quote:
Wat doe je daar tegen? Bewegen!quote:Op zondag 20 december 2009 00:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Toen was het ook -10 's nachts met sneeuw?
Dat scheelde niet veelquote:Op zondag 20 december 2009 00:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Toen was het ook -10 's nachts met sneeuw?
Of een goede rockplaat!quote:Op zondag 20 december 2009 00:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat doe je daar tegen? Bewegen!
Wat doe je daar aan? Dancemuziek draaien!
Waarom nou alles vergelijken met vorig jaar? Het is nu SR 2009 in Groningen, en het is tofquote:Op zondag 20 december 2009 00:29 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Na anderhalve dag begint men te ontdooien. In Breda was dit 1 de eerste avond ofzo?
Met extra neushoorn gitarenquote:
Liever goede rockmuziek.quote:Op zondag 20 december 2009 00:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat doe je daar tegen? Bewegen!
Wat doe je daar aan? Dancemuziek draaien!
quote:
Humorquote:Op zondag 20 december 2009 00:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik probeer Michael Hutchence te bellen.... Opgehangen.
Omdat, omdat omdat, we toen Mars hadden. En toen Paul, en toen en toen en toenquote:Op zondag 20 december 2009 00:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom nou alles vergelijken met vorig jaar? Het is nu SR 2009 in Groningen, en het is tof
[..]
Met extra neushoorn gitaren![]()
Nog erger. Als iets ongeïnteresseerd overkomt is dat het wel.quote:
Kan wel. FOK staat open dacht ik.quote:Op zondag 20 december 2009 00:32 schreef Dichterbijer het volgende:
Giel jat de grappen van Fok af?
More to comequote:Op zondag 20 december 2009 00:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Zijn legendarische FEBO - optreden
Dom mens.quote:Op zondag 20 december 2009 00:32 schreef Rookert het volgende:
"IK WEET NIET ZO GOED WAT IK MOET DOEOOEEN'
![]()
zo'n vrouw die constant bezig gehouden moet wordenquote:Op zondag 20 december 2009 00:32 schreef Rookert het volgende:
"IK WEET NIET ZO GOED WAT IK MOET DOEOOEEN'
![]()
Heb Ilse vorige jaar niet gezien maar kan me wel voorstellen dat zij niet zo'n saaie muts is als Do.quote:Op zondag 20 december 2009 00:34 schreef DaMook het volgende:
Ik had Do wel iets lekker verwacht, jammer, maar snel weer iemand als ilse vorig jaar erin.
Hier daarstraks een mega knal met lichtflits. Heb zelf niet zoveel met vuurwerk, sier vuurwerk ok, maar die knallers snap ik niet wat er leuk aan is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |