quote:Op zondag 20 december 2009 00:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik probeer Michael Hutchence te bellen.... Opgehangen.
Nu doet ie het anders prima hoorquote:Op zondag 20 december 2009 00:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dus we kunnen stiekem concluderen dat Giel het beetje verpest allemaal enzo...?
Volgende keer geen Giel gaarne!
Maakt mij wel uit. Ik heb dat nummer al véééééél te vaak gehoord. Dan liever wat nieuwers...quote:Op zondag 20 december 2009 00:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Die is ook al 9 maanden oud ofzo![]()
Hoeft in principe niks uit te maken
Keer of 400 inmiddelsquote:Op zondag 20 december 2009 00:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maakt mij wel uit. Ik heb dat nummer al véééééél te vaak gehoord. Dan liever wat nieuwers...
Giel vind zichzelf al jarenlang belangrijker dan wie dan ook....quote:Op zondag 20 december 2009 00:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dus we kunnen stiekem concluderen dat Giel het beetje verpest allemaal enzo...?
Volgende keer geen Giel gaarne!
Mjwah... nog geen spetterende dingen...quote:Op zondag 20 december 2009 00:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
Moewah....
Vind SR09 nog niet echt een succes ofzo.
Nee, maar dat ligt niet alleen aan Giel.quote:Op zondag 20 december 2009 00:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
Moewah....
Ze moet van die sigaretten afblijven.quote:Op zondag 20 december 2009 00:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Dat heeft ze idd altijd en overal
Amper 29 uur bezigquote:Op zondag 20 december 2009 00:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
Moewah....
Veel plezier!! Youp komt langs? gaaf! kan dan zelf helaas niet.. donderdag weer ff heen en dan de overige dagen nog even. Denk niet dat ik morgen nog ga.quote:Op zondag 20 december 2009 00:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik ga morgenavond nog wel FF een kijkje nemen als Youp d'r is.
Waarom moest ik nou aan die uitdrukking met die walvis en die mentholsigaret denkenquote:Op zondag 20 december 2009 00:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ze moet van die sigaretten afblijven.
Same herequote:Op zondag 20 december 2009 00:24 schreef TheGloaming het volgende:
Ik ben moe maar nu wil ik die "bekende" Groningse zanger ook horen ook
Iets met walvissen en mentholsigarettenquote:Op zondag 20 december 2009 00:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ze moet van die sigaretten afblijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |