quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:34 schreef Kinga het volgende:
Do rookt!
okquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pffff ben net terug man. Niet nog een keer door de kou
Daar heb je een puntje, maar the KLF is nou niet het beste voorbeeld. Ik ken het allemaal wel hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:58 schreef broer het volgende:
[..]
Zonder geschiedenis geen toekomst, knul.
Je bent gek dat je met deze kou gaat.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pffff ben net terug man. Niet nog een keer door de kou
De kroegen zijn warm genoeg.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:59 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Je bent gek dat je met deze kou gaat.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:58 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik heb Fake Blood aangevraagd... nu hopen
Vorig jaar is het hele anthem-idee om zeep geholpen doordat er te geforceerd naar gezocht werd. Het moet spontaan ontstaan en anders gewoon geen anthem, klaar.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:59 schreef alors het volgende:
Waarom maakt iedereen zich zoo druk om dat anthem, de spontaniteit is er nu wel al helemaal af. Net als vorig jaar overigens.
Duetje met Do?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:59 schreef venomsnake het volgende:
Opbellen die Ralf Poelman, zou top zijn als hij live gaat in het glazen huis.
Amen!quote:Op zondag 20 december 2009 00:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Vorig jaar is het hele anthem-idee om zeep geholpen doordat er te geforceerd naar gezocht werd. Het moet spontaan ontstaan en anders gewoon geen anthem, klaar.
Waar?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:58 schreef MilaNL het volgende:
De uitzending met Dries:
http://www.indeschaduwvan(...)910/05_19122009.aspx
Met bier!quote:
Alleen in dit topic ja...quote:
We mogen er toch wel over fantaseren, wat is dat nou zeg.quote:Op zondag 20 december 2009 00:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Vorig jaar is het hele anthem-idee om zeep geholpen doordat er te geforceerd naar gezocht werd. Het moet spontaan ontstaan en anders gewoon geen anthem, klaar.
Do is maar een beetje saai of niet?quote:
Ja.quote:
Ze kan wel zingen.quote:Op zondag 20 december 2009 00:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Do is maar een beetje saai of niet?
Mwah, The KLF was toch wel een aardige sensatie in zijn soort, destijds. En het heeft mede de weg geëffend voor andere crossover. Ik vind het niet gek dat het die jaren overleefd heeft.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:59 schreef djkoelkast het volgende:
Daar heb je een puntje, maar the KLF is nou niet het beste voorbeeld. Ik ken het allemaal wel hoor
Zoals verwacht ja... Heb ze ook nog niet veel gezienquote:Op zondag 20 december 2009 00:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heeft 2 nummers gezongen, verder helemaal niets gebracht.quote:Op zondag 20 december 2009 00:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoop het niet, moet morgen nog met de bus naar Eindhoven.quote:Op zondag 20 december 2009 00:02 schreef porsche1 het volgende:
Het ging toch sneeuwen hier in het zuiden?
Ah weet ik niet preciesquote:
Even een kleine correctie . . .quote:Op zondag 20 december 2009 00:00 schreef Cee het volgende:
Vorig jaar is het hele anthem-idee om zeep geholpen doordat er te geforceerd naar gezocht werd het bij voorbaat al vast stond. Het moet spontaan ontstaan en anders gewoon geen anthem, klaar.![]()
Ok.quote:Op zondag 20 december 2009 00:03 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ah weet ik niet preciesIk kijk m nu gewoon helemaal.. En volgens mij wordt ook alles bedoeld.
quote:Op zondag 20 december 2009 00:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoop het wel. Lol maken.quote:Op zondag 20 december 2009 00:02 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Hoop het niet, moet morgen nog met de bus naar Eindhoven.
Ik zeg niet dat het niet mag, ik geef alleen m'n theorie over waarom het anthem vorig jaar Jordy van mf'ing Loon is geworden.quote:Op zondag 20 december 2009 00:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We mogen er toch wel over fantaseren, wat is dat nou zeg.
quote:Op zondag 20 december 2009 00:03 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Even een kleine correctie . . .
Valt reuze mee hoorquote:Op zondag 20 december 2009 00:03 schreef Qunix het volgende:
Zeg Hans... Hoe is het volume daar?
quote:Op zondag 20 december 2009 00:03 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Vandaag staat ie een stuk harder dan gisteren.
Ok.quote:Op zondag 20 december 2009 00:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Valt reuze mee hoordoorgaans staat het geluid in huis harder
Stond nog een tijdje bij Vindicat, maar dan hoor je er niets van. Het kan nog veeeeeeeeeel harder
.
Welcome backquote:Op zondag 20 december 2009 00:05 schreef Sirolf het volgende:
Zo, daar ben ik weer. Ik zie dat ik o.a. een rokende Do heb gemist.
Volkszanger uit grunn ofzo.quote:Op zondag 20 december 2009 00:06 schreef Cee het volgende:
Ralf Poelman. Moet ik die kennen?
Gerard en Giel moeten er mee komen.. en dan moet het aanslaan. dit jaar hebben ze gewoon niks.quote:Op zondag 20 december 2009 00:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Volkszangerquote:
In Giel heb ik geen vertrouwen qua smaak.... Gerard heeft verschillende platen die hij geweldig vindt... Ryan Shaw en Fake Blood bijvoorbeeldquote:Op zondag 20 december 2009 00:07 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Gerard en Giel moeten er mee komen.. en dan moet het aanslaan. dit jaar hebben ze gewoon niks.
Eddy Poelman zou leuker zijnquote:Op zondag 20 december 2009 00:06 schreef Cee het volgende:
Ralf Poelman. Moet ik die kennen?
We roken haar niet, maar ze deed 't wel iddquote:Op zondag 20 december 2009 00:05 schreef Sirolf het volgende:
Zo, daar ben ik weer. Ik zie dat ik o.a. een rokende Do heb gemist.
Do's en Don'tsquote:
Volgend jaar gewoon weer Ilsequote:Op zondag 20 december 2009 00:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat een saaie gast, ze moeten Do niet meer uitnodigen.
Jeroen van Koningsbrugge zou wel vet zijnquote:Op zondag 20 december 2009 00:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Idd. Weinig spannends. Alle kleren nog aan...quote:Op zondag 20 december 2009 00:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 december 2009 00:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jeroen van Koningsbrugge zou wel vet zijn![]()
Totdat ie moe en chagrijnig wordt waarschijnlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |