steeds het gevoel dat ze in slaap gaat vallen terwijl ze nog staat....
Dat vroeg ik mijzelf net ook afquote:Op zondag 20 december 2009 00:14 schreef -Hans- het volgende:
Waarom zit ik hier....
quote:de tickets op tafel, de koffers gepakt
De taxi staat klaar in de straat
Jij staat al buiten en roept
“Kom schiet op, straks zijn we net
Iets te laat, iets te laat.”
En slenterend sleur ik de spullen de deur door
Gedwee loop ik achter jou aan
Jij hebt er zin in, ik zal het nooit zeggen
Maar heb eigenlijk geen zin om te gaan
Want als ik weg ben dan mis ik de straten
Vanaf de Toren tot aan Westerhaven
Ik mis de grachten, de mensen
Stadjers, studenten
Het allermooiste accent
Geen Frankrijk, laat staan Kameroen.
Doe mij maar het gras,
Het gras van het Noorderplantsoen
Het begon allemaal maanden geleden
Reisgidsen vol met hotels aan de zee
Jij vol verwachting, het kon me niet schelen
Gewoon uit beleefdheid keek ik met je mee
Met je mee
En ik weet jij mocht kiezen
Ja beloofd is beloofd
De volgende keer dan telt mijn stem voor twee
Dan hoef ik geen plaatjes van zonnige oorden
We blijven dan thuis
Nee we gaan nergens heen
Want als ik weg ben dan mis ik de straten
Stadjers, studenten
Het allermooiste accent
Doe mij maar het gras,
Hoog in het Noorden daar ligt een stad
Die altijd de sfeer van een dorp heeft gehad
Oh als ik weg ben dan mis ik de straten
Stadjers, studenten
Het allermooiste accent
Oh als ik weg ben dan mis ik de straten
Stadjers, studenten
Het allermooiste accent
Doe mij maar het gras,
Top! stond vanavond ook naast een paar van die leuke dames... potverdikkie wat een feest. En ze gingen los toen de band begon te spelenquote:Op zondag 20 december 2009 00:15 schreef StarGazer het volgende:
En dat is dus de reden waarom ik zo van deze stad hou
Studentes
Er is ook niet veel uitgekomen de laatste weken voor SR dat als anthem kan dienen en de platen die misschien zouden kunnen, zijn 6 maanden oud of zo . . .quote:Op zondag 20 december 2009 00:07 schreef DJ_Ryow het volgende:
Gerard en Giel moeten er mee komen.. en dan moet het aanslaan. dit jaar hebben ze gewoon niks.
Dat was super tof ja, alleen jammer van het gekloot van Giel er door toen.quote:Op zondag 20 december 2009 00:15 schreef Qunix het volgende:
Met Armin was het echt tof!
En die woensdag de Hakkûhnacht
Volgens mij slaapt ze nu staandquote:Op zondag 20 december 2009 00:17 schreef Dichterbijer het volgende:
Heb bij Do steeds het gevoel dat ze in slaap gaat vallen terwijl ze nog staat....
Vanavond zag ik bijv. wat mensen bij het huis flink springen op La Roux - Bulletproof...quote:Op zondag 20 december 2009 00:18 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Er is ook niet veel uitgekomen de laatste weken voor SR dat als anthem kan dienen en de platen die misschien zouden kunnen, zijn 6 maanden oud of zo . . .![]()
Daarom hou ik ook zo van jouquote:Op zondag 20 december 2009 00:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Damn ik gooi die deur ook wagenwijd open he.
Mooie meisjes daar in die bannerquote:Op zondag 20 december 2009 00:17 schreef Q.E.D. het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)_de_mooiste_stu.html
Ik ga morgenavond nog wel FF een kijkje nemen als Youp d'r is.quote:Op zondag 20 december 2009 00:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgende week nog maar een keer heen
INXS
Die is ook al 9 maanden oud ofzoquote:Op zondag 20 december 2009 00:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vanavond zag ik bijv. wat mensen bij het huis flink springen op La Roux - Bulletproof...
quote:Op zondag 20 december 2009 00:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik probeer Michael Hutchence te bellen.... Opgehangen.
Dus we kunnen stiekem concluderen dat Giel het beetje verpest allemaal enzo...?quote:Op zondag 20 december 2009 00:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat was super tof ja, alleen jammer van het gekloot van Giel er door toen.
quote:Op zondag 20 december 2009 00:17 schreef Dichterbijer het volgende:
yep, en dan moet je het ook niet forceren.quote:Op zondag 20 december 2009 00:18 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Er is ook niet veel uitgekomen de laatste weken voor SR dat als anthem kan dienen en de platen die misschien zouden kunnen, zijn 6 maanden oud of zo . . .![]()
quote:Op zondag 20 december 2009 00:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu doet ie het anders prima hoorquote:Op zondag 20 december 2009 00:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dus we kunnen stiekem concluderen dat Giel het beetje verpest allemaal enzo...?
Volgende keer geen Giel gaarne!
Maakt mij wel uit. Ik heb dat nummer al véééééél te vaak gehoord. Dan liever wat nieuwers...quote:Op zondag 20 december 2009 00:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Die is ook al 9 maanden oud ofzo![]()
Hoeft in principe niks uit te maken
Keer of 400 inmiddelsquote:Op zondag 20 december 2009 00:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maakt mij wel uit. Ik heb dat nummer al véééééél te vaak gehoord. Dan liever wat nieuwers...
Giel vind zichzelf al jarenlang belangrijker dan wie dan ook....quote:Op zondag 20 december 2009 00:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dus we kunnen stiekem concluderen dat Giel het beetje verpest allemaal enzo...?
Volgende keer geen Giel gaarne!
Mjwah... nog geen spetterende dingen...quote:Op zondag 20 december 2009 00:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
Moewah....
Vind SR09 nog niet echt een succes ofzo.
Nee, maar dat ligt niet alleen aan Giel.quote:Op zondag 20 december 2009 00:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
Moewah....
Ze moet van die sigaretten afblijven.quote:Op zondag 20 december 2009 00:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Dat heeft ze idd altijd en overal
Amper 29 uur bezigquote:Op zondag 20 december 2009 00:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
Moewah....
Veel plezier!! Youp komt langs? gaaf! kan dan zelf helaas niet.. donderdag weer ff heen en dan de overige dagen nog even. Denk niet dat ik morgen nog ga.quote:Op zondag 20 december 2009 00:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik ga morgenavond nog wel FF een kijkje nemen als Youp d'r is.
Waarom moest ik nou aan die uitdrukking met die walvis en die mentholsigaret denkenquote:Op zondag 20 december 2009 00:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ze moet van die sigaretten afblijven.
Same herequote:Op zondag 20 december 2009 00:24 schreef TheGloaming het volgende:
Ik ben moe maar nu wil ik die "bekende" Groningse zanger ook horen ook
Iets met walvissen en mentholsigarettenquote:Op zondag 20 december 2009 00:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ze moet van die sigaretten afblijven.
Morgen slaapt hij in het huis. Aangezien ik Youp een held vind ga ik er sowieso heen.quote:Op zondag 20 december 2009 00:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Veel plezier!! Youp komt langs? gaaf! kan dan zelf helaas niet.. donderdag weer ff heen en dan de overige dagen nog even. Denk niet dat ik morgen nog ga.
Nope. Is willekeurigquote:Op zondag 20 december 2009 00:24 schreef Cee het volgende:
Mag ik constateren dat m'n plaat niet meer wordt gedraaid, aangezien deze muts vanmiddag had gedoneerd?
Ah, ik ben niet de enigequote:Op zondag 20 december 2009 00:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Iets met walvissen en mentholsigaretten
Jij ook alquote:Op zondag 20 december 2009 00:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom moest ik nou aan die uitdrukking met die walvis en die mentholsigaret denken
Hij is zeker een heldquote:Op zondag 20 december 2009 00:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Morgen slaapt hij in het huis. Aangezien ik Youp een held vind ga ik er sowieso heen.
Mond dicht met 90s shizzlequote:Op zondag 20 december 2009 00:25 schreef -Hans- het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE Draai dan GVD het origineel !!!!!!!!!!
Hij is ook helemaal weg van Groningen trouwensquote:
Nee hoor, want ze pakken alles random uit de bak met instromende platen. Kan dus best nog.quote:Op zondag 20 december 2009 00:24 schreef Cee het volgende:
Mag ik constateren dat m'n plaat niet meer wordt gedraaid, aangezien deze muts vanmiddag had gedoneerd?
Die is niet aangevraagd hequote:Op zondag 20 december 2009 00:25 schreef -Hans- het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE Draai dan GVD het origineel !!!!!!!!!!
En terechtquote:Op zondag 20 december 2009 00:26 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hij is ook helemaal weg van Groningen trouwens
Ik was al na 3 minuten aan de beurtquote:Op zondag 20 december 2009 00:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, want ze pakken alles random uit de bak met instromende platen. Kan dus best nog.
Ah, okay.quote:Op zondag 20 december 2009 00:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, want ze pakken alles random uit de bak met instromende platen. Kan dus best nog.
Sleutelfilosofie.quote:Op zondag 20 december 2009 00:26 schreef Cee het volgende:
Hier is mijn sleutel.
Filosofie.
Een gek als ikzelf.
Heeft oneindigheid nodig.
(diep he)
Ja maar voor jou zou ik ook een uitzondering maken Vultje.quote:Op zondag 20 december 2009 00:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik was al na 3 minuten aan de beurt
Nope die ligt te pitten. Heeft tot 22:00 gedaan.quote:Op zondag 20 december 2009 00:27 schreef Waalwijker het volgende:
Huh, ik kom net thuis, heb ik iets gemist ofzo? Doet Gerard geen programma tot 2 uur?
Weet ik...quote:Op zondag 20 december 2009 00:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, maar dat ligt niet alleen aan Giel.
Nope, om 10:00 uur weer.quote:Op zondag 20 december 2009 00:27 schreef Waalwijker het volgende:
Huh, ik kom net thuis, heb ik iets gemist ofzo? Doet Gerard geen programma tot 2 uur?
Hij is het huis uitgegaan want hij kon DIE LUCHT niet meer aan.quote:Op zondag 20 december 2009 00:27 schreef Waalwijker het volgende:
Liever niet, verschrikkelijke muziekquote:Op zondag 20 december 2009 00:28 schreef djkoelkast het volgende:
Dit werkt wel, ze staan allemaal te springen. Conclusie: meer van dit soort muziek!
Na anderhalve dag begint men te ontdooien. In Breda was dit 1 de eerste avond ofzo?quote:Op zondag 20 december 2009 00:28 schreef djkoelkast het volgende:
Dit werkt wel, ze staan allemaal te springen. Conclusie: meer van dit soort muziek!
Zijn legendarische FEBO - optredenquote:
Lekkere muziek, althans de richting, en je ziet dat het goed werkt.quote:Op zondag 20 december 2009 00:28 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Liever niet, verschrikkelijke muziek
Toen was het ook -10 's nachts met sneeuw?quote:Op zondag 20 december 2009 00:29 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Na anderhalve dag begint men te ontdooien. In Breda was dit 1 de eerste avond ofzo?
Groningers zijn toch ook gewoon stug.quote:Op zondag 20 december 2009 00:29 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Na anderhalve dag begint men te ontdooien. In Breda was dit 1 de eerste avond ofzo?
quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 00:29 schreef Cee het volgende:
Do-oddoener
Zo uitgestorven als een Do-Do
De slaap is do-minant
Do-orzetten is niet aan de orde
Do-of ben je liever als ze dat liedje nog eens gaat zingen.
Etc.
quote:
Wat doe je daar tegen? Bewegen!quote:Op zondag 20 december 2009 00:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Toen was het ook -10 's nachts met sneeuw?
Dat scheelde niet veelquote:Op zondag 20 december 2009 00:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Toen was het ook -10 's nachts met sneeuw?
Of een goede rockplaat!quote:Op zondag 20 december 2009 00:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat doe je daar tegen? Bewegen!
Wat doe je daar aan? Dancemuziek draaien!
Waarom nou alles vergelijken met vorig jaar? Het is nu SR 2009 in Groningen, en het is tofquote:Op zondag 20 december 2009 00:29 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Met extra neushoorn gitarenquote:
Liever goede rockmuziek.quote:Op zondag 20 december 2009 00:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat doe je daar tegen? Bewegen!
Wat doe je daar aan? Dancemuziek draaien!
quote:
Humorquote:Op zondag 20 december 2009 00:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Omdat, omdat omdat, we toen Mars hadden. En toen Paul, en toen en toen en toenquote:Op zondag 20 december 2009 00:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom nou alles vergelijken met vorig jaar? Het is nu SR 2009 in Groningen, en het is tof
[..]
Met extra neushoorn gitaren![]()
Nog erger. Als iets ongeïnteresseerd overkomt is dat het wel.quote:
Kan wel. FOK staat open dacht ik.quote:Op zondag 20 december 2009 00:32 schreef Dichterbijer het volgende:
Giel jat de grappen van Fok af?
More to comequote:Op zondag 20 december 2009 00:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Zijn legendarische FEBO - optreden
Dom mens.quote:Op zondag 20 december 2009 00:32 schreef Rookert het volgende:
"IK WEET NIET ZO GOED WAT IK MOET DOEOOEEN'
![]()
zo'n vrouw die constant bezig gehouden moet wordenquote:Op zondag 20 december 2009 00:32 schreef Rookert het volgende:
"IK WEET NIET ZO GOED WAT IK MOET DOEOOEEN'
![]()
Heb Ilse vorige jaar niet gezien maar kan me wel voorstellen dat zij niet zo'n saaie muts is als Do.quote:Op zondag 20 december 2009 00:34 schreef DaMook het volgende:
Ik had Do wel iets lekker verwacht, jammer, maar snel weer iemand als ilse vorig jaar erin.
Hier daarstraks een mega knal met lichtflits. Heb zelf niet zoveel met vuurwerk, sier vuurwerk ok, maar die knallers snap ik niet wat er leuk aan is.quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 00:34 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Heb Ilse vorige jaar niet gezien maar kan me wel voorstellen dat zij niet zo'n saaie muts is als Do.
Do is volgens mij ook niet altijd zo saai, maar ilse vorig jaar was echt heel de nacht springen en happyquote:Op zondag 20 december 2009 00:34 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Heb Ilse vorige jaar niet gezien maar kan me wel voorstellen dat zij niet zo'n saaie muts is als Do.
DAT WAS HET ANTHEM VORIG JAARquote:Op zondag 20 december 2009 00:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
'Als we gaan' van Guido Weijers door Ilse DeLange, de jocks en de mensen op het plein (3FM Serious Request 2008)
En dat de hele nacht lang!
Ilse heeft toen HEEL veel punten gescoordquote:Op zondag 20 december 2009 00:34 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Zoek maar op youtube op 'ilse delange serious request' of iets dergelijks.quote:Op zondag 20 december 2009 00:34 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
De enige kans dat hij een beetje warm wordtquote:Op zondag 20 december 2009 00:35 schreef -Hans- het volgende:
Ik leef mee met de mensen van de security.. een gast ook was bijna blauw van kleur. Komt Annemieke de kamer ingelopen en dan zie je die gast met een schuin oog toch echt even observeren wat ze doet
.
Ze is mager..quote:Op zondag 20 december 2009 00:34 schreef DaMook het volgende:
Ik had Do wel iets lekker verwacht, jammer, maar snel weer iemand als ilse vorig jaar erin.
Nu lijkt het alsof Do die domme tekst aan het sms'en is.quote:Op zondag 20 december 2009 00:34 schreef Briggy het volgende:
Kijk die gezelligheid![]()
[ afbeelding ]
Ze zou het niet gek doen als levend standbeeld
Naar d'r lekkere kont glurenquote:Op zondag 20 december 2009 00:35 schreef -Hans- het volgende:
Ik leef mee met de mensen van de security.. een gast ook was bijna blauw van kleur. Komt Annemieke de kamer ingelopen en dan zie je die gast met een schuin oog toch echt even observeren wat ze doet
.
Mager? Een user hier vond haar aan de dikke kant.quote:Op zondag 20 december 2009 00:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze is mager..vond haar niet eens zo heel knap eigenlijk. Verder wel tof hoor hoe ze los ging in de kamer. Maakte op een gegeven moment ook het gebaar van ' zal ik mijn trui uit doen '. Haast niemand reageerde
Ze is wel prettig om te zien inderdaadquote:Op zondag 20 december 2009 00:36 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
De enige kans dat hij een beetje warm wordt
Is Do mager?quote:Op zondag 20 december 2009 00:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze is mager..vond haar niet eens zo heel knap eigenlijk. Verder wel tof hoor hoe ze los ging in de kamer. Maakte op een gegeven moment ook het gebaar van ' zal ik mijn trui uit doen '. Haast niemand reageerde
quote:Op zondag 20 december 2009 00:36 schreef djkoelkast het volgende:
Mag dan eindelijk de vaak aangevraagde FAKE BLOOOOOOD
En Hans vindt haar magerquote:Op zondag 20 december 2009 00:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie langer is, ik of zij. Hoe lang is Annemieke ongeveer? Ik rond de 1.88quote:Op zondag 20 december 2009 00:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze is wel prettig om te zien inderdaad.
quote:Op zondag 20 december 2009 00:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is Do mager?![]()
Moeten we die discussie weer oprakelen? Denk dat jij dan op maat 58 vrouwen valt.
Duidelijk wie dat wasquote:Op zondag 20 december 2009 00:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mager? Een user hier vond haar aan de dikke kant.
Don't fuck with Hans!quote:Op zondag 20 december 2009 00:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is Do mager?![]()
Moeten we die discussie weer oprakelen? Denk dat jij dan op maat 58 vrouwen valt.
Annemieke 1.85 geloof ik. Net zo lang als ikquote:Op zondag 20 december 2009 00:38 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie langer is, ik of zij. Hoe lang is Annemieke ongeveer? Ik rond de 1.88
Oef, ze is best lang maar zoiets (denk iets langer)quote:Op zondag 20 december 2009 00:38 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie langer is, ik of zij. Hoe lang is Annemieke ongeveer? Ik rond de 1.88
Ik vind d'r iig wel lekker, en een plaats genoot hequote:Op zondag 20 december 2009 00:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is Do mager?![]()
Hmmm... gewoon normaal?quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 00:38 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik vind Annemieke lekkerder
Do lijkt me erg Dominant
Eigenlijk zouden ze als slaapgasten de top-gasten van Ekstra Weekend uit moeten nodigen, dus o.a. Nikki en Lauren.quote:Op zondag 20 december 2009 00:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ilse heeft toen HEEL veel punten gescoord.
De enige eis die Hans aan vrouwen stelt is dat ze ook 2 pizza's opkunnen toch?quote:
Jaaaaaaa en ze moet bier zuipenquote:Op zondag 20 december 2009 00:39 schreef Piles het volgende:
[..]
De enige eis die Hans aan vrouwen stelt is dat ze ook 2 pizza's opkunnen toch?![]()
Sorry Hans, flauw
Neuhquote:Op zondag 20 december 2009 00:39 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Hmmm... gewoon normaal?
Zit de foto's van de Playboy weer es ff te checkendenk dat linken niet echt mag
Langer dan ik, jammerquote:Op zondag 20 december 2009 00:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Annemieke 1.85 geloof ik. Net zo lang als ik.
Dominant kan ook leuk zijnquote:Op zondag 20 december 2009 00:38 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik vind Annemieke lekkerder
Do lijkt me erg Dominant
Nikkiquote:Op zondag 20 december 2009 00:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze als slaapgasten de top-gasten van Ekstra Weekend uit moeten nodigen, dus o.a. Nikki en Lauren.
Als je gedomineert wilt wordenquote:Op zondag 20 december 2009 00:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Langer dan ik, jammer![]()
.
[..]
Dominant kan ook leuk zijn.
Nikki ja! Die mis ik nog.quote:Op zondag 20 december 2009 00:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze als slaapgasten de top-gasten van Ekstra Weekend uit moeten nodigen, dus o.a. Nikki en Lauren.
quote:Op zondag 20 december 2009 00:39 schreef Piles het volgende:
[..]
De enige eis die Hans aan vrouwen stelt is dat ze ook 2 pizza's opkunnen toch?![]()
Sorry Hans, flauw
Ik kom je opzoekenquote:Op zondag 20 december 2009 00:40 schreef Renesite het volgende:
Ik wil ralf poelman! Voor de rest. Steeds fok op het computer scherm. Nu even binnen in de 3 gezusters, even drinken. Het is erg tof hahaha.
Do maar 1,69.quote:Op zondag 20 december 2009 00:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Annemieke 1.85 geloof ik. Net zo lang als ik.
En er 2 uur te laat in gegaan natuurlijkquote:Op zondag 20 december 2009 00:41 schreef broer het volgende:
Bertje!
Die had het huis in gemoeten. Was-ie er met een uurtje of drie weer uitgegaan.
Of hij had zichzelf buitengeslotenquote:Op zondag 20 december 2009 00:41 schreef broer het volgende:
Bertje!
Die had het huis in gemoeten. Was-ie er met een uurtje of drie weer uitgegaan.
quote:Op zondag 20 december 2009 00:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Nu lijkt het alsof Do die domme tekst aan het sms'en is.
quote:
ik smeer hem zo.quote:Op zondag 20 december 2009 00:41 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik kom je opzoeken
hoe lang ben je daar nog
http://www.3fmfan.nl/page/eventlog/quote:Op zondag 20 december 2009 00:42 schreef miieejj het volgende:
Goeiennacht.. ik heb de hele dag niets gezien van het glazen huis.. nondeju ,
heb ik iets (?) gemist vandaag?
Ej !quote:Op zondag 20 december 2009 00:42 schreef miieejj het volgende:
Is het ook niet en denk ook niet dat het een succes dit jaar zal worden. 3FM heeft echt voor het geld gekozen door er bekende namen (Gerard en Giel) in het huis te stoppen i.p.v 3 "lagere" DJ's erin te proppen die goed met elkaar kunnen samen werken en het gezamelijk tot een succes weten temaken, want ik mis gewoon de wisselwerking zoals Michiel en Gerard dat hadden twee jaar terug . . .quote:Op zondag 20 december 2009 00:22 schreef Qunix het volgende:
Moewah....
* Briggy streept zichzelf van de kandidatenlijstquote:
Nikkiquote:
Nope we wachten allemaal op de legendarische zanger Ralf Poelmanquote:Op zondag 20 december 2009 00:42 schreef miieejj het volgende:
Mja, is ook weer geen keiharde eis hoorquote:Op zondag 20 december 2009 00:42 schreef Briggy het volgende:
[..]
* Briggy streept zichzelf van de kandidatenlijst![]()
Heel soms.quote:
* Ofyles2 dat niet doet. Maar hij stelt ook compleet andere, vaak gedetailleerde eisen.quote:Op zondag 20 december 2009 00:42 schreef Briggy het volgende:
[..]
* Briggy streept zichzelf van de kandidatenlijst![]()
quote:Op zondag 20 december 2009 00:43 schreef djkoelkast het volgende:
Dit nummer is behoorlijk goed te pruimen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |