Morgen slaapt hij in het huis. Aangezien ik Youp een held vind ga ik er sowieso heen.quote:Op zondag 20 december 2009 00:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Veel plezier!! Youp komt langs? gaaf! kan dan zelf helaas niet.. donderdag weer ff heen en dan de overige dagen nog even. Denk niet dat ik morgen nog ga.
Nope. Is willekeurigquote:Op zondag 20 december 2009 00:24 schreef Cee het volgende:
Mag ik constateren dat m'n plaat niet meer wordt gedraaid, aangezien deze muts vanmiddag had gedoneerd?
Ah, ik ben niet de enigequote:Op zondag 20 december 2009 00:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Iets met walvissen en mentholsigaretten
Jij ook alquote:Op zondag 20 december 2009 00:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom moest ik nou aan die uitdrukking met die walvis en die mentholsigaret denken
Hij is zeker een heldquote:Op zondag 20 december 2009 00:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Morgen slaapt hij in het huis. Aangezien ik Youp een held vind ga ik er sowieso heen.
Mond dicht met 90s shizzlequote:Op zondag 20 december 2009 00:25 schreef -Hans- het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE Draai dan GVD het origineel !!!!!!!!!!
Hij is ook helemaal weg van Groningen trouwensquote:
Nee hoor, want ze pakken alles random uit de bak met instromende platen. Kan dus best nog.quote:Op zondag 20 december 2009 00:24 schreef Cee het volgende:
Mag ik constateren dat m'n plaat niet meer wordt gedraaid, aangezien deze muts vanmiddag had gedoneerd?
Die is niet aangevraagd hequote:Op zondag 20 december 2009 00:25 schreef -Hans- het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE Draai dan GVD het origineel !!!!!!!!!!
En terechtquote:Op zondag 20 december 2009 00:26 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hij is ook helemaal weg van Groningen trouwens
Ik was al na 3 minuten aan de beurtquote:Op zondag 20 december 2009 00:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, want ze pakken alles random uit de bak met instromende platen. Kan dus best nog.
Ah, okay.quote:Op zondag 20 december 2009 00:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, want ze pakken alles random uit de bak met instromende platen. Kan dus best nog.
Sleutelfilosofie.quote:Op zondag 20 december 2009 00:26 schreef Cee het volgende:
Hier is mijn sleutel.
Filosofie.
Een gek als ikzelf.
Heeft oneindigheid nodig.
(diep he)
Ja maar voor jou zou ik ook een uitzondering maken Vultje.quote:Op zondag 20 december 2009 00:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik was al na 3 minuten aan de beurt
Nope die ligt te pitten. Heeft tot 22:00 gedaan.quote:Op zondag 20 december 2009 00:27 schreef Waalwijker het volgende:
Huh, ik kom net thuis, heb ik iets gemist ofzo? Doet Gerard geen programma tot 2 uur?
Weet ik...quote:Op zondag 20 december 2009 00:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, maar dat ligt niet alleen aan Giel.
Nope, om 10:00 uur weer.quote:Op zondag 20 december 2009 00:27 schreef Waalwijker het volgende:
Huh, ik kom net thuis, heb ik iets gemist ofzo? Doet Gerard geen programma tot 2 uur?
Hij is het huis uitgegaan want hij kon DIE LUCHT niet meer aan.quote:Op zondag 20 december 2009 00:27 schreef Waalwijker het volgende:
Liever niet, verschrikkelijke muziekquote:Op zondag 20 december 2009 00:28 schreef djkoelkast het volgende:
Dit werkt wel, ze staan allemaal te springen. Conclusie: meer van dit soort muziek!
Na anderhalve dag begint men te ontdooien. In Breda was dit 1 de eerste avond ofzo?quote:Op zondag 20 december 2009 00:28 schreef djkoelkast het volgende:
Dit werkt wel, ze staan allemaal te springen. Conclusie: meer van dit soort muziek!
Zijn legendarische FEBO - optredenquote:
Lekkere muziek, althans de richting, en je ziet dat het goed werkt.quote:Op zondag 20 december 2009 00:28 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Liever niet, verschrikkelijke muziek
Toen was het ook -10 's nachts met sneeuw?quote:Op zondag 20 december 2009 00:29 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Na anderhalve dag begint men te ontdooien. In Breda was dit 1 de eerste avond ofzo?
Groningers zijn toch ook gewoon stug.quote:Op zondag 20 december 2009 00:29 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Na anderhalve dag begint men te ontdooien. In Breda was dit 1 de eerste avond ofzo?
quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 00:29 schreef Cee het volgende:
Do-oddoener
Zo uitgestorven als een Do-Do
De slaap is do-minant
Do-orzetten is niet aan de orde
Do-of ben je liever als ze dat liedje nog eens gaat zingen.
Etc.
quote:
Wat doe je daar tegen? Bewegen!quote:Op zondag 20 december 2009 00:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Toen was het ook -10 's nachts met sneeuw?
Dat scheelde niet veelquote:Op zondag 20 december 2009 00:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Toen was het ook -10 's nachts met sneeuw?
Of een goede rockplaat!quote:Op zondag 20 december 2009 00:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat doe je daar tegen? Bewegen!
Wat doe je daar aan? Dancemuziek draaien!
Waarom nou alles vergelijken met vorig jaar? Het is nu SR 2009 in Groningen, en het is tofquote:Op zondag 20 december 2009 00:29 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Met extra neushoorn gitarenquote:
Liever goede rockmuziek.quote:Op zondag 20 december 2009 00:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat doe je daar tegen? Bewegen!
Wat doe je daar aan? Dancemuziek draaien!
quote:
Humorquote:Op zondag 20 december 2009 00:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik probeer Michael Hutchence te bellen.... Opgehangen.
Omdat, omdat omdat, we toen Mars hadden. En toen Paul, en toen en toen en toenquote:Op zondag 20 december 2009 00:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom nou alles vergelijken met vorig jaar? Het is nu SR 2009 in Groningen, en het is tof
[..]
Met extra neushoorn gitaren![]()
Nog erger. Als iets ongeïnteresseerd overkomt is dat het wel.quote:
Kan wel. FOK staat open dacht ik.quote:Op zondag 20 december 2009 00:32 schreef Dichterbijer het volgende:
Giel jat de grappen van Fok af?
More to comequote:Op zondag 20 december 2009 00:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Zijn legendarische FEBO - optreden
Dom mens.quote:Op zondag 20 december 2009 00:32 schreef Rookert het volgende:
"IK WEET NIET ZO GOED WAT IK MOET DOEOOEEN'
![]()
zo'n vrouw die constant bezig gehouden moet wordenquote:Op zondag 20 december 2009 00:32 schreef Rookert het volgende:
"IK WEET NIET ZO GOED WAT IK MOET DOEOOEEN'
![]()
Heb Ilse vorige jaar niet gezien maar kan me wel voorstellen dat zij niet zo'n saaie muts is als Do.quote:Op zondag 20 december 2009 00:34 schreef DaMook het volgende:
Ik had Do wel iets lekker verwacht, jammer, maar snel weer iemand als ilse vorig jaar erin.
Hier daarstraks een mega knal met lichtflits. Heb zelf niet zoveel met vuurwerk, sier vuurwerk ok, maar die knallers snap ik niet wat er leuk aan is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |