quote:de tickets op tafel, de koffers gepakt
De taxi staat klaar in de straat
Jij staat al buiten en roept
“Kom schiet op, straks zijn we net
Iets te laat, iets te laat.”
En slenterend sleur ik de spullen de deur door
Gedwee loop ik achter jou aan
Jij hebt er zin in, ik zal het nooit zeggen
Maar heb eigenlijk geen zin om te gaan
Want als ik weg ben dan mis ik de straten
Vanaf de Toren tot aan Westerhaven
Ik mis de grachten, de mensen
Stadjers, studenten
Het allermooiste accent
Geen Frankrijk, laat staan Kameroen.
Doe mij maar het gras,
Het gras van het Noorderplantsoen
Het begon allemaal maanden geleden
Reisgidsen vol met hotels aan de zee
Jij vol verwachting, het kon me niet schelen
Gewoon uit beleefdheid keek ik met je mee
Met je mee
En ik weet jij mocht kiezen
Ja beloofd is beloofd
De volgende keer dan telt mijn stem voor twee
Dan hoef ik geen plaatjes van zonnige oorden
We blijven dan thuis
Nee we gaan nergens heen
Want als ik weg ben dan mis ik de straten
Stadjers, studenten
Het allermooiste accent
Doe mij maar het gras,
Hoog in het Noorden daar ligt een stad
Die altijd de sfeer van een dorp heeft gehad
Oh als ik weg ben dan mis ik de straten
Stadjers, studenten
Het allermooiste accent
Oh als ik weg ben dan mis ik de straten
Stadjers, studenten
Het allermooiste accent
Doe mij maar het gras,
Top! stond vanavond ook naast een paar van die leuke dames... potverdikkie wat een feest. En ze gingen los toen de band begon te spelenquote:Op zondag 20 december 2009 00:15 schreef StarGazer het volgende:
En dat is dus de reden waarom ik zo van deze stad hou
Studentes
Er is ook niet veel uitgekomen de laatste weken voor SR dat als anthem kan dienen en de platen die misschien zouden kunnen, zijn 6 maanden oud of zo . . .quote:Op zondag 20 december 2009 00:07 schreef DJ_Ryow het volgende:
Gerard en Giel moeten er mee komen.. en dan moet het aanslaan. dit jaar hebben ze gewoon niks.
Dat was super tof ja, alleen jammer van het gekloot van Giel er door toen.quote:Op zondag 20 december 2009 00:15 schreef Qunix het volgende:
Met Armin was het echt tof!
En die woensdag de Hakkûhnacht
Volgens mij slaapt ze nu staandquote:Op zondag 20 december 2009 00:17 schreef Dichterbijer het volgende:
Heb bij Do steeds het gevoel dat ze in slaap gaat vallen terwijl ze nog staat....
Vanavond zag ik bijv. wat mensen bij het huis flink springen op La Roux - Bulletproof...quote:Op zondag 20 december 2009 00:18 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Er is ook niet veel uitgekomen de laatste weken voor SR dat als anthem kan dienen en de platen die misschien zouden kunnen, zijn 6 maanden oud of zo . . .![]()
Daarom hou ik ook zo van jouquote:Op zondag 20 december 2009 00:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Damn ik gooi die deur ook wagenwijd open he.
Mooie meisjes daar in die bannerquote:Op zondag 20 december 2009 00:17 schreef Q.E.D. het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)_de_mooiste_stu.html
Ik ga morgenavond nog wel FF een kijkje nemen als Youp d'r is.quote:Op zondag 20 december 2009 00:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgende week nog maar een keer heen
INXS
Die is ook al 9 maanden oud ofzoquote:Op zondag 20 december 2009 00:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vanavond zag ik bijv. wat mensen bij het huis flink springen op La Roux - Bulletproof...
quote:Op zondag 20 december 2009 00:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik probeer Michael Hutchence te bellen.... Opgehangen.
Dus we kunnen stiekem concluderen dat Giel het beetje verpest allemaal enzo...?quote:Op zondag 20 december 2009 00:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat was super tof ja, alleen jammer van het gekloot van Giel er door toen.
quote:Op zondag 20 december 2009 00:17 schreef Dichterbijer het volgende:
Heb bij Do steeds het gevoel dat ze in slaap gaat vallen terwijl ze nog staat....
yep, en dan moet je het ook niet forceren.quote:Op zondag 20 december 2009 00:18 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Er is ook niet veel uitgekomen de laatste weken voor SR dat als anthem kan dienen en de platen die misschien zouden kunnen, zijn 6 maanden oud of zo . . .![]()
quote:Op zondag 20 december 2009 00:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik probeer Michael Hutchence te bellen.... Opgehangen.
Nu doet ie het anders prima hoorquote:Op zondag 20 december 2009 00:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dus we kunnen stiekem concluderen dat Giel het beetje verpest allemaal enzo...?
Volgende keer geen Giel gaarne!
Maakt mij wel uit. Ik heb dat nummer al véééééél te vaak gehoord. Dan liever wat nieuwers...quote:Op zondag 20 december 2009 00:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Die is ook al 9 maanden oud ofzo![]()
Hoeft in principe niks uit te maken
Keer of 400 inmiddelsquote:Op zondag 20 december 2009 00:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maakt mij wel uit. Ik heb dat nummer al véééééél te vaak gehoord. Dan liever wat nieuwers...
Giel vind zichzelf al jarenlang belangrijker dan wie dan ook....quote:Op zondag 20 december 2009 00:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dus we kunnen stiekem concluderen dat Giel het beetje verpest allemaal enzo...?
Volgende keer geen Giel gaarne!
Mjwah... nog geen spetterende dingen...quote:Op zondag 20 december 2009 00:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
Moewah....
Vind SR09 nog niet echt een succes ofzo.
Nee, maar dat ligt niet alleen aan Giel.quote:Op zondag 20 december 2009 00:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
Moewah....
Ze moet van die sigaretten afblijven.quote:Op zondag 20 december 2009 00:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Dat heeft ze idd altijd en overal
Amper 29 uur bezigquote:Op zondag 20 december 2009 00:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
Moewah....
Veel plezier!! Youp komt langs? gaaf! kan dan zelf helaas niet.. donderdag weer ff heen en dan de overige dagen nog even. Denk niet dat ik morgen nog ga.quote:Op zondag 20 december 2009 00:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik ga morgenavond nog wel FF een kijkje nemen als Youp d'r is.
Waarom moest ik nou aan die uitdrukking met die walvis en die mentholsigaret denkenquote:Op zondag 20 december 2009 00:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ze moet van die sigaretten afblijven.
Same herequote:Op zondag 20 december 2009 00:24 schreef TheGloaming het volgende:
Ik ben moe maar nu wil ik die "bekende" Groningse zanger ook horen ook
Iets met walvissen en mentholsigarettenquote:Op zondag 20 december 2009 00:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ze moet van die sigaretten afblijven.
Morgen slaapt hij in het huis. Aangezien ik Youp een held vind ga ik er sowieso heen.quote:Op zondag 20 december 2009 00:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Veel plezier!! Youp komt langs? gaaf! kan dan zelf helaas niet.. donderdag weer ff heen en dan de overige dagen nog even. Denk niet dat ik morgen nog ga.
Nope. Is willekeurigquote:Op zondag 20 december 2009 00:24 schreef Cee het volgende:
Mag ik constateren dat m'n plaat niet meer wordt gedraaid, aangezien deze muts vanmiddag had gedoneerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |